|
The Eau in February Armin en Tiesto
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| In februari begint het feestseizoen weer in de Eau op 1 februari komt Armin drie uurtjes draaien en op 22 februari komt eindelijk Tiesto weer eens een bezoekje brengen in de Eau. Dusssssssss we gaan toch met zijn alle naar de Eau :D En Opti helemaal, want ik heb een bierje van je te goed, ik zorg voor de bamiballen met sambal bij :toothless |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
In februari begint het feestseizoen weer in de Eau op 1 februari komt Armin drie uurtjes draaien en op 22 februari komt eindelijk Tiesto weer eens een bezoekje brengen in de Eau. Dusssssssss we gaan toch met zijn alle naar de Eau :D En Opti helemaal, want ik heb een bierje van je te goed, ik zorg voor de bamiballen met sambal bij :toothless |
Ik neem aan dat je het over de Eau in Den Haag hebt....(en dus niet in Arnhem). |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Ik neem aan dat je het over de Eau in Den Haag hebt....(en dus niet in Arnhem). |
Eau The Hague :D |
|
|
| Optimus |
| ghehehe, heb wel de week ervoor nexus maar denk wel dat ik erbij ben:) |
|
|
| eieregooie |
| Woei!!! FEEST!!! Hehehe... Ga wel proberen bij die partijtjes aanwezig te zijn :) |
|
|
| kreischer2000 |
| damn dan ben k op wintersport |
|
|
| bobskie |
! De 22e ben ik op wintersport,
maar bij Armin ben ik er zeker bij. |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by bobskie
! De 22e ben ik op wintersport,
maar bij Armin ben ik er zeker bij. |
khoop de 22e ook op wintersport te zijn :rolleyes:
Tiesto kan ik wel vaker zien!
Maar Armin ben ik wel bij hoor!! heeerrrlijk!! |
|
|
| franzelare |
1 feb is sander kleinenberg in de Q dus daar ga ik heen das veel dichterbij :)
22 feb is nog zo ver weg daar denk ik nog niet aan :D |
|
|
| Goldiluxe |
ohh dat is goed!
ik will go there to see tiesto, i already saw armin in december!
who else will also go to see Tiijs?!:rolleyes: |
|
|
| Ding Chavez |
22 februari ook in de eau?? Dan issie ook in de matrixx en dat is net ff iets dichterbij :) Maarja, zal dan wel weer een vroege set worden...
GreetZ, DC |
|
|
| tango |
DJ Tiesto:
22-02-2003 00.00 - 02.00 The Netherlands - Nijmegen The Matrixx
22-02-2003 04.00 - 06.00 The Netherlands - Den Haag O Den Haag
Maar ook op 22 Februari:
Marco V In Charge (5 Hour Solo) in de 5611 in Eindhoven......
grtz,
TNG |
|
|
|
|