return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
וואייי מיליון שנה שלא הייתי כאןןןן
View this Thread in Original format
Djsamorai
עכשיו אני כאןןןן
ואני מקווה לחזור לכאן קבועעעעע
אז מה קורה איתכם אנשים ???
luckystrike
quote:
Originally posted by Djsamorai
עכשיו אני כאןןןן
ואני מקווה לחזור לכאן קבועעעעע
אז מה קורה איתכם אנשים ???


יאללה קאמבק מאסיבי !!!
מה המצב אחי הכל טוב ?

מבחנים עינינים ?
?
Djsamorai
איזה מיבחנים ..
אני בקושי ניכנס לשיעורים ....
סתם אני מובטל מהחיים
טוב אני זז למכון כושר שאני יחזור אני ידבר איתכם
DjChook
אוווו עוד מסטול הגיע
luckystrike
סמוראי אחי אתה צריך להקטין קצת את החתימה שלך
נכנסתי לבדוק ולפי המצגת של מה שאפשר היא גדולה מדי בדיי הרבה
הרוחב בסדר רק האורך לא ...
Sniper
ח'ברה בוא נארגן קאמבאק מסיבי של כל אלה שעזבו אותנו

בא לכם
?
Hell_Copter
ברוך השב גבר!!

ואלעד.. איך תארגן את זה!?
תשב למישהו על הראש עד שהוא יחזור?
יותר סיכוי שהוא יחזור לבד... ושאם תעשה את זה הוא יאגנר אותך... :D
Sniper
צודק, לא חשבתי עלזה
Djsamorai
חזרתי מהמכון כושררררררררררררררר
חחחח אני אשתדל להקטין את החתימה שלי



מממ....

הרבה זמן שלא

שמעתי טראנס הולנדי ..

אני ניכנסתי לקטע של ההאוס ..

אני יתחדש כבר בטרד של השירים המומלצים יותר מאוחר

ומי שמיתעניין בהאוס יותר אז שיבוא לדבר :happy2: :happy2: ;) ;)
oDrori
We lost another one to the House side :(

סתם אחי, ברוך השב ותשאר פה :)

Djsamorai
quote:
Originally posted by oDrori
We lost another one to the House side :(

סתם אחי, ברוך השב ותשאר פה :)


חחחחח
אני חושב שאני אתחיל להיתנחל כאן שוב :D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Djsamorai
חחחחח
אני חושב שאני אתחיל להיתנחל כאן שוב :D


תרגיש חופשי אח שלי
זאת המטרה
שלא יהיה פה יבש כמו שקורה לפעמים

יש ימים שאתה לא מספיק לענות וכבר 10 ענו לך כבר
ככה הכי פצצה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement