return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
דוסים סוטים (pg. 2)
View this Thread in Original format
Sniper
תודה חברים:toocool: :gsmile: :D
Flotser
quote:
Originally posted by Rising
אלעד אני גאה בך אח שלי :p


sniper
אתה יודע אני חולה עליך
אבל אתם מגזימים כבר,
"אני גאה בך אלעד שהתגברת על האויב המשוטף שלנו,
איזה קשה זה היה בטח"

זה תמיד מצחיק לריב עם כל מיני נשים מגעילות כאלה שצועקות עליך, או האלה שעושות בעיות בדרך לקופה בסופר,
אבל זה סתם מצחיק, לא הייתי מתגאה בזה.

או שהגזמתי קצת...
:)
Sniper
quote:
Originally posted by Flotser
sniper
אתה יודע אני חולה עליך
אבל אתם מגזימים כבר,
"אני גאה בך אלעד שהתגברת על האויב המשוטף שלנו,
איזה קשה זה היה בטח"

זה תמיד מצחיק לריב עם כל מיני נשים מגעילות כאלה שצועקות עליך, או האלה שעושות בעיות בדרך לקופה בסופר,
אבל זה סתם מצחיק, לא הייתי מתגאה בזה.

או שהגזמתי קצת...
:)


למה להגזים אחי??
אני אומר תאמת שמע אני ניסיתי לא להיתווכח אם אף אחד ובהתחלה ניסיתי להיתחמק אבל ראית השניים האלה שיגעו אותי וקרה מה שקרה
Flotser
quote:
Originally posted by Sniper
למה להגזים אחי??
אני אומר תאמת שמע אני ניסיתי לא להיתווכח אם אף אחד ובהתחלה ניסיתי להיתחמק אבל ראית השניים האלה שיגעו אותי וקרה מה שקרה


כן אחי, אמרתי אתה סבבה, גם נאי חשוב הייתי עושה אותו דבר
אבל סתם שאורן אומר שהוא גאה בך :)
ו MasterP
קורא לה זונה, בגלל שהיא חרדית...
Sniper
עוד סיפור למה ש"ס מושחטים!!! עכשיו משו חם חם הישר מהתנור

קיצר לאח שלי יש פיצריה עכשיו יש שם השגחה של בד"צ בקוץץ
הוא פתוח איזה חודש עכשיו המשגיח שלו בא לנפה קמח והולך מפה לשם זה באמת עבודה קשה ויש כזה דבר שקוראים לו "נפה חשמלית" קיצררר
זה עושה את כל מה שמהשגיח עושה ב 3 שעות באיזה 10 דקות מפה לשם היום מתקשרים אליו מהרבנות של נתניה ואומרים לו שהם לוקחים לו תתעודת הכשר ביגלל שאין לו נפה חשמלית עכשיו אח שלי לא רוצה ליקנות נפה כי זה הוצאה דיי גדולה והוא לא יודע אם זה שווה לו בינתיים כי הוא פתוח רק חודש קיץ
אחי והשותף שלו הלכו לרבנות של נתניה וזהה רבו איתם ולמה זה צריך להיות ביכלל המשגיח מנפה גם ככה תקמח אז מה ההבדל?? בשביל מה הם משלמים לו שיבוא ל10 דקות יסתכל על המוצרים וילך?? הרב הראשי התחיל לריב איתם וזהה עכשיו אח שלי החכם הזה הקליט אותו יענתו את כל השיחה שלהם ואמר לו בסוף השיחה שהוא הקליט אותו והוא הולך עכשיו לעיתנות ולתקשורת הרב הראשי התחיל להחליף צבעים מלבן ועד כסוף מטאלי ואז הוא שינה ביכלל גירסא ואמר שאין בעיה שלא צריך תנפה חשמלית ואפשר להיסתדר ולא צריך לערב את התקשורת בעניין הזה וכו,' זה מראההה כמה הם מושחטים!!!! סוחטים כסףףףףףףףףףףף
בעעעעעעעע דתיים אלק רוצים רק לטובתם! ! ! אתם לא יודעים כמה זה עיצבן אותי אני עוד שעה ככה הולך לעבודה (פיצה) וניראה ואללה אני ידבר עם השותף של אחי שיקח לעיתונות וזהה ואללה אם לא הוא יעשה את זה אני יעשה את זה!!!
Flotser
אולי הוא לא נראה טוב בטלויזיה והוא סך הכל ביישן?

Rising
אלעד!! גאה בך אח שלי :p


חחחחח סתם, שמע מיכאל אמרתי מקודם שאני גאה בו בגלל שהוא התנהג כמו שהוא היה צריך באותו מקרה..
אני לא מכליל את כל הדתיים...דוסים..חרדים...תחת סטיגמה אחת..
אבל יש הרבה מקרים ובאמת זה גועל נפש.
Sniper
quote:
Originally posted by Flotser
אולי הוא לא נראה טוב בטלויזיה והוא סך הכל ביישן?





חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
טיפש אתה!!!!! חחחחח
Sniper
נשבע לכם שזה כ"כ עיצבן אותי וכל זה ביגלל שהם לא רוצים שהמשגיח של אח ששלי לא יעבוד קשה כי בדוגרי זה עבודה קשה אבל בשביל מה אחי משלם לו 1000 שקל בחודש????
לא מצדיק כזה דבר...בשביל ה 3 שעות שהוא בא פעם ביומיים ????? ולפעמים פעם ב3 ימים... בא לי לשלוח את זה לאמנון לווי\רפי גינת
חייב לפרסם את זה!!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Flotser
זה תמיד מצחיק לריב עם כל מיני נשים מגעילות כאלה שצועקות עליך, או האלה שעושות בעיות בדרך לקופה בסופר,
אבל זה סתם מצחיק, לא הייתי מתגאה בזה.


שהייתי בעבודה בבלוקבסטר אז ישבתי לי בפנאן כי בת'כלס אני לא מסוגל לעמוד 7 שעות...
אז אני יושב ועוברת אישה ואני עושה לה להראות לי את התיק...
קיצר ההיא מתחילה לעשות לי סרטים שאני לא עושה את העבודה שלי טוב והכל... וששומר צריך לעמוד וזה
וברחה פנימה
חיכיתי שהיא תצא ולפני שהספקתי להגיד לה מה אני חושב ההיא באה אליי עושה לי מצטערת אני לא באה לחפש אותך או משהו פשוט בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה.....
ועדיין הסברתי לה למה לא בזין שלי לעמוד כל המשמרת
בקיצר... מה שאני מנסה להגיד זה שאנשים לפעמים מבינים את הטעות של עצמם... אז תנו להם לחשוב מה שהם רוצים ואם הם לא ישנו את דעתם זה כבר לא בעיה שלכם!!

DjChook
פששש אהבתי את הדוגמא רועי

אבל בתכלס על הזין שלך
אתה תישב ועם היא כוסית אז שתשב לך על הזין

היא צריכה לשים לב שאתה מספיק עבה בשביל לחסום את הדרך שאתה יושב גם
:crazy:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
אבל בתכלס על הזין שלך
אתה תישב ועם היא כוסית אז שתשב לך על הזין


ראסמי על הזין שלי...
אם היא לא מבינה את הדפיקות שלה זאת בעיה שלה
בא אליי בנאדם אחד אחרי שהיא נכנסה ועושה לי יש אנשים כאלה דפוקים ברעננה...
ואיזה כוסית בראש שלך?!!? אחת בת 40-50 עם תחת מפה ועד להודעה חדשה...
ועוד היא הייתה עם הילדה שלה....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement