|
Guds gåva till er (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by dbl
va e det för fel på vanilla cola nu då??? :) |
hehe..vanilla cola är nog den sämsta uppfiningen sen fyrkantiga hjul...
förorena cola så..skandal jue...nån helmysko eftersmak lr nått.....sux*:) :p |
|
|
| reveal |
| jag har inget emot vanilj-cc... klart att vanlig är godare, men ändå... |
|
|
| dj_hysterix |
| rejvande brudar!!! :D |
|
|
| P4z! |
| hmm att jag hamnat bland de mer väl lottade, att jag är frisk...m.m. |
|
|
| AnD |
| quote: | Originally posted by Amnezia
hehe..vanilla cola är nog den sämsta uppfiningen sen fyrkantiga hjul...
förorena cola så..skandal jue...nån helmysko eftersmak lr nått.....sux*:) :p |
Verkar som att jag är den enda som tycker om vanilla coke. :( . Synd! I början var jag lite skeptisk men efter några flaskor känndes det helt rätt ;) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by AnD
Verkar som att jag är den enda som tycker om vanilla coke. :( . Synd! I början var jag lite skeptisk men efter några flaskor känndes det helt rätt ;) |
då missade du nog mitt inlägg som löd "jag har inget emot vanilj-cc... klart att vanlig är godare, men ändå..." ;) |
|
|
| Vizay |
| att dricka vanilla coke är som att käka 1 vecka begagnat toapapper.....helt genomruttet :p |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by reveal
då missade du nog mitt inlägg som löd "jag har inget emot vanilj-cc... klart att vanlig är godare, men ändå..." ;) |
missade mig med.. tycker heller inte det e något fel på den :) |
|
|
| Endre |
talang? begåvning?...fan vet jag vad det heter :p
|
|
|
| Glorie |
| kan nån bjuda mig på vanilla cc? har inte smakat den juh :( |
|
|
| Dioxys |
| tar med mig en ner då ;) den är jätteäcklig men iaf :( |
|
|
| Goldiluxe |
| Vanilla cola e gott! :D |
|
|
|
|