|
Is Tiësto zn MagiKal touch kwijt....?
|
View this Thread in Original format
| Optimus Trance |
ha mensen, aangezien er in de verschillende threads al zoiets kwam, zet ik maar een nieuwe erop. Is Tiesto dus zn touch kwijt, of is hij gewoon aan evolueren met de muziek mee en kan ie t nog? Ikzelf denk t laatste, maar ja, er zijn er die er anders over denken...
Nou, discussie geopend!:D:D:D
Wat denken jullie ervan??? |
|
|
| Blik |
Dutch Dimension gehoord???
Hij heeft het dus zeker nog, ga dalijk ook maar ff luisteren naar Magik 7 (28 juli volgens mij) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Blik
Dutch Dimension gehoord???
Hij heeft het dus zeker nog, ga dalijk ook maar ff luisteren naar Magik 7 (28 juli volgens mij) |
Ja idd Magik 7 wordt weer fantastisch en die nieuwe Revolution mix mag er ook zijn. ja misschien heeft ie een paar bagger sets gedraaid, maar dan is hij het niet kwijt!!!
Gewoon een dipje, maar met Magik 7 komt er weer een mega piek aan.
Laterzzzz |
|
|
| Remy D |
| Hij is zeker nog TOP. Die REVOLUTION MIX is echt helemaal te GEK kan er echt geen genoeg van krijgen... En let maar op straks op Dancevalley gaat echt helemaal KNALLEN!!!!!! :):):D:D:D:D:D:D:D:):) |
|
|
| M5 |
hij is aan het afzakken ...'t was zoals eerder gezegd een kleurloze set op qontact....
Die set van dutch dimension is wel ok , maar haalt het bij lange na niet bij Tiesto Live at energy 2000...enne Dance Terminal en sensation zijn ook fet!!
nadat ie magik 6 heeft uitgebracht (wat overigens top cd is !!) is het met hem achteruit gegaan ....jammer:( |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by M5
hij is aan het afzakken ...'t was zoals eerder gezegd een kleurloze set op qontact....
Die set van dutch dimension is wel ok , maar haalt het bij lange na niet bij Tiesto Live at energy 2000...enne Dance Terminal en sensation zijn ook fet!!
nadat ie magik 6 heeft uitgebracht (wat overigens top cd is !!) is het met hem achteruit gegaan ....jammer:( |
Dat is jouw mening... |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Remy D
Hij is zeker nog TOP. Die REVOLUTION MIX is echt helemaal te GEK kan er echt geen genoeg van krijgen... En let maar op straks op Dancevalley gaat echt helemaal KNALLEN!!!!!! :):):D:D:D:D:D:D:D:):) |
Dat is jouw mening... |
|
|
| Miss Proximus |
| en ik heb geen mening... |
|
|
| Miss Proximus |
haha LOL sorry maar dat moest ik gewoon even doen!
ik denk dat het gewoon komt omdat hij inderdaad aan het evolueren is: meer progressive minder van dat trancy gejengel...:p hij zal heus niet zomaar z'n skills kwijt zijn toch! 't is alleen dat iedereen d'r even aan moet wennen denk ik! |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by M5
Dat is jouw mening... |
Dat heb jij heel goed gezien :) |
|
|
| Jesse |
Na Magik 6 achteruit? Qua cd's zeker niet, want na magik 6 kwam ISOS2. Als dat geen wrede CD is dan weet ik het ook niet meer. Nu weet ik alleen niet meer of Summerbreeze voor of na Magik 6 kwam, maar desondanks er geen onbekende nummers op stonden, deze is ook echt wel zeer oke.
En live vind ik t ook allemaal wel meevallen, jammer alleen dat ik niet op de eerste Innercity was, dan zou je pas goed kunnen vergelijken ;)
Mzzl |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
haha LOL sorry maar dat moest ik gewoon even doen!
ik denk dat het gewoon komt omdat hij inderdaad aan het evolueren is: meer progressive minder van dat trancy gejengel...:p hij zal heus niet zomaar z'n skills kwijt zijn toch! 't is alleen dat iedereen d'r even aan moet wennen denk ik! |
Ja daar ben ik het helemaal mee eens!
Tiesto is aan het overschakelen naar progressive en aangezien bijna iedereen nog steeds het liefts naar uplifting/melodic/epic trance luistert zal het in het begin wel ff wennen zijn! |
|
|
|
|