| ripcurl |
| quote: | Originally posted by DjChook
גם אני רשום לבחינה !
אבל יש לי מחלת הנשיקה אז אני לא עושה
ת'אמת גם ככה לא למדתי
(אני בסך הכל רציתי לשפר את הציון הסופי שלי ב 3 מתוך 5 כי סתם קיבלתי 67 בבגרות עם מגן מעל 90) |
מחלת הנשיקה זה אחד המבאסים
אני הייתי חולה בזה לפני שנתיים לאיזה חצי שנה
ועד היום זה חוזר לי בכל מני וירודים מהמשפחה |
|
|