return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
wie stemde LPF en wie niet? (pg. 2)
View this Thread in Original format
ChooChoo
Nee, ik heb op VVD gestemd. Maar daar ga ik nu ook niet meer op stemmen, want ik ben het helemaal niet eens met sommige dingen. Ook ga ik zeker niet op de LPF stemmen...En ik zou nog echt niet weten op wie ik zou moeten stemmen. Ik blijf lekker nog ff zweven:toothless

greetz
Eye-Riz
quote:
Originally posted by Tall21
Ik heb LPF gestemd, maar ben dat nu niet meer van plan. Jammer dat de poll zo extreem gesteld is (is natuurlijk wel het leukste voor de uitslagen) want ik kan zeker niet zeggen dat ik nooit meer op de LPF zou stemmen.

Wat ik trouwens wel raar vind is dat mensen die op de LPF gestemd hebben door het slijk gehaald worden

het is niet mijn bedoeling iemand door het slijk te halen. Ik hoop alleen dat mensen na gaan denken voor ze iets uitkramen of doen. en natuurlijk hoop ik op een beetje dissen, flamen en discussie :D.

vind het tekenend voor je dat je ondanks mijn ietwat harde stellingname t.a.v. LPF-stemmers TOCH ervoor uitkomt dat je LPF hebt gestemd. (y)
moogwai
nee... ik heb de vorige keer op onze minister president gestemd :)
Zit nu te twijfelen dus VVD en CDA.

Maar ik ben ook weer niet tegen de LPF, er zitten wel een paar lui bij dit wel wat zinnigs te vertellen hebben... jammer dat het geen geheel was(of nog steeds is?), ik vond CDA/VVD/LPF wel iets hebben... helaas :(
Tall21
quote:
Originally posted by Eye-Riz
het is niet mijn bedoeling iemand door het slijk te halen. Ik hoop alleen dat mensen na gaan denken voor ze iets uitkramen of doen. en natuurlijk hoop ik op een beetje dissen, flamen en discussie :D.


Nee OK jij (nu) niet, maar een hoop mensen wel. Volgens mij, maar dat weet ik niet zeker, hier ook een hoop mensen ook al mogen ze zelf nog niet stemmen....maar ja, de beste stuurlui....


quote:
vind het tekenend voor je dat je ondanks mijn ietwat harde stellingname t.a.v. LPF-stemmers TOCH ervoor uitkomt dat je LPF hebt gestemd. (y)


Thnx. Dat is ook trouwens iets waar ik mij aan stoor. Een hoop mensen die LPF gestemd hebben schamen zich ervoor. Kom er toch gewoon voor uit. Tuurlijk hebben ze de boel op een niet mis te verstane manier verkloot, en dat het niet helemaal soepel zou gaan wist ik ook wel van te voren, maar niemand had dit kunnen voorspellen.

Maar ja laat iedereen maar weer op links stemmen. Alle geld weg bij de ondernemers (de kern van de economie) en stop alles maar zoals femke (halsema, red.) wil in preventie, opvang en jeugdzorg e.d.. Kijken of we daar iets mee opschieten.

Zo ff een lekkere rechtse stelling :D


Tall21
AlFerox
quote:
Originally posted by Rinus
Ik mocht vorige keer nog niet stemmen maar had wel op LPF gestemd omdat ik me zeker kon vinden in de ideeen van hun en dat heb ik nog steeds en zal aankomende verkiezing dan ook op hun stemmen.



zeg,

mag ik jou erop attent maken dat techno-ers niet op de LPF of andersoortige intollerante partijen stemmen? en anders ga je maar haardstylen!! :mad: :rolleyes:

stem gewoon op de NCPN,
net als ik..

:toothless nee hoor, ben slechts een gematigd linkse rakker, SP it is..
Dj Odelpha
Sorry hoor, maar als je nu weer op de LPF gaat stemmen moet je wel blind en/of doof zijn + een klootzak of mongool. Dat gezegd te hebben, twijfel ik ook tussen de VVD en het CDA. Marijnissen vond ik vanavond trouwens ook niet slecht.
Tall21
quote:
Originally posted by Dj Odelpha
Sorry hoor, maar als je nu weer op de LPF gaat stemmen moet je wel blind en/of doof zijn + een klootzak of mongool. Dat gezegd te hebben, twijfel ik ook tussen de VVD en het CDA. Marijnissen vond ik vanavond trouwens ook niet slecht.


Mag ik je erop wijzen dat de perikelen die bij de LPF speelden zich ook allemaal al bij de VVD hebben afgespeeld na hun oprichting. Beetje kortzichtig om zo te reageren. Door onvrede binnen de VVD is jaren geleden D'66 ontstaan. Precies hetzelfde gebeurt nu met de LPF (conservatieven.nl)....

Dusseh: als je nu op de VVD gaat stemmen moet je wel blind en/of doof zijn + een klootzak of mongool. :rolleyes: ;)
Glaniskanis
SP ole ole ole
Ik zal nog ff met mn SP-pas zwaaien :)
Maarruh... net zoals de vorige keer ga ik weer SP stemmen


Greetz,
Glaniskanis
Rinus
quote:
Originally posted by AlFerox
zeg,

mag ik jou erop attent maken dat techno-ers niet op de LPF of andersoortige intollerante partijen stemmen? en anders ga je maar haardstylen!! :mad: :rolleyes:

stem gewoon op de NCPN,
net als ik..

:toothless nee hoor, ben slechts een gematigd linkse rakker, SP it is..


Hoezo niet dan, is dat dan extreem rechts ofzo :p
Maar ben heus niet de eerste techno-er. Maar waar techno'ers helemaal niet op stemmen is de SP das meer voor schlager achtige muziek liefhebbers. :D

Trouwens wat een moraalridders allemaal daar joh bij die SP :D :D :D
Rinus
quote:
Originally posted by Dj Odelpha
Sorry hoor, maar als je nu weer op de LPF gaat stemmen moet je wel blind en/of doof zijn + een klootzak of mongool.


Thx!! Ik ben ook een grote klootzak en zelfs een klein beetje doof

Remy D
IK had op LPF gestemd!! En als Pim nog had geleefd had hij iedere 4 jaar mijn stem gekregen maar nu niet meer. Zonder hem zijn ze niks.
Dj Odelpha
quote:
Originally posted by Tall21
Mag ik je erop wijzen dat de perikelen die bij de LPF speelden zich ook allemaal al bij de VVD hebben afgespeeld na hun oprichting. Beetje kortzichtig om zo te reageren. Door onvrede binnen de VVD is jaren geleden D'66 ontstaan. Precies hetzelfde gebeurt nu met de LPF (conservatieven.nl)....

Dusseh: als je nu op de VVD gaat stemmen moet je wel blind en/of doof zijn + een klootzak of mongool. :rolleyes: ;)


Mag ik je erop wijzen dat de VVD al tientallen jaren bestaat en de LPF misschien net aan een jaar? Ik denk niet dat de VVD meerdere keren per week in de krant stond / op het nieuws was met meldingen van gekloot en geruzie...beetje kortzichtig om zo te reageren.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement