return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
מחר בגרות במתמטיקה!!
View this Thread in Original format
Major_X
ינעל העולם
לא יצאתי 4 חודשים
רק למדתי כמו איזה מאניק
אני נבחן ב 4 יחידות
אני רוצה ללמוד לתואר במדעי המחשב במכללת חולון
מישהו שמע / מכיר?
יש כאן עוד אנשים שנבחנים ?
אייל.
ripcurl
ואללה שיהיה לך בהצלחה
אני גם נבחן אבל ל5

מקווה שנצליח כלונו
ויאללה שזה יהיה מאחורינו כבר
DjChook
גם אני רשום לבחינה !

אבל יש לי מחלת הנשיקה אז אני לא עושה
ת'אמת גם ככה לא למדתי

(אני בסך הכל רציתי לשפר את הציון הסופי שלי ב 3 מתוך 5 כי סתם קיבלתי 67 בבגרות עם מגן מעל 90)
ripcurl
quote:
Originally posted by DjChook
גם אני רשום לבחינה !

אבל יש לי מחלת הנשיקה אז אני לא עושה
ת'אמת גם ככה לא למדתי

(אני בסך הכל רציתי לשפר את הציון הסופי שלי ב 3 מתוך 5 כי סתם קיבלתי 67 בבגרות עם מגן מעל 90)


מחלת הנשיקה זה אחד המבאסים
אני הייתי חולה בזה לפני שנתיים לאיזה חצי שנה

ועד היום זה חוזר לי בכל מני וירודים מהמשפחה
DjChook
מה חצי שנה ?!
אל תעצבן תי

אמרו לי חודש וזה גם נשמע לי מוגזם בטירוף

סעמק נראה לי אני בסוף אפספס גם את הבגרויות של הקיץ

:(((
luckystrike
בהצלחה אחי !!!
תגיד אח"כ איך היה ...


אני שיפרתי את ה-2 יחידות מתוך החמש
כי גם בשתיים קיבלתי 67 על מגן מעל 90 ...

לא משנה יש לי סופי 5 יחידות 93 ...
Hell_Copter
שיהיה לכם בהצלחה!!!!
לצערי אני עושה את כל החמש בקיץ... באסה לא נורמלית לשבת 5 שעות למבחן מסריח
DjChook
יפה מורן !

נשבע לכם ציון 67 זה ציון מה זה שכיח
:)
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
שיהיה לכם בהצלחה!!!!
לצערי אני עושה את כל החמש בקיץ... באסה לא נורמלית לשבת 5 שעות למבחן מסריח

אחי לדעתי עדיף ...
אני לא מבין את השיטה החדשה של לחלק את הגרויות בין י"א לי"ב ...
הכי טוב כמו שלי היה - י"א שנת חופש אין בגרויות

ואחרי זה י"ב שנה לחוצה קצת מבחינת הבגרויות אבל מבחינת הלימודים
היא שטויות כי כל הזמן יש חופש ...

יענו בכל מקרה תקרעו את התחת בי"ב אז עדיף כבר לעשות הכל ביחד ...
DjChook
זה לא מדויק מורן

היב שלי שיא הקלה

עם יום חופשי ו 27 שעות אני חושב במערכת

יעני ממש בדיחה

זה בגלל שעשיתי את ה3 מתמטיקה ביא (עזוב שלא הצלחתי - זה בגלל שאני טמבל) אבל בלי קשר

למרות שאני גם מאמין שהחלוקה זה מטומטם אבל זה מה יש

luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
יפה מורן !

נשבע לכם ציון 67 זה ציון מה זה שכיח
:)

לא שאני בוכה אבל יכל להיות יותר טוב ...

הרחבתי רק מקצוע אחד כימייה וגם בו לא הצלחתי כל כך
יש לי סופי בכימייה נראה לי 85
ואפילו עם המטמתיקה לא נראה לי זה יספיק למשהוא ...
DjChook
תשמע להרחיב מקצוע אחד זה באמת לא משהו

כמה יש לך ממוצע בגרות סופי ? יעני עם הבונוס והכל ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement