|
Ilta Dj Contest 2003 - Frist Sets (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| nesher |
| quote: | Originally posted by DjChook
ואני תקוע עם הורדה על 10 קיי
53 אחוז כבר שעה
או 54
http://games.alentus.com/games/maka.../spearthrow.swf
להעביר ת'זמן עם הכושון והמוזיקה המעצבנת
אהה ועוד משהו, אני אוריד את צח
אהה ועוד משהו
תנסה להריץ
XP PRO SP1
על מחשב עם ג'יגה פנוי, ולהריץ המון ישומים, נראה כמה שלך יסחוב
מזל שיש לי הרבה זכרון פנימי |
עשיתי 530 ומשהו
כוס אמק
אין לי כוח יותר
נחמד אבל
הופ בדיוק גמרתי להוריד את הסט של צח
!!
Let's Hear |
|
|
| Sniper |
מוש חמוד
לא השתמשתי באטומיקס
מצטער להגיד לך ואם תקראו תטרד הקודם שלל התחרות
תראו שפרשתי כי באמת שמעתי עכשיו כמה פעמים תסט והוא באמת על הפנים
אני מוכן להישבע שיש לי תציוד של חבר שלי
שאני מחזיר לו אותו היום בשעה 5 וחצי ובשש אני זז לעבודה
אין לי סיבה לשקר כ"כ בכל אופן
אל תורידו תסט שלי חבל לכם על המקום |
|
|
| Vortex_SA |
טוב אני שומע, קודם צח אני מוריד:
מיקס ראשון קבל 10 על ביצוע מושלם, מיקס שני קבל 9 כי שמעתי קצת דיבול קטן, מיקס שלישי קבל שוב 9 כי זה מיקס לא מתואם מבחינת סאונד :) הייתי מוריד קצת את הטרבל ואולי קצת מיד, למיקס הרביעי עוד לא הגעתי :) |
|
|
| Vortex_SA |
מיקס רביעי טוב מאוד! 9.5 או אפילו יותר, כי היה קצת פיטש שיפט על הטראק...
edit1:
מיקס חמישי טוב מאוד חוץ מהדאבלים אחרי המעבר בים, קיצר עוד 10:)
תיקנתי לך :)
edit2:
מיקס שישי יש לך דיבול בהתחלה, אבל זה בסדר, קבל עוד 9 :)
טוב אני מנסה לגוון בציונים אבל זה מה שמצליח לי עד עכשיו :)
edit3:
מיקס שביעי, נראה לי לאמפיירס דיי טוב, התחלפות בסים נחמדה, אולי אפשר יותר טוב אבל לא נהיה קטנוניים, קבל 10 פה...
edit4:
מיקס שמיני, חלק, נחמד, אולי קצת דיבול אבל סבבה ביותר, עוד 10 :) זה המיקס למיוסיק פליי נראה לי...
edit5:
מיקס תשיעי, דיבול קצת חזק, לא נורא, קבל 8.5 לא נורא :)
עוד קצת ואני מסיים :)
edit6:
מיקס מושלם! קבל 10 שוב! |
|
|
| Vortex_SA |
בקיצר הסט של צח:
9.4
על ביצוע טכני
לא נעים לי אבל קבל
8.5
על יצירתיות, לא יודע, לא שמעתי איזה טיז נחמד, יכול להיות שהיו כמה מיקסים באמצע הטראק בכל מקרה הם לא היו ברורים אם היו... |
|
|
| Scorchio |
מעריך את התגובות של כולכם
האמת היו טיפה דאבלים קטנטנים כאלה אבל לא רציניים
אבל איפה אין התאמה בסאונד גבר? |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Scorchio
מעריך את התגובות של כולכם
האמת היו טיפה דאבלים קטנטנים כאלה אבל לא רציניים
אבל איפה אין התאמה בסאונד גבר? |
כאילו בפילטרהדז זה ברור שלא תהיה התאמה בסאונדים, כי זה טראק מאוד טרבלי (לא טרייבלי :) ) אז אני הייתי מוריד קצת טרבל, אתה מבין? תקשיב למיקס ותראה לבד :) |
|
|
| Scorchio |
שם לב למה אתה מתכוון
טעות די טיפשית האמת
לא נורא |
|
|
| Scorchio |
גבר
עד עכשיו צקדת ברוב
אבל אחי
אין אין אין אין אין אין אין אין אין אין מצב שבמיקס התשיעי יש דאבל אחי
תשמע אותו טוב טוב עם אוזניות
אני שומע אותו עכשיו פעם שלישית לבדוק אם מה שאתה אומר זה נכון ואני חושש שאתה טועה. |
|
|
| MoSH_MaN |
גם אני לא שומע
צח שיחקת אחלה של מיקסוס....!
9/10 |
|
|
| YuVaL |
אין לי בעיה להיות שופט....
אבל לפי דעתי כולם צריכים לעשות מיקס של אותו סגנון
לפי דעתי אי אפשר לשפוט מיקס פרוגרסיב כמו של צח ומיקס כמו של אלעד אותו דבר..
חוצמזה שגם צח מקבל נקודות אוטומטיות על פטמות סקסיות
;) |
|
|
|
|