return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Spot The Rapist :P (pg. 4)
View this Thread in Original format
Tarantula
חחחחחחחחחחח על כולכם@!@$%#%$^:haha: :stongue:

אממממ.... אזז מתי הפגישה?!:rolleyes: :D
Tarantula
quote:
Originally posted by Sniper
ככה שוכחים אותי
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
אין בעיה באמת שאין בעיה
. . . .
לא כאילו באמת באמת אין בעיה סבבה
:whip: :whip: :whip:

בכל אופן אני לא מהמר אני יתן לאלונה להחליט את מי היא תאנוס
;)

*choose me*

אני אלעד בן 18 וחצי יש לי רישיון ויש לי ניסיון
:]]



אאיייייייייי... איך העזתם לשכוח את החבר לשעבר שלי!@?#?! אאאאא??
בושה לחוצפה@@!@#:D :D
luckystrike
טוב בלי וויכוחים אנשים ...
אפשר לעשות את זה בתורות גם ...

למרות שאני לא מתפשר
אלונה - תני לי לבשל לך משהוא איזה
ערב - אח"כ אני יראה לך קניתי מזרון חדש
משהוא חבל"ז
נוח סוף הדרך...

סימונס :)
Sniper
quote:
Originally posted by luckystrike
טוב בלי וויכוחים אנשים ...
אפשר לעשות את זה בתורות גם ...

למרות שאני לא מתפשר
אלונה - תני לי לבשל לך משהוא איזה
ערב - אח"כ אני יראה לך קניתי מזרון חדש
משהוא חבל"ז
נוח סוף הדרך...

סימונס :)


חהחהחהחהחהחהחהחה
MoSH_MaN
Moran get some will ya
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Tarantula
בושה לחוצפה@@!@#:D :D


גם גונבת לי את הקטע וגם אומרת אותו לא נכון!??
חוצפה לבושה@#@%#$@#!@!
Tarantula
quote:
Originally posted by Hell_Copter
גם גונבת לי את הקטע וגם אומרת אותו לא נכון!??
חוצפה לבושה@#@%#$@#!@!


ששששקט
מי שמדבר על גנבת קטעים...:toothless
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Tarantula
ששששקט
מי שמדבר על גנבת קטעים...:toothless


חמש אומר לך משהו?!
את גנבת ממני יותר ממה שאני ממך.... ;)
Tarantula
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חמש אומר לך משהו?!
את גנבת ממני יותר ממה שאני ממך.... ;)


אהפ.. היית מ ממתתתתתת!@#$%^@!
yahel222
תשמע משום מה לא רשמת אותי...
אני לא יודע אם לקחת את זה כמחמאה או כעלבון
:conf: :conf: :conf: :conf: :conf:

Sniper
quote:
Originally posted by yahel222
תשמע משום מה לא רשמת אותי...
אני לא יודע אם לקחת את זה כמחמאה או כעלבון
:conf: :conf: :conf: :conf: :conf:


כמוך כמוני
Rising
quote:
Originally posted by yahel222
תשמע משום מה לא רשמת אותי...
אני לא יודע אם לקחת את זה כמחמאה או כעלבון
:conf: :conf: :conf: :conf: :conf:


quote:
Originally posted by Sniper
כמוך כמוני


כמוני כמוכם
וכמוכם כמוני וכמו שאתם גם אני לא מבין איך לא רשמו אותנו בסקר? ;) :conf:

ועודד המפגר הזה שם את אלונה בסקר..;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement