return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
*** Ik de irritantste Member :D :D **
View this Thread in Original format
TranceZoner
Heyaz, ik heb met tranen in mijn ogen de nominaties voor de irritantste member gelezen:stongue: :stongue: :stongue: Niet duzz :D:D

Ik vind het jammer dat mijn naam zo veel voorbijkwam, maar hey dat zegt eigenlijk toch ook wel weer iets, SHIBBYYYYYYYYYYY...:D:D

Naja, ik ga weer lekker economie leren, want heb geen zin om nog een keer te zakken voor me examen.. Thnx aan alle mensen die mij gekozen hebben als meest irritante Member... NOT!!

Ik blijf toch wel posten, niemand hier weet hoe ik ik in het echt ben, duzz.... Ik ga door ook al vind niemand me hier aardig, owja binnenkort post ik mijn nieuwste productie met REason gemaakt, duzz Stay Tuned kids... Binnen een week ofzo denk ik dat ik het online heb..
Adios, Aloha, later pater:D:D;)
Optimus
blub
Optimus
jippie
TranceZoner
quote:
Originally posted by Optimus
blub


Hey Optimus, jij bent echt een keutel, alles wat ik zeg kraak jij af, but hey, I don't give a man... Er werd gezegd dat ik een jongere versie van jou ben, nou sorry, maar daar pas ik voor EN ZWAAR OOK... sjap, FLAMER dat je bent... Heb jij wel vrienden? Jij gebruikt zeker 10.000 flessen clearasil in een jaar? Als jij niest, springen al je puisten open, en zit je onder je eigen pus... HEEHEHE :D:D dat wou ik ff kwijt,

** Optimus*** We will never be friends i guess, but i don't give a f*ckin' rats ass... Later jongetje

Sorry voor de rest dat ik ff zo uit me slof schiet, ouwehoeren is leuk, maar dan moet je wel leuk ouwehoeren OPtimus.
TABEE MAAR WEER :D:D:D
jploveparade
Hey rustig maar, Optimus is heel lief hoor. Hij heeft alleen wat persoonlijke probleempjes. Waarom gaan jullie niet even lekker knuffelen?

Optimus
geen clearasil want ik heb een washandje om mijn gezicht te wassen

ja heb wel vrienden

ik flame nooit

mijn puistjes springen niet open als ik nies, als ik nies kom ik meestal spontaan klaar joh

later paterrrrrrrr:rolleyes:
TranceZoner
Knuffelen, tsja, Optimus heeft zijn kansen al verspeeld, maar bij de weg, ik knuffel niemand die ik niet aardig vind.. Later pater.........
TranceZoner
quote:
Originally posted by Optimus
geen clearasil want ik heb een washandje om mijn gezicht te wassen




later paterrrrrrrr:rolleyes:


kijk, opeens is daar dan toch een lichtpuntje Optimus..
Ach ik zeg maar zo, later paterrrrrrrr ;);):D:D:
Optimus
zouden paters ook nonnen enzow misbruiken?
DJ_Massive
hey TranceZoner...

zal ik dat bruine holletje van je ff flink komen uitwonen ????

Optimus
ik knuffel alleen met dieren en vrouwen

en sommige TA's
Optimus
toen ik langs "kwam" werd het Trancezoner even iets teveel...



een tissue was snel gepakt
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement