return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
Ilta Dj Contest 2003 - Frist Sets (pg. 3)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by YuVaL
אבל לפי דעתי כולם צריכים לעשות מיקס של אותו סגנון
לפי דעתי אי אפשר לשפוט מיקס פרוגרסיב כמו של צח ומיקס כמו של אלעד אותו דבר..


הוא צודק.. בואו נעשה כולם סטים של קלאב או משהו..
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Shahar
הוא צודק.. בואו נעשה כולם סטים של קלאב או משהו..


צודק
אבל ממילא יש רוב פה שעושים פרוגרסיב אז זה לא משנה
למרות שאני מעדיף הארד או קלאב...... :rolleyes:

בכל מקרה, תגיד אלעד, היתה לך בעיה בהקלטה או משהו כזה? כי אני שומע לפעמים שינויי מהירות ותקיעות כאלה מוזרות במיקס שלך

או שהמחשב שלי דפוק? :conf:
Shahar
רגע אז אתם לא רוצים לנגן הכל ברדיו..?
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Shahar
רגע אז אתם לא רוצים לנגן הכל ברדיו..?


כשכל הסטים יהיו מוכנים, ננגן את הכל ברדיו...... :D
אני כבר מת לשמוע
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Scorchio
גבר
עד עכשיו צקדת ברוב
אבל אחי
אין אין אין אין אין אין אין אין אין אין מצב שבמיקס התשיעי יש דאבל אחי
תשמע אותו טוב טוב עם אוזניות
אני שומע אותו עכשיו פעם שלישית לבדוק אם מה שאתה אומר זה נכון ואני חושש שאתה טועה.


טוב אחי אני יוריד שוב ויבדוק, יכול להיות שאני טועה או שפשוט לא רשמתי את המספר הנכון של המיקס, בכל מקרה יש לי בנתיים בעיות בהקלטה של הסט למיני, נראה אולי היום או מחר אני יקליט אחד טוב ויעלה, כמובן אחרי שאני יתקן בעיות סאונד שהמיקסר המעפן שלי עושה, אז אל תצפו לגדולות ממני :)
Flotser
צח יצא לך סט מללללללללךךךךךךךך!!!
Sniper
תאמת שהקטלתי ישר למחשב ויכול להיות שהמחשב שינה לי איזה משו
יש פול בעיות בסט שלי הוא גם לא היה כ"כ מושקע
כמו שצח אמר הוא גם היה משוגע ובאמת שמתי לב לזה
אחרי כמה פעמים של שמיעה בכל אופן כמו שאמרתי אני בחוץ
אם אני יקבל תציוד של חבר שלי שוב בזמן הקרוב אני יחשוב על להקליט סט אחר
יותר מושקע
בינתיים אל תורידו תסט שלי ומוש תעיף אותו משם
חבל לכם על המקום ועל הזמן
:]]
מוש מצידי תימחק אותו מהשרת ביכלל

בכל אופן בינתיים אני לא מצליח להוריד תסט של צח משום מה
אבל ללא ספק אני יודע שהוא לא יאכזב אותי בחיים
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Vortex_SA
מיקס רביעי טוב מאוד! 9.5 או אפילו יותר, כי היה קצת פיטש שיפט על הטראק...


חחחחחחחחחח עכשיו נזכרתי בזה שהתכוונתי לפיטש בנד לא פיטש שיפט...
יענו
pith bend...

פיטש שיפט זה משהו אחר לגמרי... :)
DJ F0cus
שני הסטים מוכנים

ויתרתי על ההאוס, אולי אעשה משהו יותר מאוחר

בינתיים יש סט של טראנס/טיפה קלאב (לא מה שפרסמתי קודם)
וסט של הארדסטייל ממש טוב לפי דעתי
אבל צריך לאהוב את הסגנון בשביל להנות
:)



אני צריך מקום להעלות את הסטים

?ITLA מה עם ה
MoSH_MaN
אלכס אתה עיוור או שאתה משחק אותה....

DJ F0cus
חחחחחחחחח

קרעתי את עצמי :D :D ::D :D
נכנסתי, וישר ראיתי שצח פרסם את הסטים שלו
ולגמרי התעלמתי ממה שכתוב בהודעה
:toothless

סורי..
Trance man
ישבתי עם חברים על נרגילה בחדר שלי וברקע התנגן הסט של צח..
אהבתי את הסט!
למרות שהיו כמה טרקים שקצת נוגנו יותר מידי זמן
כגון Marcello Casteli - Aborigen
וגם Victor Calderone - Drive
הם הוסיפו לאוירה אבל ברגעים מסוימים כבר נמאסו..
.בשביל לפתור את הבעיה הזאת הייתי מציע להכניס קצת אקפלות כדי לעשות את הסט יותר מעניין!
אחלה מיקסוס..אבל באמת המיקס של הפילטרהדס לא בא טוב כי הסגנון השתנה
אבל לא נורא.
סך הכל מיקסים טובים ומקצועיים שהשתפרו במיוחד לקראת הסוף של הסט!


והקטע שהכי אהבתי במיקס
Lamya - Empires [Wildlife Mainroom Tribal Mix]

ציון כללי:
9

:gsmile:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement