return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
Ilta Dj Contest 2003 - Frist Sets (pg. 2)
View this Thread in Original format
nesher
quote:
Originally posted by DjChook
ואני תקוע עם הורדה על 10 קיי
53 אחוז כבר שעה

או 54

http://games.alentus.com/games/maka.../spearthrow.swf

להעביר ת'זמן עם הכושון והמוזיקה המעצבנת

אהה ועוד משהו, אני אוריד את צח

אהה ועוד משהו

תנסה להריץ
XP PRO SP1

על מחשב עם ג'יגה פנוי, ולהריץ המון ישומים, נראה כמה שלך יסחוב

מזל שיש לי הרבה זכרון פנימי


עשיתי 530 ומשהו
כוס אמק
אין לי כוח יותר
נחמד אבל
הופ בדיוק גמרתי להוריד את הסט של צח
!!
Let's Hear
Rising
*שומע ת'סטים*
Sniper
מוש חמוד
לא השתמשתי באטומיקס
מצטער להגיד לך ואם תקראו תטרד הקודם שלל התחרות
תראו שפרשתי כי באמת שמעתי עכשיו כמה פעמים תסט והוא באמת על הפנים
אני מוכן להישבע שיש לי תציוד של חבר שלי
שאני מחזיר לו אותו היום בשעה 5 וחצי ובשש אני זז לעבודה
אין לי סיבה לשקר כ"כ בכל אופן
אל תורידו תסט שלי חבל לכם על המקום
Vortex_SA
טוב אני שומע, קודם צח אני מוריד:
מיקס ראשון קבל 10 על ביצוע מושלם, מיקס שני קבל 9 כי שמעתי קצת דיבול קטן, מיקס שלישי קבל שוב 9 כי זה מיקס לא מתואם מבחינת סאונד :) הייתי מוריד קצת את הטרבל ואולי קצת מיד, למיקס הרביעי עוד לא הגעתי :)
Vortex_SA
מיקס רביעי טוב מאוד! 9.5 או אפילו יותר, כי היה קצת פיטש שיפט על הטראק...

edit1:
מיקס חמישי טוב מאוד חוץ מהדאבלים אחרי המעבר בים, קיצר עוד 10:)
תיקנתי לך :)

edit2:
מיקס שישי יש לך דיבול בהתחלה, אבל זה בסדר, קבל עוד 9 :)
טוב אני מנסה לגוון בציונים אבל זה מה שמצליח לי עד עכשיו :)

edit3:
מיקס שביעי, נראה לי לאמפיירס דיי טוב, התחלפות בסים נחמדה, אולי אפשר יותר טוב אבל לא נהיה קטנוניים, קבל 10 פה...

edit4:
מיקס שמיני, חלק, נחמד, אולי קצת דיבול אבל סבבה ביותר, עוד 10 :) זה המיקס למיוסיק פליי נראה לי...

edit5:
מיקס תשיעי, דיבול קצת חזק, לא נורא, קבל 8.5 לא נורא :)
עוד קצת ואני מסיים :)

edit6:
מיקס מושלם! קבל 10 שוב!
Vortex_SA
בקיצר הסט של צח:
9.4
על ביצוע טכני

לא נעים לי אבל קבל
8.5
על יצירתיות, לא יודע, לא שמעתי איזה טיז נחמד, יכול להיות שהיו כמה מיקסים באמצע הטראק בכל מקרה הם לא היו ברורים אם היו...
Scorchio
מעריך את התגובות של כולכם
האמת היו טיפה דאבלים קטנטנים כאלה אבל לא רציניים
אבל איפה אין התאמה בסאונד גבר?
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Scorchio
מעריך את התגובות של כולכם
האמת היו טיפה דאבלים קטנטנים כאלה אבל לא רציניים
אבל איפה אין התאמה בסאונד גבר?


כאילו בפילטרהדז זה ברור שלא תהיה התאמה בסאונדים, כי זה טראק מאוד טרבלי (לא טרייבלי :) ) אז אני הייתי מוריד קצת טרבל, אתה מבין? תקשיב למיקס ותראה לבד :)
Scorchio
שם לב למה אתה מתכוון
טעות די טיפשית האמת
לא נורא
Scorchio
גבר
עד עכשיו צקדת ברוב
אבל אחי
אין אין אין אין אין אין אין אין אין אין מצב שבמיקס התשיעי יש דאבל אחי
תשמע אותו טוב טוב עם אוזניות
אני שומע אותו עכשיו פעם שלישית לבדוק אם מה שאתה אומר זה נכון ואני חושש שאתה טועה.

MoSH_MaN
גם אני לא שומע

צח שיחקת אחלה של מיקסוס....!

9/10
YuVaL
אין לי בעיה להיות שופט....
אבל לפי דעתי כולם צריכים לעשות מיקס של אותו סגנון
לפי דעתי אי אפשר לשפוט מיקס פרוגרסיב כמו של צח ומיקס כמו של אלעד אותו דבר..
חוצמזה שגם צח מקבל נקודות אוטומטיות על פטמות סקסיות
;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement