return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Spot The Rapist :P (pg. 2)
View this Thread in Original format
Shahar
השאלה היותר מעניינת היא,
למי היא תסכים לאנוס אותה?:)
NyKoN
איזה יופי
אני לא מועמד להיות אנס
:D
אני מהמר על קבוצתי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
מה שתגיד


ושתזיין
אז תדבר


איזה הומו אתה!!!
התכוונתי שאתה לא הטיפוס האונס!!!!
לא שאתה הומו!!
איזה קוף בצנצנת יצאת עכשיו
נתתי לך מחמאה ועוד אמרתי לך שלא תעלב... אבל צריך הכל לקחת אישית
Scorchio
אורן ינחש ככה אתה מלכלך על אחיך היקר....
לא מתאים לך...

בקיצור
רונן הכי מתאים לעבודה לפי דעתי.

אבל הוא לא מופיע בסקר אז אני יילך על אריאל
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
הבנתי מה אמרת
לא יודע אם התכוונת בתור מחמאה


אז אני אומר לך עכשיו שכן
צ'יץ'!!!
תפסיק לחפש את הרע בכל דבר יא אנטי שכמוך
Rising
quote:
Originally posted by Scorchio
אורן ינחש ככה אתה מלכלך על אחיך היקר....
לא מתאים לך...

בקיצור
רונן הכי מתאים לעבודה לפי דעתי.

אבל הוא לא מופיע בסקר אז אני יילך על אריאל


חחחח הכל ברוח טובה :p
luckystrike
טוב אני הצבעתי על עצמי עכשיו


מה לעשות תראו מה חרמנות עושה לאנשים ...






ושחר לגבי מי היא תסכים - תשאיר לי את העבודה אחי
:toocool:
Tarantula
חחחחחחחחח......
איזה קרועים!@##$
קבוצתי!?@? מה נראה לכם אני רובוט?!

אותי יותר מענינת השאלה, את מי אני ארצה לאנוס כשאני אראאה את כולכם....מממממממ.....:rolleyes: :rolleyes: :D :stongue:
oDrori
quote:
Originally posted by Tarantula
חחחחחחחחח......
איזה קרועים!@##$
קבוצתי!?@? מה נראה לכם אני רובוט?!

אותי יותר מענינת השאלה, את מי אני ארצה לאנוס כשאני אראאה את כולכם....מממממממ.....:rolleyes: :rolleyes: :D :stongue:


חחח :) אני סוגד לך שלא קיבלת את הטרד הזה בצורה שלילית
:D
DjChook
עודד באמת אני צפיתי שהיא תצביע לעצמה , חחח

בכל מקרה, אם יהיה ההרכב הזה אז זה תלוי

אם מבחינת האופי, מין הסתם שתקחי את רועי

אבל מבחינת המראה, והשקלול, אני חושב שמורן ואריאל בגלל שהם פשוט בצבא וזה מגניב כאילו....

אבל תכל'ס אין על אריאל

Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
חחח :) אני סוגד לך שלא קיבלת את הטרד הזה בצורה שלילית
:D


הכנתי אותה לזה עוד אתמול...
אז היה לה יום שלם לחשוב על מה היא תכתוב לכם
oDrori
quote:
Originally posted by Hell_Copter
הכנתי אותה לזה עוד אתמול...
אז היה לה יום שלם לחשוב על מה היא תכתוב לכם


Awwwww:clown:
כמה טוב שיש לאלונה אותך ...









(חבר'ה בוא נסגור את זה מהר אני שם 50 שקלים על רועי כאן ועכשיו!!!!!!)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement