|
Spot The Rapist :P (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
השאלה היותר מעניינת היא,
למי היא תסכים לאנוס אותה?:) |
|
|
| NyKoN |
איזה יופי
אני לא מועמד להיות אנס
:D
אני מהמר על קבוצתי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
מה שתגיד
ושתזיין
אז תדבר |
איזה הומו אתה!!!
התכוונתי שאתה לא הטיפוס האונס!!!!
לא שאתה הומו!!
איזה קוף בצנצנת יצאת עכשיו
נתתי לך מחמאה ועוד אמרתי לך שלא תעלב... אבל צריך הכל לקחת אישית |
|
|
| Scorchio |
אורן ינחש ככה אתה מלכלך על אחיך היקר....
לא מתאים לך...
בקיצור
רונן הכי מתאים לעבודה לפי דעתי.
אבל הוא לא מופיע בסקר אז אני יילך על אריאל |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
הבנתי מה אמרת
לא יודע אם התכוונת בתור מחמאה |
אז אני אומר לך עכשיו שכן
צ'יץ'!!!
תפסיק לחפש את הרע בכל דבר יא אנטי שכמוך |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אורן ינחש ככה אתה מלכלך על אחיך היקר....
לא מתאים לך...
בקיצור
רונן הכי מתאים לעבודה לפי דעתי.
אבל הוא לא מופיע בסקר אז אני יילך על אריאל |
חחחח הכל ברוח טובה :p |
|
|
| luckystrike |
טוב אני הצבעתי על עצמי עכשיו
מה לעשות תראו מה חרמנות עושה לאנשים ...
ושחר לגבי מי היא תסכים - תשאיר לי את העבודה אחי
:toocool: |
|
|
| Tarantula |
חחחחחחחחח......
איזה קרועים!@##$
קבוצתי!?@? מה נראה לכם אני רובוט?!
אותי יותר מענינת השאלה, את מי אני ארצה לאנוס כשאני אראאה את כולכם....מממממממ.....:rolleyes: :rolleyes: :D :stongue: |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Tarantula
חחחחחחחחח......
איזה קרועים!@##$
קבוצתי!?@? מה נראה לכם אני רובוט?!
אותי יותר מענינת השאלה, את מי אני ארצה לאנוס כשאני אראאה את כולכם....מממממממ.....:rolleyes: :rolleyes: :D :stongue: |
חחח :) אני סוגד לך שלא קיבלת את הטרד הזה בצורה שלילית
:D |
|
|
| DjChook |
עודד באמת אני צפיתי שהיא תצביע לעצמה , חחח
בכל מקרה, אם יהיה ההרכב הזה אז זה תלוי
אם מבחינת האופי, מין הסתם שתקחי את רועי
אבל מבחינת המראה, והשקלול, אני חושב שמורן ואריאל בגלל שהם פשוט בצבא וזה מגניב כאילו....
אבל תכל'ס אין על אריאל |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
חחח :) אני סוגד לך שלא קיבלת את הטרד הזה בצורה שלילית
:D |
הכנתי אותה לזה עוד אתמול...
אז היה לה יום שלם לחשוב על מה היא תכתוב לכם |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
הכנתי אותה לזה עוד אתמול...
אז היה לה יום שלם לחשוב על מה היא תכתוב לכם |
Awwwww:clown:
כמה טוב שיש לאלונה אותך ...
(חבר'ה בוא נסגור את זה מהר אני שם 50 שקלים על רועי כאן ועכשיו!!!!!!) |
|
|
|
|