|
Belgen op hollandse fuiven
|
View this Thread in Original format
| YellinD |
In belgie is gene enkele goede trance fuif te bekennen
Techno en Jump genoeg , maar geen Trance
zijn er hier belgen die naar holland gaan feesten ?
kunnen die wat tips geven van fuiven, prijzen , vervoer , ... |
|
|
| -=WVG=- |
Voor zover ik weet zijn er maar 2 andere belgen :D
Cyberia + JdDark :D |
|
|
| YellinD |
ik wou deze zomer een paar weekjes door nederland toeren en lekker naar trance fuiven gaan
maar zo zonder info vertrekken zie ik niet echt zitten :-) |
|
|
| magrec |
hehe ik heb een paar belgen gezien op massive.
grappig taaltje dat vlaams |
|
|
| Robvef |
| Hoor het bijna wekelijks. Zit regelmatig op zaterdagavond in Belgie. En de vriendin van een vriend van mij is Vlaams. Ik ben het dus wel gewend. |
|
|
| Akira |
| ik had iets met een belgisch meisje....maar ja op den duur begon ik ook als een vlaam te praten wat natuurlijk erg slecht is ;)... |
|
|
| JdDark |
ik ben belgisch en het is waar dat er hier geen goeie fuiven zijn met alleen maar trance, daarvoor moet je inderdaad in nederland zijn en vanaf m'n 18de, als ik een rijbewijs heb, dan ga ik zeker naar nederland gaan.
maar als je ook naar techno luistert, dan is belgium the place to be. We hebben de grootste indoortechnofuif van europa (i love techno) en we hebben ook kozzmozz wat een echt begrip is geworden.
ben afgelopen weekend naar e-scape geweest, en ik moet toegeven dat het de beste fuif van mijn leven was, de muziek was ongelooflijk goed:D:D:D |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by JdDark
ik ben belgisch en het is waar dat er hier geen goeie fuiven zijn met alleen maar trance, daarvoor moet je inderdaad in nederland zijn en vanaf m'n 18de, als ik een rijbewijs heb, dan ga ik zeker naar nederland gaan.
maar als je ook naar techno luistert, dan is belgium the place to be. We hebben de grootste indoortechnofuif van europa (i love techno) en we hebben ook kozzmozz wat een echt begrip is geworden.
ben afgelopen weekend naar e-scape geweest, en ik moet toegeven dat het de beste fuif van mijn leven was, de muziek was ongelooflijk goed:D:D:D |
Welke escape??die van amsterdam??? |
|
|
| JdDark |
| quote: | Originally posted by Akira
Welke escape??die van amsterdam??? |
het is e-scape, en dat werd georganiseerd door kozzmozz
line-up
Kenny Larkin (usa)
Nathan Coles (uk)
Kozz (b)
Fred Nasen (b)
als je ooit naar één kan gaan, zeker doen, is té zalig. |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by JdDark
het is e-scape, en dat werd georganiseerd door kozzmozz
line-up
Kenny Larkin (usa)
Nathan Coles (uk)
Kozz (b)
Fred Nasen (b)
als je ooit naar één kan gaan, zeker doen, is té zalig. |
Wordt ie altijd op dezelfde plaats gehouden of telkens ergens anders. Woon toch in vlak bij Breda. Dus bijna alles in Belgie is binnen het redelijke te rijden. |
|
|
| cyberia |
Awel dan moeje ne keer naar Lier gaan,daar eje goeje keten,
ma Jd kweet ni ofda ge onlangs naar 'Netrevolution' geweest zijt,da was wel redelijk tranzy zulle :) |
|
|
|
|