|
Wie wint Idols? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| tijs08 |
kheb op Jim gestemd.. maar das niet mijn menig, maar hij komt wel 100 % als winnaar uit de bus.
Oja en van mij mag Dewi winnen.. echt een waanzinnige stem (net als Hind trouwens) maar zij heeft meer het uiterlijk van een sterretje, niet doorsnee zeg maar.
Ik vind het trouwens echt wel een leuk programma.. lekker knus op de bak gezellig met zijn allen Idols kijken :D
Het word nu misschien wel een beetje langdradig.. ze hadden van mij die auditie afleveringen wat mogen uitspreiden.. je gaat mij niet vertellen dat er van de 7500 mensen maar een stuk of 200 grappig waren om te zien.
Maar goed vanavond dus weer verplicht de RE-run kijken, als ik het haal anders neem ik het op :D |
|
|
| Remy D |
Ik heb 1 aflevering gezien en dat was dat Jim werd gekozen met iets van 50%. In mijn ogen terechte winnaar. Dat gore wijf met die vlechten kan ook mooi zingen,. Die had ik in een voorstukje gezien. De rest weet ik niet.
Oja ik vind dat die Yulia wel een prijs mag winnen voor het lelijkste gedrocht in tijden!! Echt met zo'n kop ga je toch niet op tv, dan moet je ergens diep in een bos waar niemand komt je gaan verstoppen en noooooooit meer terugkeren naar de bewoonde wereld.:haha: |
|
|
| Jesse |
Ik denk ook dat Jim gaat winnen, gewoon omdat hij t populairste is.
Marieke, ik verbaas me soms dat zij erin zit en Zosja, die vorige week weggestemd is, niet. Niets mis met Marieke, maar Zosja had een betere stem IMO.
[offtopic to Optimus]
Ja ik ken dr wel, maar niet echt vaak gesproken ofzo...wel lollig dat iedereen nou extra op haar let..O daar heb je Marieke..en als ze backoffice werk doet heeft ze een koptelefoon op en zingt ze mee..van dat soort gedoe allemaal..
O en vandaag was trouwens wel wreed, die bijeenkomst, was een performance met videoscherme, dansers, danseressen :tongue2 ,skaters, vette muziek, iemand die Let Me Clear My Throat deed, en tot slot de "belangrijke mannen" die aangaven dat er een feest is de 23e feb in het Fokkergebouw op Schiphol en 25e gaat T-Mobile NL welkom heten..
[/offtopic to Optimus] |
|
|
| Jesse |
| quote: | Originally posted by Optimus
Jamai, sympathiek grappig mannetje. Overigens vind ik het lomp dat iedereen (vooral mannen, zou dat toevallig zijn?:clown: )zegt dat Jim een homo/kneuse/sukkeltje is... jaloers ofzo?:disbelief
|
vind Jamai eerder een homo dan Jim eigenlijk |
|
|
| Dj Lex |
| Jim word de winnaar, is gewoon de publiekslieveling, maar van mij mag iemand anders winnen, weet alleen niet wie :D |
|
|
| Menno |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Jim word de winnaar, is gewoon de publiekslieveling, maar van mij mag iemand anders winnen, weet alleen niet wie :D |
Van mij mag Hind wel winnen, vond haar mooi zingen de laatste keer en beter dan Jim, maar zoals je al zei wordt hij toch de winnaar omdat iedereen hem zo'n 'schatje' vind. |
|
|
| Dr. Kuipers |
Dewi is leuk!!! :D
Die gaat dus winnen! :D |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Dr. Kuipers
Dewi is leuk!!! :D
Die gaat dus winnen! :D |
brrrr dikke laag plamuur , vieze wenkbrauwen en een nog vreemder kapsel.. kvin dr gewoon 100% eng. :nervous:
Jim gaat gewoon winnen.. denk ik... meeste meisjes vallen toch op hem.. daar moet je het toch van hebben.... |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by M5
brrrr dikke laag plamuur , vieze wenkbrauwen en een nog vreemder kapsel.. kvin dr gewoon 100% eng. :nervous:
Jim gaat gewoon winnen.. denk ik... meeste meisjes vallen toch op hem.. daar moet je het toch van hebben.... |
HOMO!!!!
:p |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by New Wave
HOMO!!!!
:p |
hahaha :cool:
neej kben nog wel aardig gezond hoor (Y) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Jesse
Ik denk ook dat Jim gaat winnen, gewoon omdat hij t populairste is.
Marieke, ik verbaas me soms dat zij erin zit en Zosja, die vorige week weggestemd is, niet. Niets mis met Marieke, maar Zosja had een betere stem IMO.
[offtopic to Optimus]
Ja ik ken dr wel, maar niet echt vaak gesproken ofzo...wel lollig dat iedereen nou extra op haar let..O daar heb je Marieke..en als ze backoffice werk doet heeft ze een koptelefoon op en zingt ze mee..van dat soort gedoe allemaal..
O en vandaag was trouwens wel wreed, die bijeenkomst, was een performance met videoscherme, dansers, danseressen :tongue2 ,skaters, vette muziek, iemand die Let Me Clear My Throat deed, en tot slot de "belangrijke mannen" die aangaven dat er een feest is de 23e feb in het Fokkergebouw op Schiphol en 25e gaat T-Mobile NL welkom heten..
[/offtopic to Optimus] |
Had gehoord van iemand hier dat t juist kut was en dat er geen zak aan was... werden er nog goodies uitgedeeld?:D jammer dat ike r niet bij was... kuttentamen om 16.45:whip:
23 februari party, mooi man!:)
en volgens mij is die Jamai ook homo hoor:D |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by M5
brrrr dikke laag plamuur , vieze wenkbrauwen en een nog vreemder kapsel.. kvin dr gewoon 100% eng. :nervous:
|
Je had het niet btr kunnen omschrijven! |
|
|
|
|