|
וואייי מיליון שנה שלא הייתי כאןןןן (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Djsamorai |
וואלה כמוני כמוכם ...
חוץ מהקטע שהיתחלתי ליפני איזה חודש מכון כושר ..
יש שם איזה אחת שאני מת להתחיל איתה !!!!!
ולא יודע כניראה אני ביישן ..
ובקשר לקטע של ההברזות ..
לא יודע אני קם בבוקר אם יש לי חשק ללכת אני הולך
אם לא אז נישאר לישון עד 1 ככה בסבבה...
אבל בעיקרון זה די מעצבן אותי כי גם שאני בא לבית ספר אני מבריז הרבה שעות ..
שאני מנסה להיגמל מכל זה וממש לא הולך לי !!!
זה קטע שמזה מעצבן אותי
אם התחלת קשה להפסיק :D :toothless |
|
|
| luckystrike |
רועי מתי אתה עובד ?
היום ?
אני חושב לקפוץ באמת |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
רועי מתי אתה עובד ?
היום ?
אני חושב לקפוץ באמת |
זה טוב שאתה חושב
אולי פעם הבאה גם תבצע.... :rolleyes: |
|
|
| DjChook |
| חחחחחח רועי אתה מסדר הנחות וכאלה ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחחחחח רועי אתה מסדר הנחות וכאלה ? |
מה זה משנה?
מה יש לך לחפש בבלוקבסטר רעננה!?!? |
|
|
| DjChook |
| תארגן לי מנוי ארצי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
תארגן לי מנוי ארצי |
יארגן לך סטירה משומר כל פעם שאתה מתקרב לסניף שלהם אם אתה רוצה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה טוב שאתה חושב
אולי פעם הבאה גם תבצע.... :rolleyes: |
חחחחחחחחח
בן זונה אז מה לא יצא לי ... שטויות ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
חחחחחחחחח
בן זונה אז מה לא יצא לי ... שטויות ... |
שמע בכל זאת אתה חושב... זה גם התקדמות
אבל הכי מצחיק היה שבוע שעבר ששלחת לי הודעה ושאלת מתי זה נסגר ואמרתי לך 12
ואז ב 2 ראיתי פה שכתבת אם זה עדיין פתוח... |
|
|
| DjChook |
| שחר שעמם היום , הא ? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
שחר שעמם היום , הא ? |
חחחחחחח כן..
אני חולה אחי.. לצערי.. תכננתי על הרמת אילנית..:) |
|
|
|
|