|
Ilta Dj Contest 2003 - Frist Sets (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
תודה לכולכם על התגובות
ויובל סתום תפה מה אתה משוגע עד שהשקעתי בסט הזה את הנשמה הוא לא נחשב?
אין מצב
אני גם ייעשה סט קלאב שיתחרה בקטגוריה אחרת
לא שופטים את כולם ביחד |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Scorchio
תודה לכולכם על התגובות
ויובל סתום תפה מה אתה משוגע עד שהשקעתי בסט הזה את הנשמה הוא לא נחשב?
אין מצב
אני גם ייעשה סט קלאב שיתחרה בקטגוריה אחרת
לא שופטים את כולם ביחד |
אחי בכלליות הסט טוב שמעתי אותו בלי אוזניות במקביל שדברתי עם מישהו בטלפון אז אנלא נותן הערכה יותר מפורטת אבל מבטיח לשמוע בקרוב ולהגיד:)
נשמע ממש לא רע |
|
|
| DjChook |
סעמק לפני שהספק שלי התפוצץ
(אני עכשיו במחשב של אחי)
הורדתי רק את של אלעד כי אני לא ממש אוהב
PROGRESSIVE
אבל הוא אומר לא לשמוע אז אני לא אשמע (טוב נו אולי קצת) שהמחשב יחזור
אל תמחקו את הסט של צח כי אני רוצה להוריד אותו עוד כמה ימים שהמחשב יחזור |
|
|
| Dj Black-Dragon |
אחי מה אתה מדברת!
פרוגרסיב שולט!!! במיוחד כשמדובר על סטים איכותיים
מבחינתי...יותר חשוב שבסט פרוגרסיב לא יהיו פשלות ודאבלים מאשר סט של קלאב..בקלאב הכל הולך אפילו אם יש דבלים קטנים..זה לא ממש מציק |
|
|
| Shahar |
| פרוגרסיב מרדים אבל כמו שאמרו פה.. שיושבים עם חברים על נרגילה או בירה זה הכי כיף לשים ברקע |
|
|
| luckystrike |
אני יוריד ויגיב בסופ"ש הזה ...
:) |
|
|
| Vortex_SA |
טוב, הגעתי לשתי מסקנות
1. אני לא ממקסס טוב תחת לחץ
2. בקומפקטים שלי לפחות אי אפשר לעשות מיקסים מושלמים
3. כשאני תחת לחץ אני לא ממקסס טוב
קיצר, אני יעלה סטים לתחרות, אבל בשביל השמיעה שלכם ולא התחרות עצמה, כי אני פשוט לא יכול לעשות מיקסים מושלמים, זה בלתי אפשרי בשבילי, טוב, בחזרה לקריאה... |
|
|
| DjChook |
אף אחד לא עומד בלחץץץץץץ אף אחד לא
חפיף אחי |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by DjChook
אף אחד לא עומד בלחץץץץץץ אף אחד לא
חפיף אחי |
חחחחח ולי קוראים סטלן :)
אני אבל בכל זאת יעלה לפחות סט אחד ככה סתם בשביל הכיף שתגידו מה דעתכם :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
אני אבל בכל זאת יעלה לפחות סט אחד |
עדיין מתלהב מזה שקיבלת אינטרנט מהיר? :p |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
עדיין מתלהב מזה שקיבלת אינטרנט מהיר? :p |
חחחח כן :) |
|
|
| oDrori |
| אחים שלי אני מה זה מצטער שאני לא משתתף פעיל במיקסוס או בשיפוט פה, אני פשוט לא מסוגל לקחת סט ולשמוע אותו... אני משתגע מזה |
|
|
|
|