return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
וואייי מיליון שנה שלא הייתי כאןןןן (pg. 3)
View this Thread in Original format
Djsamorai
וואלה כמוני כמוכם ...

חוץ מהקטע שהיתחלתי ליפני איזה חודש מכון כושר ..


יש שם איזה אחת שאני מת להתחיל איתה !!!!!
ולא יודע כניראה אני ביישן ..

ובקשר לקטע של ההברזות ..


לא יודע אני קם בבוקר אם יש לי חשק ללכת אני הולך
אם לא אז נישאר לישון עד 1 ככה בסבבה...
אבל בעיקרון זה די מעצבן אותי כי גם שאני בא לבית ספר אני מבריז הרבה שעות ..
שאני מנסה להיגמל מכל זה וממש לא הולך לי !!!
זה קטע שמזה מעצבן אותי
אם התחלת קשה להפסיק :D :toothless
luckystrike
רועי מתי אתה עובד ?
היום ?
אני חושב לקפוץ באמת
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
רועי מתי אתה עובד ?
היום ?
אני חושב לקפוץ באמת


זה טוב שאתה חושב
אולי פעם הבאה גם תבצע.... :rolleyes:
DjChook
חחחחחח רועי אתה מסדר הנחות וכאלה ?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
חחחחחח רועי אתה מסדר הנחות וכאלה ?


מה זה משנה?
מה יש לך לחפש בבלוקבסטר רעננה!?!?
DjChook
תארגן לי מנוי ארצי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
תארגן לי מנוי ארצי


יארגן לך סטירה משומר כל פעם שאתה מתקרב לסניף שלהם אם אתה רוצה
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
זה טוב שאתה חושב
אולי פעם הבאה גם תבצע.... :rolleyes:


חחחחחחחחח
בן זונה אז מה לא יצא לי ... שטויות ...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
חחחחחחחחח
בן זונה אז מה לא יצא לי ... שטויות ...


שמע בכל זאת אתה חושב... זה גם התקדמות

אבל הכי מצחיק היה שבוע שעבר ששלחת לי הודעה ושאלת מתי זה נסגר ואמרתי לך 12
ואז ב 2 ראיתי פה שכתבת אם זה עדיין פתוח...
Shahar
ברוך הבא!

DjChook
שחר שעמם היום , הא ?
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
שחר שעמם היום , הא ?


חחחחחחח כן..
אני חולה אחי.. לצערי.. תכננתי על הרמת אילנית..:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement