return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Wie gaan er naar Armin zaterdag? (pg. 4)
View this Thread in Original format
Optimus
quote:
Originally posted by total woot
RV? niet gezien hoor.

Maar JAAAAAH wat een VETVETVETVET feestje was dit zeg.
Eerste keer Armin en eerste keer <>.
Alleen maar mooie vrouwen, en happy ppl, gasten t was echt zwaar relaxed! Thnx!!


Grtzz
WooT


Hé wie had er dan gebeld?:p
Of wasset vanuit de Q?:p Ik hoorde alleen iemand mete en Adams accent zeggen,"Hij neemt niet op":D
Acidophilus
quote:
Originally posted by total woot
RV? niet gezien hoor.

Maar JAAAAAH wat een VETVETVETVET feestje was dit zeg.
Eerste keer Armin en eerste keer <>.
Alleen maar mooie vrouwen, en happy ppl, gasten t was echt zwaar relaxed! Thnx!!


Grtzz
WooT


Mooie vrouwen? Waar dan? Je kon ze op 1 hand tellen...Armins vriendin was toch wel een van de mooiste daar!

Maar wat veel breaks weer...!!! Elke keer als je lekker aan het dansen was viel de muziek weer weg. Er zaten breaks van ruim een minuut tussen! Danst toch niet echt lekker.

Ik heb wel betere performances van Armin gehoord. Wel gaaf dat een zootje familie van hem er ook was die lekker meedansten.
Chicane
quote:
Originally posted by Optimus
Hé wie had er dan gebeld?:p
Of wasset vanuit de Q?:p Ik hoorde alleen iemand mete en Adams accent zeggen,"Hij neemt niet op":D


Gelukkig nieuwjaar Opti, jaar van de Geit toch? :D
MaGiK54
quote:
Originally posted by Optimus
heb een topfeessie gemist als ik mijn Voicemail zo hoor:sadgreen:



We hebben je niet gemist hoor bamibal. We hadden onze eigen springchinees die strak uit zijn pan was en allemaal rare bekken trok en met iedereen van TA wilde knuffelen. Dit was een goede vervanging van jouw, hahahahahaha :toothless Wat was die gozer wasted zeg.

Maar ja, je hebt een topavond gemist. Door de sneeuw en gladheid was het wel errug rustig in de Eau, maar dat had wel het voordeel dat je genoeg springruimte had. En Armin ja wat moet je over hem zeggen, heb er eigenlijk geen woorden voor. Ik heb wel een voorstel: Armin Solo in de Geldredome op 10.05.03 ipv Tiesto. He would kick his ass :D Wooooooooooooooow wat wassie weer goed. En met de TA's was het ook top, met dank aan Total Woot, Donna, Tijs08, 3'O 3 en nog een stel waarvan ik de naam niet heb verstaan of onthouden :D
Optimus
quote:
Originally posted by MaGiK54
We hebben je niet gemist hoor bamibal. We hadden onze eigen springchinees die strak uit zijn pan was en allemaal rare bekken trok en met iedereen van TA wilde knuffelen. Dit was een goede vervanging van jouw, hahahahahaha :toothless Wat was die gozer wasted zeg.


Mwhahaha, en vervanger;)
MaGiK54
quote:
Originally posted by Remy D
Op het laatste moment ga ik helaas toch niet.. :(

Maar heb voor 22 februari wel al mijn kaartje gehaald vanochtend. :D:D


Waar heb je een kaartje gehaald ?? Ik ook zekerheid willen hebben :D
tijs08
quote:
Originally posted by Acidophilus
Maar wat veel breaks weer...!!! Elke keer als je lekker aan het dansen was viel de muziek weer weg. Er zaten breaks van ruim een minuut tussen! Danst toch niet echt lekker.


uhhh is dit je 1e TRANCE feest ofzo.... :conf: :conf:


quote:
Originally posted by MaGiK54

Maar ja, je hebt een topavond gemist. Door de sneeuw en gladheid was het wel errug rustig in de Eau,
Wooooooooooooooow wat wassie weer goed. En met de TA's was het ook top, met dank aan Total Woot, Donna, Tijs08, 3'O 3 en nog een stel waarvan ik de naam niet heb verstaan of onthouden :D


Het was inderdaad lekker rustig en de sfeer was weer ultiem!! Armin.. ja kheb er ook weinig woorden voor anders dan super, alleen dan dat hij GVD die Signum Remix die ik had aangevraagd niet heeft gedraaid!

En het was weer helemaal top ook met alle TAs en andere bekende/onbekende figuren!
Partyhardy!
woeiiiiii! echt heerlijke nacht gehad! ik vond die breaks helemaal niet storend, gewoon lekker spacen en echt zoveel vette tunes gehoord! :) een en al genieten! :cool:
ook inderdaad genoeg dansruimte wat ik erg relaxt vond, het was helemaal niet zo druk :)
iedereen ontsettend bedankt!! toppie!!
Partyhardy!
ps tijs=> nog bedankt voor die tip "Sattva - Echo of silence (Way Out West remix) :eyespop: :cool: :) wat een kippenvel plaat zeg!! ;) :)
Optimus
quote:
Originally posted by Opti
H? wie had er dan gebeld?:p
Of wasset vanuit de Q?:p Ik hoorde alleen iemand mete en Adams accent zeggen,"Hij neemt niet op":D


opes, was dus New Wave ghehehe:D na afloop van de Q :D zijn stem lijkt echt op die van RV:p


quote:
Originally posted by Chicane
Gelukkig nieuwjaar Opti, jaar van de Geit toch? :D


dank u glukkig nieuw jaal!!

Raymond
quote:
Originally posted by Partyhardy!
ps tijs=> nog bedankt voor die tip "Sattva - Echo of silence (Way Out West remix) :eyespop: :cool: :) wat een kippenvel plaat zeg!! ;) :)

Als iemand die release ffe op mp3 voor me kan regelen, die heb ik de afgelopen weken over het hoofd gezien denk ik.. :D
Donna
Moppies!
Heb weer een heeeeeeerlijk feesie weer gehad met jullie,en sja armin deed ook zn best:D

Thx guys,snel weer?:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement