return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Wie wint Idols?
View this Thread in Original format
Cosmic Guy
Om er maar weer eens een polletje tegenaan te gooien in deze rustige forum tijden het volgende onderwerp (tsja, niet echt boeiend misschien, en helemaal niet voor die mensen die het niet volgen, maar ja:D):

Wie wordt de winnaar van Idols?

Voor degenen die niet weten wie wie is, hier de foto's:

Jamai:


Hind:


Yulia:


Jim:


Marieke:


Dewi:


Bas:


David:


Joell:


Ik denk Jim, dat is de publiekslieveling en het publiek beslist uiteindelijk.
Optimus
Jamai, sympathiek grappig mannetje. Overigens vind ik het lomp dat iedereen (vooral mannen, zou dat toevallig zijn?:clown: )zegt dat Jim een homo/kneuse/sukkeltje is... jaloers ofzo?:disbelief

[off-topic]

He Jesse, ken jij die Marieke? Zij werkt bij Ben toch?:D En was je vandaag naar dat T-mobile gedoe in Rdam?:D

[/off-topic]
SnuggLe
Ik kijk er nooit naar, maar heb op Marieke gestemt, omdat ze wel een leuk koppie heeft. Die Jim hoeft iig van mij niet te winnen, en de rest zijn ook DROOPIES!
dj_spare
Ik ga voor Marieke, die is lekker (zusje van Aukje van Ginneken oid...), die Jim maakt ook wel kans omdat al die gillende delletjes natuurlijk 10000x gaan sms-en voor hem omdat ie zo zooooo lekker is... maja
magrec
Ik denk ook dat jim gaat winnen.

Heb zelf niet echt iemand waarvan ik denk WAUW...
Ding Chavez
Ten eerste, Idols is een grote sell-out, dus de winnaar wordt over een jaartje toch uitgekotst. Zo dat is eruit :D
Ik verdenk het hele zaakje er ook van dat de winnaar al wel bekend is. Ze moeten toch een nummer schrijven speciaal voor de winnaar, en ik denk dat die een week na het einde van Idols wel in de winkel zal liggen... Maarja das maar een vermoeden dat ik heb :)
En ow ja, van mij mag David wel winnen :)

GreetZ, DC
franzelare
he ik sta er niet tussen !!! :mad:

ohnee ik doe ook niet mee :rolleyes:
ik kijk niet naar dat programma dus ik heb ook geen idee!
Rinus
Geen idee en het maakt me ook niksss uit.

Heb alleen de eerste afleveringen gezien dus kan niet echt zeggen.

Laterss
Flipper01
quote:
Originally posted by dj_spare
Ik ga voor Marieke, die is lekker (zusje van Aukje van Ginneken oid...), die Jim maakt ook wel kans omdat al die gillende delletjes natuurlijk 10000x gaan sms-en voor hem omdat ie zo zooooo lekker is... maja

Ik denk ook dat Jim gaat winnen :(
Ik vind echt niet dat hij een mooie stem heeft.. Ik heb hem in de eerste ronde gezien en ik was het toch echt niet met de jury eens. Maar ja, blijkbaar zijn er een hoop geile BrEeZaH sLeTjEs die hun beltegoed opSMSen om Jim te laten winnen ;)
Kijkend naar de vorige aflevering vind ik dat Hind moet winnen!
tango
Er is een verschil wie ik denk dat er gaat winnen (Jim) en hoop dat er gaat winnen. Ik hoop dat Jamai wint, vind het wel een grappige kerel. Maar die Jim heeft de hartjes gestolen van alle BrEeZaH gIrlS, dus die zit gebakken.

En misschien dat er nog iemand net zoals glanis een emailtje wil sturen naar Joell: [email protected] :D Kan die vast wel waarderen die jongen.

grtz,
TNG

SnuggLe
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Ten eerste, Idols is een grote sell-out, dus de winnaar wordt over een jaartje toch uitgekotst. Zo dat is eruit :D
Ik verdenk het hele zaakje er ook van dat de winnaar al wel bekend is. Ze moeten toch een nummer schrijven speciaal voor de winnaar, en ik denk dat die een week na het einde van Idols wel in de winkel zal liggen... Maarja das maar een vermoeden dat ik heb :)

GreetZ, DC



EENS!!
raoel
Ik hoop dat die Marieke gaat winnen, mooie stem, leuk uiterlijk en spontaan.
Jamai mag ook wel winnen van mij omdat net als marieke goed kan zingen, maar vooral omdat hij erg grappig/spontaan/cool is.

Alsi k mun geld in moet gaan zetten zou ik het op Jim zetten.
Toch vindt ik het geen geweldige zanger. Heeft een beetje zo'n dinant (van Kane) stem. Klinkt gaaf, maar dan ben je geen top zanger.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement