return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 
Ilta Dj Contest 2003 - Frist Sets (pg. 4)
View this Thread in Original format
Scorchio
תודה לכולכם על התגובות
ויובל סתום תפה מה אתה משוגע עד שהשקעתי בסט הזה את הנשמה הוא לא נחשב?
אין מצב
אני גם ייעשה סט קלאב שיתחרה בקטגוריה אחרת
לא שופטים את כולם ביחד
Shahar
quote:
Originally posted by Scorchio
תודה לכולכם על התגובות
ויובל סתום תפה מה אתה משוגע עד שהשקעתי בסט הזה את הנשמה הוא לא נחשב?
אין מצב
אני גם ייעשה סט קלאב שיתחרה בקטגוריה אחרת
לא שופטים את כולם ביחד


אחי בכלליות הסט טוב שמעתי אותו בלי אוזניות במקביל שדברתי עם מישהו בטלפון אז אנלא נותן הערכה יותר מפורטת אבל מבטיח לשמוע בקרוב ולהגיד:)
נשמע ממש לא רע
DjChook
סעמק לפני שהספק שלי התפוצץ
(אני עכשיו במחשב של אחי)

הורדתי רק את של אלעד כי אני לא ממש אוהב
PROGRESSIVE

אבל הוא אומר לא לשמוע אז אני לא אשמע (טוב נו אולי קצת) שהמחשב יחזור
אל תמחקו את הסט של צח כי אני רוצה להוריד אותו עוד כמה ימים שהמחשב יחזור
Dj Black-Dragon
אחי מה אתה מדברת!
פרוגרסיב שולט!!! במיוחד כשמדובר על סטים איכותיים
מבחינתי...יותר חשוב שבסט פרוגרסיב לא יהיו פשלות ודאבלים מאשר סט של קלאב..בקלאב הכל הולך אפילו אם יש דבלים קטנים..זה לא ממש מציק
Shahar
פרוגרסיב מרדים אבל כמו שאמרו פה.. שיושבים עם חברים על נרגילה או בירה זה הכי כיף לשים ברקע
luckystrike
אני יוריד ויגיב בסופ"ש הזה ...
:)
Vortex_SA
טוב, הגעתי לשתי מסקנות
1. אני לא ממקסס טוב תחת לחץ
2. בקומפקטים שלי לפחות אי אפשר לעשות מיקסים מושלמים
3. כשאני תחת לחץ אני לא ממקסס טוב

קיצר, אני יעלה סטים לתחרות, אבל בשביל השמיעה שלכם ולא התחרות עצמה, כי אני פשוט לא יכול לעשות מיקסים מושלמים, זה בלתי אפשרי בשבילי, טוב, בחזרה לקריאה...
DjChook
אף אחד לא עומד בלחץץץץץץ אף אחד לא

חפיף אחי
Vortex_SA
quote:
Originally posted by DjChook
אף אחד לא עומד בלחץץץץץץ אף אחד לא

חפיף אחי


חחחחח ולי קוראים סטלן :)
אני אבל בכל זאת יעלה לפחות סט אחד ככה סתם בשביל הכיף שתגידו מה דעתכם :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Vortex_SA
אני אבל בכל זאת יעלה לפחות סט אחד


עדיין מתלהב מזה שקיבלת אינטרנט מהיר? :p

Vortex_SA
quote:
Originally posted by Hell_Copter
עדיין מתלהב מזה שקיבלת אינטרנט מהיר? :p


חחחח כן :)
oDrori
אחים שלי אני מה זה מצטער שאני לא משתתף פעיל במיקסוס או בשיפוט פה, אני פשוט לא מסוגל לקחת סט ולשמוע אותו... אני משתגע מזה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 
Privacy Statement