return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Guds gåva till er (pg. 4)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Har precis hittat min gudagåva och drömtjej... Hon är på framsidan av dagens PULS bilaga till Aftonbladet...

Minns inte var hon heter men hon heter snart Sundheden i efternamn :D
Kongo_kim
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Har precis hittat min gudagåva och drömtjej... Hon är på framsidan av dagens PULS bilaga till Aftonbladet...

Minns inte var hon heter men hon heter snart Sundheden i efternamn :D


Är det Kiera Knightley. hon från Pirates Of The Carabien
dbl
quote:
Originally posted by Kongo_kim
Är det Kiera Knightley. hon från Pirates Of The Carabien


är det det, så kan du sluta drömma om det du, för hon e MIN... bara MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINN:crazy:
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by dbl
är det det, så kan du sluta drömma om det du, för hon e MIN... bara MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINN:crazy:


Jag är ledsen att jag måste säga till dig att hon har redan tackat ja till mitt frieri... :)
Aendy
quote:
Originally posted by Kongo_kim
Är det Kiera Knightley. hon från Pirates Of The Carabien


Gillade henne i Skruva den som Beckham... innan de började manipulera med hennes bystmått!
NooN
Trance.

Inget mer, nej.
robstar
Har alltid vart svag för Piggelin.
dbl
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag är ledsen att jag måste säga till dig att hon har redan tackat ja till mitt frieri... :)


ehm... vi e redan gifta... planerar barn o allt :p
Kongo_kim
quote:
Originally posted by dbl
ehm... vi e redan gifta... planerar barn o allt :p


vilken slampa :eyes:
både dbl och steve;)
Pjox
quote:
Originally posted by robstar
Har alltid vart svag för Piggelin.


Precis, vad skulle alla varma sommar dagar, eller kalla vinterdagar för den delen vara utan piggelin? INGENTING! Så ere. :D

Fast jag vet inte om saker är nånting som får mig att villja leva. Musik självklart, kanske inte mäst trance dårå. Men även trance skulle vara lite halv jobbigt att leva utan.. Men bara lite.
Det är oftare personer som gör att jag vill leva. Som mamma pappa mina små galet söta syskon och kanske nån till person jag tycker mycker mycket om. :)

MojjMojj
SOMMAREN!! :D Åka utomlands och festa som satan :) Musik, inte bara trance ::D
Kongo_kim
guds gåva till mig är Fotboll. fy fan vad kul fotboll är
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement