|
אפילו עוד קצת פוליטיקה ... טוב נו הבחירות מתקרבות מה אתם רוצים ...
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Shahar
שינוי רולז! :) |
בואנ'ה מישהוא שמע את הנאום של מצנע היום ?
דווקא הוא ממש השפיע עליי ...
סעמ'ק שונא התלבטויות כאלה ... רק בגלל השחיתויות וכל החרא שם
אני מתחיל לחשוב שמצנע צודק
מי שלא מצביע לו מצביע לשרון בעצם ...
המממממ
וואלה איזה סרטים בינתיים אני עדיין שינוי
אבל זה שהם לא הולכים לאחדות יוצר בעיות ...
תחשבו - יהיה ממשלה ימנית צרה ! ש"ס והליכוד עם חירות והאיחוד
הלאומי ! העבודה אחרי שההכרזה הזאת לא יצטרפו ...
ובגלל זה שרון יהיה חייב ללכת עם הימין ולהכניס גם את המפד"ל וש"ס
פנימה מה שמקטין את הסיכוי לשינוי ....
ווואי איזה שינוי בתמונה ... |
|
|
| DjChook |
| לא הבנתי מה הקטע של הטרד? |
|
|
| luckystrike |
פשוט שינוי נושא מהט'רד ההוא
ורציתי שאנשים באמת יגידו מה הם חושבים ויסתכלו למה מעניין אותי
מה חושבים על זה - זה דיי מביא אותי להתלבטות מחדש ...
לעומת את השאלה שלי היא כזאת
אני לא מבין מה הקטע של הפוסט ?
שלך אני מתכוון |
|
|
| MoSH_MaN |
בונאה איזה שיטת בחירות מפגרת.....
תחשוב שאתה יכול להצביע רק למפלגה.. או ראש ממשלה
ככה שכל מי שמצביע ליכוד זה בעצם שרון...
והם לא תיהיה אחדות
ולא יקחו את שינוי ככה שמה שנוצר בעצם שאתה סתם מצביע שינוי....
עבודה לא יהיו חזקים ולכן מצנע לא יזכה
אבל עדיין אני שינוי
ילא מורן לך תצביע
אני עדיין לא יכול
זה לא כאילו אני בעד עבודה
אני פשוט אומר שאיך שזה נראה שוב שינוי תיהיה באופוזיסציה ושוב יהיה אותו חרא |
|
|
| Flotser |
נו מה רע לך, אתה מתלבט בין שינוי ועבודה נכון?,
וברור לך בכל מקרה שהליכוד בסוף כנראה ינצח
אז מצנע לא ירצה להצטרף לממשלה, כאילו הוא הבטיח כבר ואז במקומו יצטרפו
שינוי
טומי לפיד יהיה שר המשפטים, ויבטל את חוק טל
שינוי תצטרף, כי גם הרבה יותר חזקה משס
אז זה שוב תהיה ממשלה מספיק רחבה בשביל שרון
ליכוד +איחדו לאומי + שינוי +עלה ירוק
:)
כמו שמוש אמר באיזה מקום:
מערך = לא שווה ש"ח :) |
|
|
| DjChook |
אחי
זה ימין מדי
למה שלא יוסיפו את חירות גם ? |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DjChook
אחי
זה ימין מדי
למה שלא יוסיפו את חירות גם ? |
יופי מצידי תצרף את המפלגה של ציפי שביט לממשלה,
סתם רציתי להעביר איזה נקודה!!
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| nesher |
די די
זה כזה זיון שכל , זה ממש לא טוב שהוא עשה את זה
הוא חושב שהוא ייקח חזרה את כל הקולות של שינוי ויהיה ראש ממשלה
אבל זה לא יילך
הוא לא מבין את זה
זה לא עובד ככה
מצנע לא הולך להיות ראש ממשלה והוא כן ייכנס לממשלת אחדות
ואם לא
לפי הסקרים ממשלה ימנית היא צרה מאוד ויש בה הרבה ניגודים
לפי הסקר האחרון
61 חברים בדיוק
זה אומר שאם מפלגה אחת מתעצבנת
לא משנה איזה
אין ממשלה
אין מצב שלא תהיה אחדות לאומית
נקווה שהיא תהיה שינוי, כי זה מה שהעם רוצה
.
70 אחוז |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
בונאה איזה שיטת בחירות מפגרת.....
תחשוב שאתה יכול להצביע רק למפלגה.. או ראש ממשלה
ככה שכל מי שמצביע ליכוד זה בעצם שרון...
והם לא תיהיה אחדות
ולא יקחו את שינוי ככה שמה שנוצר בעצם שאתה סתם מצביע שינוי....
עבודה לא יהיו חזקים ולכן מצנע לא יזכה
אבל עדיין אני שינוי
ילא מורן לך תצביע
אני עדיין לא יכול
זה לא כאילו אני בעד עבודה
אני פשוט אומר שאיך שזה נראה שוב שינוי תיהיה באופוזיסציה ושוב יהיה אותו חרא |
אחי אבל זה בדיוק כמו שאתה אומר - אני סתם יצביע שינוי ...
יענו מצנע ושינוי לא יהיו בקואליציה ... ואללה זה התלבטות
אבל אני יצביע שינוי בכל מקרה אחרי שחשבתי עם עצמי על
כמה דברים ...
העבודה מה לעשות צריכים לשבת קצת באופוזיציה - להתאחד ולשקם
את עצמם ... קשה לי להצביע למפלגה שאף אחד בה לא עומד מאחורי
מי שעומד בראשה ... העבודה נורא מפוצלים עכשיו והם הולכים
ליפול חזק בבחירות האלה ... אין מה לעשות הם צריכים
לשבת עם עצמם ולשקם את עצמם יפה בדיוק כמו שהליכוד עשו
אחרי 92 שרבין נבחר ...
אני מצביע שינוי ...
| quote: | Originally posted by Flotser
נו מה רע לך, אתה מתלבט בין שינוי ועבודה נכון?,
וברור לך בכל מקרה שהליכוד בסוף כנראה ינצח
אז מצנע לא ירצה להצטרף לממשלה, כאילו הוא הבטיח כבר ואז במקומו יצטרפו
שינוי
טומי לפיד יהיה שר המשפטים, ויבטל את חוק טל
שינוי תצטרף, כי גם הרבה יותר חזקה משס
אז זה שוב תהיה ממשלה מספיק רחבה בשביל שרון
ליכוד +איחדו לאומי + שינוי +עלה ירוק
:)
כמו שמוש אמר באיזה מקום:
מערך = לא שווה ש"ח :) |
אתה חי בסרט אחי ואתה אומר דברים ממש לא נכונים ...
מה זה המשפט הזה - שינוי יצטרפו במקומו ???
שינוי כמעט בטוח לא יצטרפו במצב שנוצר כי שרון יהיה
חייב ללכת עם הזרם הימני\חרדי\ימין-קיצוני
כדי להרכיב קואליציה יציבה וטומי לא ייכנס בזרם הזה
אם העבודה לא יילכו לאחדות אז גם שינוי וגם העבודה
יהיו באופוזיציה וזה בדוק ובטוח במאה אחוז .
שרון בחיים לא ייתן לטומי את שר המשפטים מהסיבה הפשוטה
שמי שמכיר את ההיסטוריה של שרון יודע שאין מצב שהוא יעשה
אתה לחרדים - שרון והחרדים זה אחד הקשרים היותר חזקים
וטובים שיש בארץ ושרון מה לעשות פשוט לא ייבגוד בהם וכל אחד שקצת
מתעניין פה בארץ יודע את זה.
שרון יהיה חייב ללכת עם מפד"ל וש"ס והאיחוד הלאומי ...
כל המפלגות שאני רואה כלגטימיות יישארו בחוץ - עלה ירוק,שינוי,העבודה,מרץ וכו' לא ייכנסו וזה ממש בעסה ...
נו כוס אמק ההכרזה הזאת של מצנע אשכרה עונש ...
אבל הוא צודק הוא יעניש את העם על הטימטום שלו וכמו שרותם אמר
:
| quote: | Originally posted by nesher
לפי הסקרים ממשלה ימנית היא צרה מאוד ויש בה הרבה ניגודים
לפי הסקר האחרון
61 חברים בדיוק
זה אומר שאם מפלגה אחת מתעצבנת
לא משנה איזה
אין ממשלה
|
הממשלה באמת לא תחזיק ככה ואני מאמין שהתרחיש העתידי
יהיה ששרון ייבחר אבל תוך כמה חודשים תיפול הממשלה המצב הכלכלי
ימשיך להדרדר , ויהיה פה איזה צעד קיצוני שמישהוא יעשה למה עוד
מערכת בחירות העם בחיים לא יוכל לסבול ...
יו איזה בעיות ...
:(
קקי מדינה |
|
|
| nesher |
המדינה בקנטים , הלוואי ויקרה משהו הרבה יותר חריף ממה שיש עכשיו
שדרך אגב, כבר מספיק בשביל שראש ממשלה יתפטר, אם הוא היה מוסרי
כמו רבין שהתפטר, על חשבון של 4000 דולר בשוויץ של אשתו
מבינים תהבדל
4000 דולר
לעומת 5000000?
ועוד זה היה של אשתו
בקיצור
אני מקווה שימצאו עוד דברים על שרון ועמרי כי בטוח יש פוללללל כאלה
ואז הוא יתפטר
ואולי לא יבחרו ליכוד
מה שכן
אני מקווה שביבי לא יעלה במקומו, אני מעדיף שרון מביבי
לא מסוגל להסתכל על הבן-אדם
אני שומע אותו בטלויזיה אני מקיא |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by nesher
המדינה בקנטים , הלוואי ויקרה משהו הרבה יותר חריף ממה שיש עכשיו
שדרך אגב, כבר מספיק בשביל שראש ממשלה יתפטר, אם הוא היה מוסרי
כמו רבין שהתפטר, על חשבון של 4000 דולר בשוויץ של אשתו
מבינים תהבדל
4000 דולר
לעומת 5000000?
ועוד זה היה של אשתו
בקיצור
אני מקווה שימצאו עוד דברים על שרון ועמרי כי בטוח יש פוללללל כאלה
ואז הוא יתפטר
ואולי לא יבחרו ליכוד
מה שכן
אני מקווה שביבי לא יעלה במקומו, אני מעדיף שרון מביבי
לא מסוגל להסתכל על הבן-אדם
אני שומע אותו בטלויזיה אני מקיא |
ראסמי אחי
ושרון לא יתפטר
אחי אם עד עכשיו הוא היה מספיק טינופת בשביל להישאר
אז זהו ... אין מצב שהוא יתפטר כבר ... |
|
|
| TranceGiant |
Hey Lucky, heres advice from some1 who just had his first elections: Do not listen to anyone, do not read anything but vote for the party which stands for YOU and for you ONLY.
Before our elections, (sure they arent asss fundamental and world-changing as yours but still important) I would also look at the polls and listen to the heads of the parties which eventually led me to vote for a party I couldnt identify with, just in order to prevent something else (tactical vote). As it turn out today: 1. the polls were utterly wrong 2.every lied 3. at the end of the day theres one thing to keep in mind: every1 wants power, theres no such thing as morale in politics.
So forget all the radio shows, newspapers and tv-discussions and throw in the paper with the party you considered voting for in the first place. :p |
|
|
|
|