return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Belgen op hollandse fuiven
View this Thread in Original format
YellinD
In belgie is gene enkele goede trance fuif te bekennen
Techno en Jump genoeg , maar geen Trance

zijn er hier belgen die naar holland gaan feesten ?
kunnen die wat tips geven van fuiven, prijzen , vervoer , ...
-=WVG=-
Voor zover ik weet zijn er maar 2 andere belgen :D

Cyberia + JdDark :D
YellinD
ik wou deze zomer een paar weekjes door nederland toeren en lekker naar trance fuiven gaan

maar zo zonder info vertrekken zie ik niet echt zitten :-)
Robvef
Ik zou zeggen check een beetje de partysites. Meestal word er voor grote feesten ook in Belgie kaarten verkocht.

Een paar sites:

www.id-t.com
www.mysteryland.nl
www.sensation.nl
www.dancevalley.nl
www.impulz.nl
www.qdance.nl

En hou het hier een beetje in de gaten. Meer kan ik er niet van zeggen.

Veel suc6.

Greetz.
magrec
hehe ik heb een paar belgen gezien op massive.

grappig taaltje dat vlaams
Robvef
Hoor het bijna wekelijks. Zit regelmatig op zaterdagavond in Belgie. En de vriendin van een vriend van mij is Vlaams. Ik ben het dus wel gewend.
Akira
ik had iets met een belgisch meisje....maar ja op den duur begon ik ook als een vlaam te praten wat natuurlijk erg slecht is ;)...
JdDark
ik ben belgisch en het is waar dat er hier geen goeie fuiven zijn met alleen maar trance, daarvoor moet je inderdaad in nederland zijn en vanaf m'n 18de, als ik een rijbewijs heb, dan ga ik zeker naar nederland gaan.
maar als je ook naar techno luistert, dan is belgium the place to be. We hebben de grootste indoortechnofuif van europa (i love techno) en we hebben ook kozzmozz wat een echt begrip is geworden.
ben afgelopen weekend naar e-scape geweest, en ik moet toegeven dat het de beste fuif van mijn leven was, de muziek was ongelooflijk goed:D:D:D
Akira
quote:
Originally posted by JdDark
ik ben belgisch en het is waar dat er hier geen goeie fuiven zijn met alleen maar trance, daarvoor moet je inderdaad in nederland zijn en vanaf m'n 18de, als ik een rijbewijs heb, dan ga ik zeker naar nederland gaan.
maar als je ook naar techno luistert, dan is belgium the place to be. We hebben de grootste indoortechnofuif van europa (i love techno) en we hebben ook kozzmozz wat een echt begrip is geworden.
ben afgelopen weekend naar e-scape geweest, en ik moet toegeven dat het de beste fuif van mijn leven was, de muziek was ongelooflijk goed:D:D:D


Welke escape??die van amsterdam???
JdDark
quote:
Originally posted by Akira


Welke escape??die van amsterdam???


het is e-scape, en dat werd georganiseerd door kozzmozz
line-up
Kenny Larkin (usa)
Nathan Coles (uk)
Kozz (b)
Fred Nasen (b)

als je ooit naar één kan gaan, zeker doen, is té zalig.

Robvef
quote:
Originally posted by JdDark


het is e-scape, en dat werd georganiseerd door kozzmozz
line-up
Kenny Larkin (usa)
Nathan Coles (uk)
Kozz (b)
Fred Nasen (b)

als je ooit naar één kan gaan, zeker doen, is té zalig.


Wordt ie altijd op dezelfde plaats gehouden of telkens ergens anders. Woon toch in vlak bij Breda. Dus bijna alles in Belgie is binnen het redelijke te rijden.
cyberia
Awel dan moeje ne keer naar Lier gaan,daar eje goeje keten,
ma Jd kweet ni ofda ge onlangs naar 'Netrevolution' geweest zijt,da was wel redelijk tranzy zulle :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement