return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
וואייי מיליון שנה שלא הייתי כאןןןן (pg. 2)
View this Thread in Original format
Djsamorai
quote:
Originally posted by Hell_Copter
תרגיש חופשי אח שלי
זאת המטרה
שלא יהיה פה יבש כמו שקורה לפעמים

יש ימים שאתה לא מספיק לענות וכבר 10 ענו לך כבר
ככה הכי פצצה


צודק !

חוץ מכל העסק של המוזיקה רציתי לדעת מה כל אחד עושה כרגע בחייו

אז אם בא לכם תירשמו :D
Hell_Copter
סתם אין משהו מרגש....
אתה יודע... לימודים מגעילים בבוקר
בקושי ישנים בלילה וכל זה...
וסתם פנאן

ככה זה פחות או יותר אצל כולם

מורן בוא מחר לבלוקבסטר
אני עובד גם מחר
Sniper
אני כמו רועי
בבוקר קם הולך לביצפר או שסתם אני מבריז וממשיך לישון
כמו היום
חוזר מביצפר אוכל ואז או שאני יושב ללמוד קצת או שאני הולך לעבודה
בלילה ישן
וזהו

אין שום דבר מרגש
DjChook
quote:
Originally posted by Sniper

אין שום דבר מרגש


:(
Flotser
quote:
Originally posted by Sniper
אני כמו רועי
בבוקר קם הולך לביצפר או שסתם אני מבריז וממשיך לישון
כמו היום
חוזר מביצפר אוכל ואז או שאני יושב ללמוד קצת או שאני הולך לעבודה
בלילה ישן
וזהו

אין שום דבר מרגש


חשבתי רק אצלי ככה :)
חוץ מהקטע של העבודה שאני בקושי עובד עם העבודה שיש לי עכשיו, צריך למצוא עוד עבודה
Sniper
מסתבר שזה לא רק אני.. זה בטח איזה תקופה כזאת
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
בבוקר קם הולך לביצפר או שסתם אני מבריז וממשיך לישון
כמו היום


אין יום שאני לא מבריז לפחות משעה אחת בבוקר בשביל להמשיך לישון
היום הברזתי משעתיים מתמטיקה שזה חשוב מאוד לי... פשוט לא היה לי זין
אתמול מפיזיקה
שלשום גם מפיזיקה
יום שני מאנגלית...
רק יום ראשון הגעתי בזמן... טוב נו אחרתי... אבל הגעתי לשעה ראשונה
:D
oDrori
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אין יום שאני לא מבריז לפחות משעה אחת בבוקר בשביל להמשיך לישון
היום הברזתי משעתיים מתמטיקה שזה חשוב מאוד לי... פשוט לא היה לי זין
אתמול מפיזיקה
שלשום גם מפיזיקה
יום שני מאנגלית...
רק יום ראשון הגעתי בזמן... טוב נו אחרתי... אבל הגעתי לשעה ראשונה
:D


אז ת'גבר!


אצלי : בדיוק הסתיימה עבודה מהמתישות (ספרות) ובינתיים הכנות לפולין אנא ערף... חוצמזה סתם עובד על שירים ופסנתר, אה כן ויש לי איזה שני גיגים, אמנם עם רייטינג אפסי אבל לא נורא... אחת במנזר, העוגן, שישי הבא, אחת בערב בחירות, בלימבו, העמק 51, אני פותח באחת הרחבות
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
אז ת'גבר!


אני יודע...
אבל תודה על האישור
Sniper
ממממ שי לימבו בערב של הבחירות
?!
?

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
ממממ שי לימבו בערב של הבחירות
?!
?


סביר להניח שיהיה...
אני יעדכן אם אני ייחצן
Sniper
מממ אין בעיה אני יתקשר לבן אדם שמארגן תמסיבה:]
נברר אם יש איזה כניסה\כניסות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement