return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
מצלמת תנועה מתעדת תאונה בצומת...
View this Thread in Original format
Major_X
תראו את הבן-זונה הזה עובר באדום
ודורס נהג אופנוע...
מאניק!
Major_X
פאק!!
למה אין את התמונות?
Dj Black-Dragon
על מה אתה מדבר אחי?
Major_X
צירפתי לפוסט שתי תמונות
ואני רואה שהן אינן פה
למה זה?
luckystrike
אתה יודע איך מצרפים תמונות ?

אתה צריך להעלות אותם לסרבר מסיום אחי
ורק משמה עם הכתובת של התמונה אתה יכול להוסיף ...

הכי פשוט תלחץ על הכפתור
IMG
זה דרך דיי נוחה למי שלא סגור על זה
Major_X
[IMG]d:\pic01.jpg[/IMG]
מקווה שזה יעבוד...
.
DjChook
אם אתה לא מצליח לשלוח אותן לסרבר
שלח לי לאימייל
[email protected]

הסרבר של ביהס יעמוד בזה
Major_X
לא
חבל
אין לי סרבר לעלות את זה אליו
האתר שלי יתחיל לעבוד משבוע הבא
כרגע זה תקוע אצלי.
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by Major_X
פאק!!
למה אין את התמונות?


חחחחחחחחחח
תפרסם אז ת'לינק?
warpedd_
אחי אתה מתאמן ביובל?

DjChook
אמרתי לך
שלח לי אימייל
Major_X
שלחתי את זה לצו'ק בדואר
יאללה שים את זה אחי!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement