|
וואייי מיליון שנה שלא הייתי כאןןןן (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Djsamorai |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
תרגיש חופשי אח שלי
זאת המטרה
שלא יהיה פה יבש כמו שקורה לפעמים
יש ימים שאתה לא מספיק לענות וכבר 10 ענו לך כבר
ככה הכי פצצה |
צודק !
חוץ מכל העסק של המוזיקה רציתי לדעת מה כל אחד עושה כרגע בחייו
אז אם בא לכם תירשמו :D |
|
|
| Hell_Copter |
סתם אין משהו מרגש....
אתה יודע... לימודים מגעילים בבוקר
בקושי ישנים בלילה וכל זה...
וסתם פנאן
ככה זה פחות או יותר אצל כולם
מורן בוא מחר לבלוקבסטר
אני עובד גם מחר |
|
|
| Sniper |
אני כמו רועי
בבוקר קם הולך לביצפר או שסתם אני מבריז וממשיך לישון
כמו היום
חוזר מביצפר אוכל ואז או שאני יושב ללמוד קצת או שאני הולך לעבודה
בלילה ישן
וזהו
אין שום דבר מרגש |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Sniper
אין שום דבר מרגש |
:( |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Sniper
אני כמו רועי
בבוקר קם הולך לביצפר או שסתם אני מבריז וממשיך לישון
כמו היום
חוזר מביצפר אוכל ואז או שאני יושב ללמוד קצת או שאני הולך לעבודה
בלילה ישן
וזהו
אין שום דבר מרגש |
חשבתי רק אצלי ככה :)
חוץ מהקטע של העבודה שאני בקושי עובד עם העבודה שיש לי עכשיו, צריך למצוא עוד עבודה |
|
|
| Sniper |
| מסתבר שזה לא רק אני.. זה בטח איזה תקופה כזאת |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
בבוקר קם הולך לביצפר או שסתם אני מבריז וממשיך לישון
כמו היום
|
אין יום שאני לא מבריז לפחות משעה אחת בבוקר בשביל להמשיך לישון
היום הברזתי משעתיים מתמטיקה שזה חשוב מאוד לי... פשוט לא היה לי זין
אתמול מפיזיקה
שלשום גם מפיזיקה
יום שני מאנגלית...
רק יום ראשון הגעתי בזמן... טוב נו אחרתי... אבל הגעתי לשעה ראשונה
:D |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אין יום שאני לא מבריז לפחות משעה אחת בבוקר בשביל להמשיך לישון
היום הברזתי משעתיים מתמטיקה שזה חשוב מאוד לי... פשוט לא היה לי זין
אתמול מפיזיקה
שלשום גם מפיזיקה
יום שני מאנגלית...
רק יום ראשון הגעתי בזמן... טוב נו אחרתי... אבל הגעתי לשעה ראשונה
:D |
אז ת'גבר!
אצלי : בדיוק הסתיימה עבודה מהמתישות (ספרות) ובינתיים הכנות לפולין אנא ערף... חוצמזה סתם עובד על שירים ופסנתר, אה כן ויש לי איזה שני גיגים, אמנם עם רייטינג אפסי אבל לא נורא... אחת במנזר, העוגן, שישי הבא, אחת בערב בחירות, בלימבו, העמק 51, אני פותח באחת הרחבות |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
אז ת'גבר!
|
אני יודע...
אבל תודה על האישור |
|
|
| Sniper |
ממממ שי לימבו בערב של הבחירות
?!
? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
ממממ שי לימבו בערב של הבחירות
?!
? |
סביר להניח שיהיה...
אני יעדכן אם אני ייחצן |
|
|
| Sniper |
מממ אין בעיה אני יתקשר לבן אדם שמארגן תמסיבה:]
נברר אם יש איזה כניסה\כניסות |
|
|
|
|