return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Interviews met DJ's voor op TA
View this Thread in Original format
SnuggLe
Ik had een ideetje.
Vroeger, lang geleden, toen ik nog bij RMF.com zat, hebben we via de mail interviews gehouden met dj's van over de hele wereld.
Een voorbeeld zie je hier:
http://www.gmdb.com/feature/intervi...chive.php?pid=4

Dit kunnen we ook voor het Holland Forum doen, lijkt mij best leuk. Gewoon interviews met beginnende Dj's , alsmede gevestigde binnenlandse en buitenlandse namen. Niet geschoten is altijd mis.
Iedereen kan dan wat vragen verzinnen, en de beste stoppen we samen in een interview.

Vooral dat van beginnende dj's lijkt me wel leuk, komen ze ook onder de aandacht. We zouden alles naar het Engels kunnen vertalen zodat de rest van de wereld er ook wat aan heeft, en wij als Holland Forum n�g meer de bom zijn dan we nu al zijn :)

Wat we dus wel moeten hebben zijn emailadressen. Dus als iemand wat heeft, post ze.

Maareh..vind iedereen dit idee oke?? En wie zou er willen helpen bij de uitvoer?

Plan voor de uitvoer:

1) Maak een thread waar mensen vragen in kunnen zetten, met als titel "Pre-Interview Post: "

2) Laat mensen goede vragen bij elkaar gooien

3) Verzamel zelf de beste vragen, en stop deze in een goede mail

4) Zet bij de mail een introductie over Tranceaddict.com: wie we zijn, wat we doen, en vooral ook: hoeveel members we TOTAAL hier hebben op het HELE forum. Dat soort dingen trekt ze over de streep meestal. Zet erbij iets slijmerigs van: "Als u toevallig nog enkele minuten overheeft, zou u dan willen kijken naar.....".

Een voorbeeld mail kun je HIER vinden!!!

5) Stuur het interview op, hoor je binnen een week niets, stuur een reminder.

6) Als je antwoord hebt, laat hem even aan wat meer mensen lezen voor je hem post.

7) Maak een goede post, met een GOEDE layout (dus ook BOLD enzo gebruiken). Laat deze post ook lezen aan de geinterviewde, en mail deze de locatie waar het interview te lezen is.
Belangrijk: Schrijf dit interview in het ENGELS

8) Voeg een aantal foto's toe van de betreffende DJ, alsmede een biografie, die vast wel ergens op het internet te vinden is.

Op / aanmerkingen aan deze lijst even doorgeven....

Idee�n tot nu toe
Magrec - DJ Quintin, San, C-jay
Tango - Benny Rodriguez / Marco V - Cross
Mido - Luna
Tais - Precision
Tijs08 - Kid Vicious & Dj MARK STABLE
Raoul - Johan Gielen
SnuggLe
Idee�n van mij:

Eye-Riz
DJ Rv
DJ Bellie
Bennie Rodriguez
DJ Precision (via Tais)
Rinus
Ik vind dit een meer dan puik plan. En zou hier best aan mee willen werken.

Moeten we wel een soort van protocol op stellen hoe dit dan in ze werk zal gaan, etc etc. Hiervoor kunnen we het beste een keer een afspraak maken op de IRC en het daar met ze allen gaan uitwerken.

Nu ben ik zogenaamd helaas druk met tentamens voorbereiden enzo maar als die over zijn wil ik graag helpen.

Laters
magrec
San
quintin
c-jay

zou ik wel kunnen regelen waarschijnlijk
Rinus
Ohja

Naast dj's is misschien ook leuk om producers te interviewen.

Effe snel een paar beginnende ideetjes die ook wel haalbaar zijn:

secret simba
kid vicious
promiss
SnuggLe
Tis allemaal best dat iedereen hier namen gaat spuien, maar zet hier meteen een emailadres ofzo bij.
De mensen die ik noem kunnen allemaal via mensen van het forum geregeld worden. (Precision--> Tais, Benny Rodriquez--> Tango)

Greetz,
SnuggLe
magrec
San, quintin en c-jay kan ik zelfs persoonlijk interviewen als ik wil.

maar om nu hun emailadressen te gaan neerkalken :p ;)
SnuggLe
quote:
Originally posted by magrec
San, quintin en c-jay kan ik zelfs persoonlijk interviewen als ik wil.

maar om nu hun emailadressen te gaan neerkalken :p ;)

Nou, maak maar een thread aan met als titel "Interview San, Quintin, C-jay". Dan kunnen mensen vragen bedenken (in het ENGELS), en kan het interview binnenkort afgenomen worden.
Leuk begin dan....!
tijs08
quote:
Originally posted by Rinus

kid vicious

daar kan ik wel mee in contact komen :D

oja Dj MARK STABLE... (toffe gast en huis dj van Dance Again feesten in Rotterdam)

ook een aanrader!!

leuk ID trouwens Snuggie!
Rinus
quote:
Originally posted by tijs08

oja Dj MARK STABLE... (toffe gast en huis dj van Dance Again feesten in Rotterdam)

ook een aanrader!!

Juist die was ik vergeten

tango
Leuk plan ja. Benny Rodrigues is inderdaad wel te fixen. Ook Marco V en DJ Cross kan ik een mailtje met vragen sturen.

grtz,
TNG
raoel
Mido zal DJ Luna wel kunnen regelen.
via via, kan ik misschien wel iets met ��n van de Showtek boys regelen.

Zijn muziek is niet de favoriete stijl van de meeste hier, maar wel interview meer :D
Daarnaast zijn deze gasten ook erg goede producers.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement