return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Guds gåva till er (pg. 2)
View this Thread in Original format
Amnezia
quote:
Originally posted by dbl
va e det för fel på vanilla cola nu då??? :)


hehe..vanilla cola är nog den sämsta uppfiningen sen fyrkantiga hjul...
förorena cola så..skandal jue...nån helmysko eftersmak lr nått.....sux*:) :p
reveal
jag har inget emot vanilj-cc... klart att vanlig är godare, men ändå...
dj_hysterix
rejvande brudar!!! :D
P4z!
hmm att jag hamnat bland de mer väl lottade, att jag är frisk...m.m.
AnD
quote:
Originally posted by Amnezia
hehe..vanilla cola är nog den sämsta uppfiningen sen fyrkantiga hjul...
förorena cola så..skandal jue...nån helmysko eftersmak lr nått.....sux*:) :p


Verkar som att jag är den enda som tycker om vanilla coke. :( . Synd! I början var jag lite skeptisk men efter några flaskor känndes det helt rätt ;)
reveal
quote:
Originally posted by AnD
Verkar som att jag är den enda som tycker om vanilla coke. :( . Synd! I början var jag lite skeptisk men efter några flaskor känndes det helt rätt ;)


då missade du nog mitt inlägg som löd "jag har inget emot vanilj-cc... klart att vanlig är godare, men ändå..." ;)
Vizay
att dricka vanilla coke är som att käka 1 vecka begagnat toapapper.....helt genomruttet :p
dbl
quote:
Originally posted by reveal
då missade du nog mitt inlägg som löd "jag har inget emot vanilj-cc... klart att vanlig är godare, men ändå..." ;)


missade mig med.. tycker heller inte det e något fel på den :)
Endre

talang? begåvning?...fan vet jag vad det heter :p
Glorie
kan nån bjuda mig på vanilla cc? har inte smakat den juh :(

Dioxys
tar med mig en ner då ;) den är jätteäcklig men iaf :(
Goldiluxe
Vanilla cola e gott! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement