|
מצלמת תנועה מתעדת תאונה בצומת...
|
View this Thread in Original format
| Major_X |
תראו את הבן-זונה הזה עובר באדום
ודורס נהג אופנוע...
מאניק! |
|
|
| Major_X |
פאק!!
למה אין את התמונות? |
|
|
| Dj Black-Dragon |
| על מה אתה מדבר אחי? |
|
|
| Major_X |
צירפתי לפוסט שתי תמונות
ואני רואה שהן אינן פה
למה זה? |
|
|
| luckystrike |
אתה יודע איך מצרפים תמונות ?
אתה צריך להעלות אותם לסרבר מסיום אחי
ורק משמה עם הכתובת של התמונה אתה יכול להוסיף ...
הכי פשוט תלחץ על הכפתור
IMG
זה דרך דיי נוחה למי שלא סגור על זה |
|
|
| Major_X |
[IMG]d:\pic01.jpg[/IMG]
מקווה שזה יעבוד...
. |
|
|
| DjChook |
אם אתה לא מצליח לשלוח אותן לסרבר
שלח לי לאימייל
[email protected]
הסרבר של ביהס יעמוד בזה |
|
|
| Major_X |
לא
חבל
אין לי סרבר לעלות את זה אליו
האתר שלי יתחיל לעבוד משבוע הבא
כרגע זה תקוע אצלי. |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by Major_X
פאק!!
למה אין את התמונות? |
חחחחחחחחחח
תפרסם אז ת'לינק? |
|
|
| warpedd_ |
| אחי אתה מתאמן ביובל? |
|
|
| DjChook |
אמרתי לך
שלח לי אימייל |
|
|
| Major_X |
שלחתי את זה לצו'ק בדואר
יאללה שים את זה אחי! |
|
|
|
|