|
Wie gaan er naar Armin zaterdag? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Three 'O Three |
| Was zeker weer een topavond! Gezellige groep mensen, dat scheelt :p |
|
|
| Partyhardy! |
Hier nog een lijstje met nummers die ik me nog kan herinneren die Armin gedraaid heeft! :)
hij opende met een waanzinnig vette tune die ik nog nooit gehoord had! :cool:
het tweede nummer was Thompson & Holden- Nothing (93 returning mix) Vet!! :)
en verder draaide hij nog;
Hydra - Affinity (Original) :toocool:
Solar Stone - Solarcoaster (Midway remix) :cool:
Chicane - Autumn Tactics (Thrillseekers remix)(moooi!:))
Armin van Buuren feat Ray Wilson - Yet another Day (Hiver and Hammer's ground control remix)
Solar Stone - Seven Cities (Armin van Buuren Remix)
Green Martian - Wizardry
Mesh - Purple Haze
Ayu - Connected (Push remix)
GTR - Mistral
Dj Albert vs. Precision - Say Yes
POS - Remember (Summer Sun) of POS - Amnesiac , welke weet ik niet meer of draaide hij ze misschien wel allebei?)
Push - Universal nation 2002
Underworld - Born Slippy :eyespop: kippenvel! ;) :p
Wat een goddelijke set weer zeg! :cool:
weten jullie nog nummers die ik vergeten ben? :) |
|
|
| Donna |
Pulser-Cloudwalking
Tomcraft-Loneliness
En nog veeeel meer:P |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Donna
Pulser-Cloudwalking
|
kippevelmoment was dit op 26 oktober ook!!
| quote: | Originally posted by Donna
Thx guys,snel weer? :)
|
als jij nou gewoon met je ass naar nexus komt :D ;)
klees al weer dat ik weer een vet feest gemist heb :( :( ik zweer je ik moet ook weer es een keer die kant op, al is daar voorlopig nie de mogelijkheid toe :(
//me baalt! |
|
|
| Donna |
Sja ik weet t,maar nexus is een onmogelijke missie geworden ondertussen:)
1. Ik kan NIEMAND vinden die mijn minieteam coached voor de tijd dat ik de beest uithang:)
2. Mn uitlaat moet nog steeds gefixed en een nieuw raam,kost weer aardig wat eurootjes,en deventer kost me dan toch wel weer een flink slokkie benzine.
Dus ja,voor een arm zielig alleenstaand gefrustreerd huismoedertje als ik is dat net zo onmogelijk als dat je der zou vragen der salaris af te staan aan jantje beton:P
Next Nexus ill be there,al moet ik met een illegale Jantje Beton collectebus lopen ;) |
|
|
| Apoptosis |
Hy draaide ook nog:
Airwave vs. Rising Star - Sunspot
Hiver & Hammer - 5 Million Miles
Solar Factor - No Return
Solar Factor - Urban Shakedown
Umek- Gatex / Speedy J - Krekc (AvB edit)
Vanguard - Flash (Tomcraft rmx)
:) |
|
|
| Partyhardy! |
ooh ja! thanks Donna en Apoptosis! :) :cool: nu komt het weer boven bij mij! die Umek- Gatex / Speedy J - Krekc (AvB edit) hoorde ik dus gisteren voor het eerst live en klonk erg bruut zeg! :cool: Vet! :)
Tomcraft - Loneliness was zijn afsluiter (beetje jammer :( )
| quote: | Originally posted by Acidophilus
Maar wat veel breaks weer...!!! Elke keer als je lekker aan het dansen was viel de muziek weer weg. Er zaten breaks van ruim een minuut tussen! Danst toch niet echt lekker.
Ik heb wel betere performances van Armin gehoord. |
maar jij vond het maar een matige avond? :conf: moet je die tracklist zien man! ;)
| quote: |
Wel gaaf dat een zootje familie van hem er ook was die lekker meedansten. |
whehe helemaal niet gezien joh! :p hoe wist je dat trouwens? |
|
|
| Donna |
LOL ik lag ookal in een deuk,like me ooit op zou vallen wie der staan te springen,al staat me ma ertussen,dan krijgt ze ook the thumb "goed feesie huh?":D
Neej,t was toch echt wel een vet relaxte party,t draaiwerk voor Armin vonnik ook minder geloof ik aangezien ik telkens geirriteerd raakte door t slappe nivootje ervan,blijf je jezelf maar voor lopen liegen dat t alleen ff opbouwen is,maar uiteindelijk red je dat ook niet meer en moet t dak eraf anders ga ik zeiken,en das echt niet flex een zeikende donnachick op je feest:D |
|
|
| Dj Lex |
| Zo wat een topavond weer zeg! Heb me echt super vermaakt. Geloof dat ik me tot een uur of 4 echt super vermaakt heb en daarna vond ik het iets minder worden. Vond dat Armin weer heerlijk draaide en echt de eerste 2 uur haast geen 1 slechte plaat gedraaid had. |
|
|
| -TAIS- |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
hij opende met een waanzinnig vette tune die ik nog nooit gehoord had! :cool:
|
Weet je zo of dat een beetje Rollerball - Albinoni-achtig nummer was? Want dan heb ik wel een idee. Of was het heel wat anders? |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by -TAIS-
Weet je zo of dat een beetje Rollerball - Albinoni-achtig nummer was? Want dan heb ik wel een idee. Of was het heel wat anders? |
hij leek niet echt op albioni, hij was een stuk rustiger en meer "opera/kerk"-achtig, met een mooie melodie. Echt waanzinnig lekker nummer om mee te openen! :) |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Waar heb je een kaartje gehaald ?? Ik ook zekerheid willen hebben :D |
Bij Ticketservice en dat hebben ze bij alle GWK kantoren of de grotere postkantoren. |
|
|
|
|