return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
דוסים סוטים
View this Thread in Original format
NyKoN
אני וחבר שלי נסענו לת"א היום סתם להסתובב וחיכינו לאוטובוס חזרה איזה שעה
ואז בא אלינו איזה דוס אחד שואל אותנו למי הצבענו אז אמרנו לו שאנחנו בני 15.. אז הוא אמר שטוב וזה ושאל למי היינו מצביעים
אז חבר שלי אמר לו מרצ (בעעעעעעע) אז הדוס אמר לו שמרצ תומכים בנישואים אזרחיים שזה אומר שהומואים ולסביות יוכלו להתחתן

אח"כ איכשהו הגענו לנושא של הומואים והוא שאל אותנו אם היינו בני 18 ומישהו היה מציע לנו כסף בשביל לגעת באיבר מין שלנו אם היינו מסכימים..
אז אמרנו לו מהר לא והתרחקנו קצת
אח"כ חבר שלי שאל אותו אם הוא נמשך לבנים אז הוא אמר שכן אבל רק לבני 18 והוא בן 23

אז התרחקנו עוד קצת..
אח"כ שאלתי אותו אם הוא שירת בצבא אז הדוס המניאק הזה ישר "טוב ביי" והתחיל לחצות את הכביש ואז חזר אלינו והמשיך לדבר וככה כל פעם וכל פעם הוא ניסה לעצור מונית ואף אחד לא עצר לו.. בסוף איזה מונית עצרה לו והוא נסע

מפחיד רצח
חשבתי שהמופרע הזה יאנוס אותנו
MoSH_MaN
אממממ

מוזר


אבל למה כמו הומופוב מסכן התרחקת ולא אמרת לו אתה רוצה כאפה או משהו
DjChook
גע בו ואני אגע בחיים שלך
NyKoN
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אממממ

מוזר


אבל למה כמו הומופוב מסכן התרחקת ולא אמרת לו אתה רוצה כאפה או משהו


אני לא מאיים על מטורפים, אנסים וערבים
לפחות לא עד שאני אהיה חייל
MoSH_MaN
זה דוס
FFS
NyKoN
אנאערף מה הוא יכול לעשות?
האיש בן 23 יותר גבוה ממני
לא יודע מה יש לו בכיס ואני לא יודע אם הוא דוס באמת

יכול להיות שהוא איזה מטורף שמחפש לאנוס ילדים ואז יחפשו דוס והוא סתם איזה חילוני פשוט
Rising
טוב שהלכתם משם אלון..
מוש מה אתה מעודד אותו להרביץ לדוסים חח ;)

טוב שמע...אחרי צבא תחכה לכמה דוסים אחרי הישיבה ותפוצץ אותתם מכות :)
Shahar
נו כל אחד פה אלפרון ..........
אחי אם הרגשת שזה לא אחד שיש מצב שאתה רב איתו אז עשית סבבה...
אם זה היה אחד שלא היה כפתך להתחיל איתו אז גם סבבה.......
Hell_Copter
מה עשית מזה...
אולי הוא סתם הסתלבט עליך... לא חשבת על זה!?
רק תהיה בריא
Sniper
מזכיר לי סיפור שהיה לי לפני יומיים במונית נסעתי עם חבר שלי לחבר אחר במונית שירות
בקיצר אז היו 2 מאחורה שניסו לשכנע אנשים להצביע ש"ס ומי כמוני לא אוהב אותם תמושחטים האלה בקיצרררר הוא עושה לי מה אתה מצביע אז אני כבר ישר ניסתי להיתחמק מויכוח כי אני שינוי\ליכוד התלבטתי ביניהם בקוץ מפה לשם אני עושה לו "מה טוב בש"ס" הוא עושה לי
"הם עוזרים לאנשים"
אמרתי לו הם עוזרים רק לספרדים לא לאשכנזים בלה בלה בלה
קיצר למרות שלא רציתי נוצר ויכוח ואני עושה לו
"מה טוב בש"ס"
(שוב)
קיצר אני עושה לו הם סוחטים תמדינה בלה בלה בלה
אז מרוב שהוא טיפש עושה לי
"נכון, הם סוחטים תמדינה, אבל למטרות טובות "
באותה שניה רציתי לזרוק עליו משו
טוב התחלתי כבר להשמיץ במהלך הויכוח חופשי את ש"ס וזה ואמרתי כל מה שחשבתי

פיתאום כמה לי איזה דוסית ומתחילה ליצעוק עלייי
"אתה מדבר שטויות בקילו"
בלה בלה בלהלבלהלבלהלה


אתם עדיין צעירים ולא מבינים כלום מהחיים שלכם
אז אמרתי לה סליחה גברתי למה את מתעצבנת ביגלל שאת שומעת את האמת??
היא התחילה לצעוק עוד יותר קיצר אמרתי לה שתירגע למה אני יכול לצעוק חזק יותר קיצר היא עושה לי ש"ס עוזרים בלה בלה
אז אמרתי לה
למי הם עוזרים?? לך, סבבה נכון את דוסית ובעלך בטח בישיבה אז הם משלמים לך כסף ולבן שלך שלומד גם בישיבה.
ואני מה הם עוזרים
???
אני עושה צבא כמו כולםם ומשרת תמדינה שלי ועובד כמו בן אדם ישר ולא מרמה וגונב\סוחט כפסים מהממשלה בשביל שלילדים שלי יהיה הסעה כל בוקר מהבית לישיבה

קיצר היא לא ענתה לי ביגלל שבדיוק ירדתי כי הגענו לבית של חבר שלי

בעעעעעעעעעעע

MasterP
העיקר חנקת אותה
הזונה
Rising
אלעד אני גאה בך אח שלי :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement