return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 
דוסים סוטים (pg. 3)
View this Thread in Original format
Flotser
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ועוד היא הייתה עם הילדה שלה....


אז שהילדה תישב על הז...
:rolleyes:
DjChook
quote:
Originally posted by Flotser
אז שהילדה תישב על הז...
:rolleyes:


חחח אנחנו אותו ראש
Rising
חחחחח :D

מדובר ברועי לא מורן :p
Narcotic Mind
quote:
Originally posted by DjChook
גע בו ואני אגע בחיים שלך


מה אתה משחק אותה ? :p
DjChook
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
מה אתה משחק אותה ? :p


אוווווו הודעה מרון, נדיר
;)

אחי עברת לת"א או שסתם רשום לך באינפו ככה ?
(של אילטא)
Narcotic Mind
זה סתם
אני רואה נהיית פושע :p
DjChook
אתה זוכר אותי..

אני נראה לך כמו פושע ?!

;)
luckystrike
אלעד אחי חובה לך עם הסיפור הזה לאנשהוא
בתקשורת !
ראסמי מושחתים ...

והם עוד מדברים ששינוי גזעניים
מפלגה ש"ס שכל החברים בה מזרחיים שנבחרים ע"י רב
ולא באופן דמוקרטי אומרים שמפלגה אחרת גזעניים ...

חחחחחחחחחחחחחחח
איזה בדיחה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Flotser
אז שהילדה תישב על הז...
:rolleyes:


בואנה יא חתיכת חולה רוח סוטה ודוחה פשפשים!!!!!!
הילדה אולי בת 7 אם בכלל
למה נראה לך שהיא תתקרב למקום כזה אצלי??
היא מבוגרת מדי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DjChook
וואי רועי מצב רוח טוב מדי היום הא

Sniper
quote:
Originally posted by luckystrike
אלעד אחי חובה לך עם הסיפור הזה לאנשהוא
בתקשורת !
ראסמי מושחתים ...

והם עוד מדברים ששינוי גזעניים
מפלגה ש"ס שכל החברים בה מזרחיים שנבחרים ע"י רב
ולא באופן דמוקרטי אומרים שמפלגה אחרת גזעניים ...

חחחחחחחחחחחחחחח
איזה בדיחה


ראסמי!!!!! אבל אני עדיין לא יודע מה אח שלי החליט בקשר לזה..
אני מקווה מאוד שהוא יעשה אתזה

זה יכול להיות שוס!!

ותיודע משו אתמול סיפרתי אתזה לשני דתיים (שסניקים) מהכיתה שלי
קיצר הם עושים לי
"מה פיתאוםםם זה לא יכול להיות ואז שואלים מאיפה שמעתי את זה"
אז אני עושה להם
זה אח שלי!! ושמעתי תשיחות האלה
ואז אחד מהם אמר
"לא יכול להיות הרבנות בחיים לא תיהיה ככה אולי רק המשגיח ככה בעצמו ולא כולם ככה"

אז אמרתי לו שהם הלכו לנציג של הרבנות בנתניה ובלה בלה בלה

הם לא יודע מה להגיד
בוא אני יתאר לך תפרצוף של אחד מהם
:rolleyes:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
וואי רועי מצב רוח טוב מדי היום הא


שמע אחי חברים שלי באו והיו איתי שעתיים והעבירו לי את הזמן בעבודה כמו מלך
ואז עוד כמה אנשים עשו את זה
ודיברתי עם איזה מישהי מאוד חשובה לי 20 דקות בטלפון ;)
קיצר... אין שום סיבה להיות עצוב
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 
Privacy Statement