|
וואייי מיליון שנה שלא הייתי כאןןןן
|
View this Thread in Original format
| Djsamorai |
עכשיו אני כאןןןן
ואני מקווה לחזור לכאן קבועעעעע
אז מה קורה איתכם אנשים ??? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Djsamorai
עכשיו אני כאןןןן
ואני מקווה לחזור לכאן קבועעעעע
אז מה קורה איתכם אנשים ??? |
יאללה קאמבק מאסיבי !!!
מה המצב אחי הכל טוב ?
מבחנים עינינים ?
? |
|
|
| Djsamorai |
איזה מיבחנים ..
אני בקושי ניכנס לשיעורים ....
סתם אני מובטל מהחיים
טוב אני זז למכון כושר שאני יחזור אני ידבר איתכם |
|
|
| DjChook |
| אוווו עוד מסטול הגיע |
|
|
| luckystrike |
סמוראי אחי אתה צריך להקטין קצת את החתימה שלך
נכנסתי לבדוק ולפי המצגת של מה שאפשר היא גדולה מדי בדיי הרבה
הרוחב בסדר רק האורך לא ... |
|
|
| Sniper |
ח'ברה בוא נארגן קאמבאק מסיבי של כל אלה שעזבו אותנו
בא לכם
? |
|
|
| Hell_Copter |
ברוך השב גבר!!
ואלעד.. איך תארגן את זה!?
תשב למישהו על הראש עד שהוא יחזור?
יותר סיכוי שהוא יחזור לבד... ושאם תעשה את זה הוא יאגנר אותך... :D |
|
|
| Sniper |
| צודק, לא חשבתי עלזה |
|
|
| Djsamorai |
חזרתי מהמכון כושררררררררררררררר
חחחח אני אשתדל להקטין את החתימה שלי
מממ....
הרבה זמן שלא
שמעתי טראנס הולנדי ..
אני ניכנסתי לקטע של ההאוס ..
אני יתחדש כבר בטרד של השירים המומלצים יותר מאוחר
ומי שמיתעניין בהאוס יותר אז שיבוא לדבר :happy2: :happy2: ;) ;) |
|
|
| oDrori |
We lost another one to the House side :(
סתם אחי, ברוך השב ותשאר פה :) |
|
|
| Djsamorai |
| quote: | Originally posted by oDrori
We lost another one to the House side :(
סתם אחי, ברוך השב ותשאר פה :) |
חחחחח
אני חושב שאני אתחיל להיתנחל כאן שוב :D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Djsamorai
חחחחח
אני חושב שאני אתחיל להיתנחל כאן שוב :D |
תרגיש חופשי אח שלי
זאת המטרה
שלא יהיה פה יבש כמו שקורה לפעמים
יש ימים שאתה לא מספיק לענות וכבר 10 ענו לך כבר
ככה הכי פצצה |
|
|
|
|