|
דוסים סוטים
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
אני וחבר שלי נסענו לת"א היום סתם להסתובב וחיכינו לאוטובוס חזרה איזה שעה
ואז בא אלינו איזה דוס אחד שואל אותנו למי הצבענו אז אמרנו לו שאנחנו בני 15.. אז הוא אמר שטוב וזה ושאל למי היינו מצביעים
אז חבר שלי אמר לו מרצ (בעעעעעעע) אז הדוס אמר לו שמרצ תומכים בנישואים אזרחיים שזה אומר שהומואים ולסביות יוכלו להתחתן
אח"כ איכשהו הגענו לנושא של הומואים והוא שאל אותנו אם היינו בני 18 ומישהו היה מציע לנו כסף בשביל לגעת באיבר מין שלנו אם היינו מסכימים..
אז אמרנו לו מהר לא והתרחקנו קצת
אח"כ חבר שלי שאל אותו אם הוא נמשך לבנים אז הוא אמר שכן אבל רק לבני 18 והוא בן 23
אז התרחקנו עוד קצת..
אח"כ שאלתי אותו אם הוא שירת בצבא אז הדוס המניאק הזה ישר "טוב ביי" והתחיל לחצות את הכביש ואז חזר אלינו והמשיך לדבר וככה כל פעם וכל פעם הוא ניסה לעצור מונית ואף אחד לא עצר לו.. בסוף איזה מונית עצרה לו והוא נסע
מפחיד רצח
חשבתי שהמופרע הזה יאנוס אותנו |
|
|
| MoSH_MaN |
אממממ
מוזר
אבל למה כמו הומופוב מסכן התרחקת ולא אמרת לו אתה רוצה כאפה או משהו |
|
|
| DjChook |
| גע בו ואני אגע בחיים שלך |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אממממ
מוזר
אבל למה כמו הומופוב מסכן התרחקת ולא אמרת לו אתה רוצה כאפה או משהו |
אני לא מאיים על מטורפים, אנסים וערבים
לפחות לא עד שאני אהיה חייל |
|
|
| NyKoN |
אנאערף מה הוא יכול לעשות?
האיש בן 23 יותר גבוה ממני
לא יודע מה יש לו בכיס ואני לא יודע אם הוא דוס באמת
יכול להיות שהוא איזה מטורף שמחפש לאנוס ילדים ואז יחפשו דוס והוא סתם איזה חילוני פשוט |
|
|
| Rising |
טוב שהלכתם משם אלון..
מוש מה אתה מעודד אותו להרביץ לדוסים חח ;)
טוב שמע...אחרי צבא תחכה לכמה דוסים אחרי הישיבה ותפוצץ אותתם מכות :) |
|
|
| Shahar |
נו כל אחד פה אלפרון ..........
אחי אם הרגשת שזה לא אחד שיש מצב שאתה רב איתו אז עשית סבבה...
אם זה היה אחד שלא היה כפתך להתחיל איתו אז גם סבבה....... |
|
|
| Hell_Copter |
מה עשית מזה...
אולי הוא סתם הסתלבט עליך... לא חשבת על זה!?
רק תהיה בריא |
|
|
| Sniper |
מזכיר לי סיפור שהיה לי לפני יומיים במונית נסעתי עם חבר שלי לחבר אחר במונית שירות
בקיצר אז היו 2 מאחורה שניסו לשכנע אנשים להצביע ש"ס ומי כמוני לא אוהב אותם תמושחטים האלה בקיצרררר הוא עושה לי מה אתה מצביע אז אני כבר ישר ניסתי להיתחמק מויכוח כי אני שינוי\ליכוד התלבטתי ביניהם בקוץ מפה לשם אני עושה לו "מה טוב בש"ס" הוא עושה לי
"הם עוזרים לאנשים"
אמרתי לו הם עוזרים רק לספרדים לא לאשכנזים בלה בלה בלה
קיצר למרות שלא רציתי נוצר ויכוח ואני עושה לו
"מה טוב בש"ס"
(שוב)
קיצר אני עושה לו הם סוחטים תמדינה בלה בלה בלה
אז מרוב שהוא טיפש עושה לי
"נכון, הם סוחטים תמדינה, אבל למטרות טובות "
באותה שניה רציתי לזרוק עליו משו
טוב התחלתי כבר להשמיץ במהלך הויכוח חופשי את ש"ס וזה ואמרתי כל מה שחשבתי
פיתאום כמה לי איזה דוסית ומתחילה ליצעוק עלייי
"אתה מדבר שטויות בקילו"
בלה בלה בלהלבלהלבלהלה
אתם עדיין צעירים ולא מבינים כלום מהחיים שלכם
אז אמרתי לה סליחה גברתי למה את מתעצבנת ביגלל שאת שומעת את האמת??
היא התחילה לצעוק עוד יותר קיצר אמרתי לה שתירגע למה אני יכול לצעוק חזק יותר קיצר היא עושה לי ש"ס עוזרים בלה בלה
אז אמרתי לה
למי הם עוזרים?? לך, סבבה נכון את דוסית ובעלך בטח בישיבה אז הם משלמים לך כסף ולבן שלך שלומד גם בישיבה.
ואני מה הם עוזרים
???
אני עושה צבא כמו כולםם ומשרת תמדינה שלי ועובד כמו בן אדם ישר ולא מרמה וגונב\סוחט כפסים מהממשלה בשביל שלילדים שלי יהיה הסעה כל בוקר מהבית לישיבה
קיצר היא לא ענתה לי ביגלל שבדיוק ירדתי כי הגענו לבית של חבר שלי
בעעעעעעעעעעע |
|
|
| MasterP |
העיקר חנקת אותה
הזונה |
|
|
| Rising |
| אלעד אני גאה בך אח שלי :p |
|
|
|
|