return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Wie gaan er naar Armin zaterdag? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Three 'O Three
Ik ben er ook bij. Ik hoop dat het weer een Armin avondje als alle andere wordt :D
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Teal'k
Jongeeeeee, kom zelf kijken :D


neeeheeee :D
Donna
Ah dus gewoon de harde kern:D

Maarreeee hoe zit dat met die loempiavouwer?
total woot
quote:
Originally posted by Donna
Ah dus gewoon de harde kern:D

Maarreeee hoe zit dat met die loempiavouwer?


Ja Poepchinees!:p kommie nou of niet?

Grtz
WooT
tijs08
quote:
Originally posted by Donna
Ah dus gewoon de harde kern:D

Maarreeee hoe zit dat met die loempiavouwer?


Juist!! :D

en die kleine zal wel 'niet' komen opdagen... net zoals dat hij vorige keer 'om half 4 weg ging omdat hij zo moe was' ;) :p :happy2:
Chicane
voordat TA de helft van alle posts verloorde had hij hier gepost dattie misschien nog wel kwam opdagen omdat er zoveel bekenden komen (als tie nog puf had na Chris Liebing ofzo)
Optimus
Oe oe er wordt over me geroddeld:D

Ow ja ik heb dus de dag ervoor HQ en mocht ik niet vertieft en al zijn dan denk ik wel dat ik na middernacht ff kom langs hoppen om Armin te pakken (oe wat klinkt dat fout:D)


quote:
Originally posted by tijs08
en die kleine zal wel 'niet' komen opdagen... net zoals dat hij vorige keer 'om half 4 weg ging omdat hij zo moe was' ;) :p :happy2:



huh, dit gaat over laatste Armin solo geloof ik?:D:thepirate
Acidophilus
Ikke denk ik ook wel, want:

kHeb kaarten gewonnen via de AvB Contest!!!

Je moest de streepjescode opsturen van je Yet Another Day vinyl.

Kreeg gister mail datk had gewonnen!
tijs08
quote:
Originally posted by Acidophilus
Ikke denk ik ook wel, want:

kHeb kaarten gewonnen via de AvB Contest!!!

Je moest de streepjescode opsturen van je Yet Another Day vinyl.

Kreeg gister mail dat ik had gewonnen!


hoe, wie, wat, waar????

kwist van niks? :whip:
MaGiK54
Morgen maar weer eens lekker springnichten. Tis weer een tijd geleden dat ik ergens ben geweest om te springnichten, wordt zeker al oud :toothless

eieregooie
quote:
Originally posted by Teal'k
Ik ben van de partij!! (Y)
Alleen nog ff kijken hoe en wat voor de terugweg.. want als het om 5 uur afgelopen is, 2 uur op het station wachten :(

Op den haag CS hebben ze nachttreinen...

quote:
Originally posted by Acidophilus
Ikke denk ik ook wel, want:

kHeb kaarten gewonnen via de AvB Contest!!!

Je moest de streepjescode opsturen van je Yet Another Day vinyl.

Kreeg gister mail datk had gewonnen!

Op promo's zitten geen streepjescodes :(

En ja, ik kom ook!!! Gezellig :)
tijs08
quote:
Originally posted by eieregooie

Op promo's zitten geen streepjescodes :(

En ja, ik kom ook!!! Gezellig :)


humm.. dat probleem had ik dus ook ja!

En zeker gezellig! de meer zielen de meer vreugd! :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement