|
Wie wint Idols? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Jesse |
| quote: | | Had gehoord van iemand hier dat t juist kut was en dat er geen zak aan was... werden er nog goodies uitgedeeld? jammer dat ike r niet bij was... kuttentamen om 16.45 |
Was ook niet echt superleuk, maar niet onaardig :)
geen goodies uitgedeeld...misschien krijgen we restanten Ben-overblijfselen? Doe mij maar een klok ;)
en de geruchten gonzen dat er een nieuw personeelstoestel aan gaat komen...(7650)... |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Jesse
Was ook niet echt superleuk, maar niet onaardig :)
geen goodies uitgedeeld...misschien krijgen we restanten Ben-overblijfselen? Doe mij maar een klok ;)
en de geruchten gonzen dat er een nieuw personeelstoestel aan gaat komen...(7650)... |
hmmzz, eerst was er sprake van 6310i... 7650 had ik ook gehoord ja, alleen dacht dat dat onzin was:D xie t wel, heb nog geen contract binnen;)
en wie is deruit gestemd vandaag?:D |
|
|
| eieregooie |
| Mja, smerig of niet... Dewi was de enige waarvan ik écht onder de indruk was... qua stem dan ;) |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ik heb 1 aflevering gezien en dat was dat Jim werd gekozen met iets van 50%. In mijn ogen terechte winnaar. Dat gore wijf met die vlechten kan ook mooi zingen,. Die had ik in een voorstukje gezien. De rest weet ik niet.
Oja ik vind dat die Yulia wel een prijs mag winnen voor het lelijkste gedrocht in tijden!! Echt met zo'n kop ga je toch niet op tv, dan moet je ergens diep in een bos waar niemand komt je gaan verstoppen en noooooooit meer terugkeren naar de bewoonde wereld.:haha: |
...gaap...:rolleyes: |
|
|
| Switch |
| ik geef hem/haar 1 hitje en dan is hij/zij al weer vergeten :eek: |
|
|
| Cosmic Guy |
Joell eruit, had ook een (te) moeilijk nummer gekozen.
Jim vond ik ook tegenvallen eigenlijk. Hind en Bas waren de beste imo. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Jim vond ik ook tegenvallen eigenlijk. Hind en Bas waren de beste imo. |
Ach, t lekkere bekkie doet t m. Al die gillende puberwijvies die voor t eerste klaarkomen op zijn foto stemmen alleen maar op hem omdat ie zo lief/leuk & aardig is :p |
|
|
| Optimus |
Denk dat die David eruitgaat de volgende ronde...
en ik hoop dat Marieke het overleeft:tongue2:
| quote: | Originally posted by Jesse
geen goodies uitgedeeld...misschien krijgen we restanten Ben-overblijfselen? Doe mij maar een klok ;) |
kijk op intranet, je kan de restanten kopen bij personeelswinkel. Moet wel een vast contract hebben, ik laat het ieand anders halen:D
Klok (€10) +paar Ben sokken (€2) zijn van mij donderdag:D |
|
|
| Partyhardy! |
| ik vind dat Hind moet winnen, zonder twijfel de mooiste stem en mooiste uitstraling! :) :cool: |
|
|
| Eye-Riz |
David is echt een onwijs lekker ding, maar heeft een uitstraling van lik me vestje. En vooral uitstraling speelt mee.
Tot nu toe was ik niet zo gecharmeerd van Hind. Wel een mooie stem, maar geen popidool. Maar ik ben daar na gisteren wel anders over gaan denken. Ik kreeg echt kippevel. Ik denk dat Hind degene is met de meeste eigenschappen die handig zijn om te hebben als je in die business zit: geloof in jezelf, kracht, en nuchterheid.
Verder denk ik inderdaad ook dat David, en daarna Bas afvallen.
Daarna wordt het moeilijk: de anderen vind ik bijna allemaal even goed, behalve Jim, maar ja, die heeft een horde fans achter zich (ik ben gewoon niet zo gek op zijn stemgeluid, verder doet ie ook alleen maar steeds hetzelfde, Hind is bv constant aan verandering onderhevig, erg goed). Dewi is denk ik niet echt zo bestand tegen druk enzo, Jamai is iets te onzeker van zichzelf. Vandaar dus dat ik denk dat Hind de beste zou zijn om een kans te maken om echt verder te komen. Als Jim wint, denk ik dat ie 1 hitje scoort, om vervolgens weer uit het veld te verdwijnen... |
|
|
| Cosmic Guy |
| Hebben we toch gelijk gekregen met ze allen. Jim de winnaar. Ik dacht dat ie er gister uit zou gaan, maar nu die eenmaal door naar de finale is zie ik hem nog winnen ook. Eigenlijk is Jamai bij voorbaat kansloos.......Ik gun het hem wel |
|
|
| robin |
nouja ze zeiden dus dat hind ging winnen, kon ik me wel iets bij voorstellen, gaat dus toch niet gebeuren, nu die jim al zo ver is gekomen zal ie wel winnen ook, jammer, hij had dr al veel eerder uit gemoeten, k hoop dat jamai wint, die is wel grappig,
gr
robin |
|
|
|
|