|
Mankind 4! Vilka ska dit?
|
View this Thread in Original format
| Dj_ExOn |
Jag bara kollar lite om nån i forumet ska pallra sitt arsle dit?
Om nån ska dit så kunde man ju ha ett SWETA gettogether?
Det verkar vara en helsjuk fest det här asså!
Info tagen från Mandarin.nu:
Namn: Mankind 4
Datum: 2003-02-22
Arrangör: Diode Rec.
Tid: 22-07
Plats: Kulturhuset
Stad: Jönköping
Pris: Förköp: 180kr, I dörren: 200kr
Ålder: 16
Live:
[ SECOND FLOOR ] (psy)
- SON KITE (Digital Structures)
DJ's:
[ MAIN FLOOR ] (techno)
- MARCO BAILEY (MB Electronics, Primate, Sync, Belgien)
- ANDREAS KREMER (Life Form Recordings, Kuzami, Tyskland)
- PAUL MAC (C-Sides, Stimilus, Primate, Phont, UK)
- MARKO NASTIC (Recycled Loops, TTP, Serbien)
- JOHAN BACTO (Mankind, Sync, Devil's Choice)
[ SECOND FLOOR ] (psy)
- WIKING (STP)
- TEGE (Mandarin/STP)
- ERIK SAHL (Spocile, Plastico)
- AZON (DeltaForce)
- KRICKE (DeltaForce)
[ CHILLOUT ]
- MAGO
- PEHR HERB
- ARCTICSURFER
Annat:
Förköp:
Jönköping: Diode Rec. (036-363372), Megahertz (036-100193)
Skövde: Jannes Wax (0500-471880)
Göteborg: Balagan (031-159098)
Stockholm: Saturn Return (08-212089), Svaj (08-6426520)
Malmö: Cosmic One (040-301000)
Borås: Volume Records (033-400911)
Örebro: Megahertz (019-6113498)
Karlstad: Megahertz (054-101186)
Norrköping: Back To Plastic (011-128818)
Växjö: Megahertz (0470-14477)
Mer info: http://www.johanbacto.com/mankind
|
|
|
| Endre |
måste det varra i Jönköping av alla ställen?
|
|
|
| Sand Leaper |
| Hehe,I'm there!:DSå lenge ingenting skjærer seg i forkant,da.(Transport eller sure foreldre) |
|
|
| Dj_ExOn |
Kostnaderna för tåg är fan inte så blodiga som jag trodde endre!
Det koster runt 200 tur och retur från Göteborg till Jkpg..
Sand_Leaper: Jag hoppas du får mig dig Haak nu!
Dra honom i håret om han inte vill komma med! :D |
|
|
| lonne |
| Nice techno lineup !:D : |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Dj_ExOn
Kostnaderna för tåg är fan inte så blodiga som jag trodde endre!
Det koster runt 200 tur och retur från Göteborg till Jkpg..
Sand_Leaper: Jag hoppas du får mig dig Haak nu!
Dra honom i håret om han inte vill komma med! :D |
kan ju medela att de e fan så mycket dyrare å krångligare sthlm - jkpg
tur å retur gick det på runt 500 sist jag åkte |
|
|
| Dioxys |
| hade det bara inte legat på en onsdag hade jag garranterat åkt dit :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Dioxys
hade det bara inte legat på en onsdag hade jag garranterat åkt dit :) |
ehm... 22 februari e la annars en lördag eller?
eller e jag helt ute och cyklar nu |
|
|
| Dioxys |
| jo, elller så har jag sniffat snoret för hårt :/ min kalender på datorn säger att det är en onsdag :S |
|
|
| Dj_ExOn |
| dbl: Va?? Har du sniffat vapenfett nu igen eller? |
|
|
| SWE_TRANCE |
Nice, är ju inte speciellt långt till Jkpg härifrån.
Så det blir en liten bilfärd förmodligen :)
Verkar ju vara riktigt schysst line up!!:thepirate |
|
|
| Endre |
äh, får ställa in mig på mankind 5 eller nåt med frugan sen
|
|
|
|
|