return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Spot The Rapist :P (pg. 3)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
Awwwww:clown:
כמה טוב שיש לאלונה אותך ...


ת'אמת זה כמה טוב שלי יש את אלונה....... :clown:
oDrori
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ת'אמת זה כמה טוב שלי יש את אלונה....... :clown:


ואני חוזר,

quote:
Originally posted by oDrori

(חבר'ה בוא נסגור את זה מהר אני שם 50 שקלים על רועי כאן ועכשיו!!!!!!)
Scorchio
חחחחחח עודד מתעלה על עצמו בזמן האחרון....
TranceGiant
quote:
Originally posted by Tarantula

אותי יותר מענינת השאלה, את מי אני ארצה לאנוס כשאני אראאה את כולכם....מממממממ.....:rolleyes: :rolleyes: :D :stongue:


oDrori
quote:
Originally posted by TranceGiant

חולה על האירופאים האלה :) כה מנומסים :) אלונה לא בא לך עליו כאן ועכשיו?!?!


(לך על זה אדי)
TranceGiant
:D
Seriously who would say NO to a polite diligent Israeli in Austria. Alona, fell free to come to my house and enjoy yourself in our Jacuzzi :toothless

*quickly calls Jacuzzi company and orders one*

Oh the invitation is also for the rest of you Israeli TAs, whenever you're in middle Europe, check me out!! :eyes: :cool:
Hell_Copter
אני דווקא ציפיתי שאדי ישים סמיילי בסגנון של זה פה למעלה
:wtf:
TranceGiant
Eh ani amur lehavin et ze? :whip:


:eyespop:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TranceGiant
Eh ani amur lehavin et ze? :whip:


:eyespop:


כי אלונה אמרה אותי מעניין את מי אני יאנוס...
אז יענו מוריד מכנסיים...
שתאנוס אותך...
עזוב :D
Sniper
ככה שוכחים אותי
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
אין בעיה באמת שאין בעיה
. . . .
לא כאילו באמת באמת אין בעיה סבבה
:whip: :whip: :whip:

בכל אופן אני לא מהמר אני יתן לאלונה להחליט את מי היא תאנוס
;)

*choose me*

אני אלעד בן 18 וחצי יש לי רישיון ויש לי ניסיון
:]]

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
אני אלעד בן 18 וחצי יש לי רישיון ויש לי ניסיון
:]]


אבל אין לך את השפיץ... ;)
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אבל אין לך את השפיץ... ;)


ולך יש:conf:
:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement