return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 
Harry Lemon aka Lemon 8.
View this Thread in Original format
lonne
Nu jäklar börja det hända grejer. Fick just ett mail från Fokused ang

Tiesto arrangemanget. Eftersom det är ett tag till den 28/3 så får vi

hit Lemon 8 den 8 Feb.

Snubben är en av de hetaste namnen inom prohouse scenen atm. Jag

tycker han är tokgrym och tycket att det ska bli nästan lika soft

att se honom som Tiesto. Missa inte detta ni som har chansen !
SteveTranz4ever
Har fått det mejlet ja me.... Hoppas nån mer än jag vill gå... :D
lonne
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Har fått det mejlet ja me.... Hoppas nån mer än jag vill gå... :D


^^^^^^ :D :D :D
Sand Leaper
Holy ....det blir kvalitets house over hele linja.Ikke forvent dere no særlig trance,han pleier ikke å spille det.Men 100 % kvalitets progressive og house blir det masse av.Vurderer nesten å ta en tur hvis alders grensen er 18...

*edit: Nei faen,jeg tror jammen jeg har lyst til å dra selv om det er 20 års grense:p

Det begynner VIRKELIG å røre på seg i den Skandinaviske klubbscenen nå.:D
WhiteRussian
:eyes: :eyes:

Guld, syns där Lonne, ;)
SteveTranz4ever
Jag ska fan också ta mig dit.... :gsmile:
WhiteRussian
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag ska fan också ta mig dit.... :gsmile:


Får man göra ett nytt försök att försöka lokalisera dig då Steve, ;)

Gick juh inget bra på båten, blev full för en gångs skull och tappade helt bort mig, :p
Men kul var det.
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by WhiteRussian
Får man göra ett nytt försök att försöka lokalisera dig då Steve, ;)

Gick juh inget bra på båten, blev full för en gångs skull och tappade helt bort mig, :p
Men kul var det.
Ja visst får vi göra det :)

Du var ju inte ensam om att bli lite rund under fötterna :toothless
Sand Leaper
Et spørsmål:er det 20 års grense uansett,eller kan man komme inn ved 18 år hvis man kjøper billett på forhånd?
WhiteRussian
quote:
Originally posted by Sand Leaper
Et spørsmål:er det 20 års grense uansett,eller kan man komme inn ved 18 år hvis man kjøper billett på forhånd?


Svårt att säga...skicka ett mail till Fokused och fråga.
Säg att du tänke resa från Norge i sådana fall. De lär juh definitivt ta det som en komplimang att det vill komma folk från andra länder för att gå på deras klubbar, :)

Sand Leaper
quote:
originally posted by WhiteRussian
Svårt att säga...skicka ett mail till Fokused och fråga.
Säg att du tänke resa från Norge i sådana fall. De lär juh definitivt ta det som en komplimang att det vill komma folk från andra länder för att gå på deras klubbar,:)


Ja,det høres jo fornuftig ut syns nå jeg:DVerdt et forsøk!Skal bare se om jeg får med meg noen på turen først;)
Gaby
PARTY!!!
Norrmän är mer än välkommna att festa med oss i Stockholm.!!! *me like Norway*
Coolt ifall det blir av... Skulle det vara något man kan hjälpa dig med säg bara till ...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement