|
Guds gåva till er (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
| ja har iaf vanilla balsam och vanilla lypsyl :) hur fan stavas det eg? :D |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
ja har iaf vanilla balsam och vanilla lypsyl :) hur fan stavas det eg? :D |
kan man dricka det också?? ;)
men vanilla cola e ju god.. kanske skulle ta och köpa en sen |
|
|
| AnD |
=P. Ok verkar som att vi är ganska få som tycker om det iaf. Och de de flesta som ogillar det hatar det. Inte bara ogillar that is.
Vanilj wunderbaum är också bra grejer |
|
|
| Dj_ExOn |
| quote: | Originally posted by Goldiluxe
mini stereos typ walkman och sant, med horlurar!
lappglans e bra att ha,
|
:stongue: :haha: :stongue:
Jag dör av skratt!! *Läraren kollar skumt på mig!* |
|
|
| mega_pudas |
va fan e ob för nått egentligen? :conf:
mitt svar på denna fråga blir:
vanilla coke :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by mega_pudas
va fan e ob för nått egentligen? :conf:
mitt svar på denna fråga blir:
vanilla coke :) |
hahaha...ja var hos en kompis i går å berätta att ja inte testat vaniljcola....men så sa han att det smakar som vaniljvodka å cola...vill du smaka...aaaa sa ja.. å så fick ja smaka... å d smaka inte så gott :D kanske ja inte gillar vaniljcola me då, e min hypotes :D
hoho....ob e bara saker för tjejer. inget du behöver testa :stongue: |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Glorie
hoho....ob e bara saker för tjejer. inget du behöver testa :stongue: |
ähh vadå partytrick nummer 1....OB doppad i sprit rätt upp i näsan :p |
|
|
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by Vizay
ähh vadå partytrick nummer 1....OB doppad i sprit rätt upp i näsan :p |
vizay du kan ju ta o testa det där partytricket .... o sen kan du ju gå runt o säga att du hade näsblod lr nåt :nervous: :tongue3 |
|
|
| Vizay |
hysterix vadå tycker du inte de låter kul? :p
de måste ju ungefär va lika skönt som å dricka tequila med näsan :p |
|
|
| AC. |
Nej nej nej... Det är OB med HB I arslet som gäller :P
Garanterad tokfylla. |
|
|
| Gaby |
| Redbull och Clear eyes ;) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by AC.
Nej nej nej... Det är OB med HB I arslet som gäller :P
Garanterad tokfylla. |
så lågt som att göra så skulle jag ALDRIG sträcka mig... :nervous: :rolleyes: |
|
|
|
|