return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 
Mankind 4! Vilka ska dit?
View this Thread in Original format
Dj_ExOn
Jag bara kollar lite om nån i forumet ska pallra sitt arsle dit?
Om nån ska dit så kunde man ju ha ett SWETA gettogether?

Det verkar vara en helsjuk fest det här asså!

Info tagen från
Mandarin.nu:


Namn: Mankind 4
Datum: 2003-02-22
Arrangör: Diode Rec.
Tid: 22-07
Plats: Kulturhuset
Stad: Jönköping
Pris: Förköp: 180kr, I dörren: 200kr
Ålder: 16


Live:

[ SECOND FLOOR ] (psy)
- SON KITE (Digital Structures)

DJ's:

[ MAIN FLOOR ] (techno)
- MARCO BAILEY (MB Electronics, Primate, Sync, Belgien)
- ANDREAS KREMER (Life Form Recordings, Kuzami, Tyskland)
- PAUL MAC (C-Sides, Stimilus, Primate, Phont, UK)
- MARKO NASTIC (Recycled Loops, TTP, Serbien)
- JOHAN BACTO (Mankind, Sync, Devil's Choice)

[ SECOND FLOOR ] (psy)
- WIKING (STP)
- TEGE (Mandarin/STP)
- ERIK SAHL (Spocile, Plastico)
- AZON (DeltaForce)
- KRICKE (DeltaForce)

[ CHILLOUT ]
- MAGO
- PEHR HERB
- ARCTICSURFER

Annat:

Förköp:
Jönköping: Diode Rec. (036-363372), Megahertz (036-100193)
Skövde: Jannes Wax (0500-471880)
Göteborg: Balagan (031-159098)
Stockholm: Saturn Return (08-212089), Svaj (08-6426520)
Malmö: Cosmic One (040-301000)
Borås: Volume Records (033-400911)
Örebro: Megahertz (019-6113498)
Karlstad: Megahertz (054-101186)
Norrköping: Back To Plastic (011-128818)
Växjö: Megahertz (0470-14477)

Mer info: http://www.johanbacto.com/mankind
Endre

måste det varra i Jönköping av alla ställen?
Sand Leaper
Hehe,I'm there!:DSå lenge ingenting skjærer seg i forkant,da.(Transport eller sure foreldre)
Dj_ExOn
Kostnaderna för tåg är fan inte så blodiga som jag trodde endre!
Det koster runt 200 tur och retur från Göteborg till Jkpg..

Sand_Leaper: Jag hoppas du får mig dig Haak nu!
Dra honom i håret om han inte vill komma med! :D
lonne
Nice techno lineup !:D :
Vizay
quote:
Originally posted by Dj_ExOn
Kostnaderna för tåg är fan inte så blodiga som jag trodde endre!
Det koster runt 200 tur och retur från Göteborg till Jkpg..

Sand_Leaper: Jag hoppas du får mig dig Haak nu!
Dra honom i håret om han inte vill komma med! :D


kan ju medela att de e fan så mycket dyrare å krångligare sthlm - jkpg


tur å retur gick det på runt 500 sist jag åkte
Dioxys
hade det bara inte legat på en onsdag hade jag garranterat åkt dit :)
dbl
quote:
Originally posted by Dioxys
hade det bara inte legat på en onsdag hade jag garranterat åkt dit :)


ehm... 22 februari e la annars en lördag eller?
eller e jag helt ute och cyklar nu
Dioxys
jo, elller så har jag sniffat snoret för hårt :/ min kalender på datorn säger att det är en onsdag :S
Dj_ExOn
dbl: Va?? Har du sniffat vapenfett nu igen eller?

SWE_TRANCE
Nice, är ju inte speciellt långt till Jkpg härifrån.
Så det blir en liten bilfärd förmodligen :)

Verkar ju vara riktigt schysst line up!!:thepirate
Endre

äh, får ställa in mig på mankind 5 eller nåt med frugan sen
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement