|
---+++ חגיגה לדמוקרטיה!!!! +++--- (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
תיק החינוך לשינוי זה הדבר הכי טוב שיכול לקרוא למדינה שלנו
עוד שנה אני מצביע :)
תאמינו לי אני בוכה אבל על מרצ
זה גם מפלגה שנורא אהבתי |
|
|
| Hell_Copter |
| תנו לבן אדם 100 ימי חסד להוכיח את עצמו ויאללה... |
|
|
| MoSH_MaN |
| מצנע אתה כזה אידיוט! |
|
|
| nesher |
גם אני בוכה על מרצ, יותר על שריד
חבל שאנחנו מאבדים כזה בן-אדם כלי בפוליטיקה
בן-אדם שדאג לחברה שלנו , וגם היה לו שאיפות גדולות ורעיוניות טובים
אני חושב שנגמר, המדינה שלנו הלכה פייפן, אם לא יקרה מה שאמרתי , משהו שיזעזע את הכל
זה רק יגדל ויגדל כי החיות שדיברתי עליהם , רק גודלים
הדוגמא שנתת חן היא דוגמא מעפנה, אתה ראית את האישה הזאתי בטלויזיה , שהכל נחרב לה, שהעירייה לא רוצה לשלם לה כלום , שהמצב הכלכלי שלה בתחת , השכל רע לה
ומה היא מתכוונת להצביע?
ניחוש יפה שרון
והנימוק ה"גאוני" שלה היה
כי שמעתי שמצנע אוהב את הערבים
ממש ממש מרחם על האישה הזאתי
שלא מבינה בגרוש, לאנשים כאלה אסור לתת לבחור, לפעמים גם דמוקרטיה היא טעות
היא הרע במיעוטו |
|
|
| DjChook |
אחי אין מה לעשות , אתה לא מבין שהמצב ממש דפוק במדינה שלנו
למה במדינות אחרות דמוקרטיות אין את הטמטום הזה של מפלגות קטנות
צריך שתי מפלגות, כל אחת 50-70
וזהו, אין הרבה מה לעשות.
הבעיה במדינה שאי אפשר ליצור שתי מפלגות עם מצע מנוגד.
החרדים הם אלה שמפריעים פה ת'אמת
אבל עם כל הכבוד שלי לשלום, אני לא מבין למה יש 10 חכים ערבים בכנסת
מוש תסביר את עצמך , לדעתי הוא תותח
לילה טוב בינתיים, נתראה מחר |
|
|
| Sniper |
כמו שזה ניראה לי מצנע יצא מעפן בכך שהוא לא יקח תהיזדמנות של ממשלת אחדות ביגלל שהממשלה שוב תיפול וכמו שטומי לפיד אמר זה שהוא לא יעמוד במילה שלו חשוב לו יותר מהמדינה??? באמת הוא צודק הוא אמר עוד כמה דוגמאות ואני ממש מסכים איתו
בעיקרון הנאום של טומי לפיד ממש ממש נכון
אני אוהב אותו |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DjChook
מוש תסביר את עצמך , לדעתי הוא תותח
|
איזה תותח
הבן אדם מפגר
הורס את המפלגה שלו
במקום להיות באחדות עכשיו הואר הולך לאופוזיציה
הוא יפיל לגמרי את המפלגה הזאת.....
הבן אדם ממש מפגר
אני לא יודע איך הוא הגיע למצב הזה שהוא היו"ר
אנשים בארץ בקלות משנים עמדה
הם בכלל לא יודעים מה הוא עשה בחיפה
איך שהוא היה כל יום מעלה ארנונות וכ"ו...
העבודה צריכה מישהו חדש ומי שיש להם זה פשוט לא זה |
|
|
| Trance man |
התאכזבתי לגמרי מהתוצאות...
37 מנדטים לליכוד..:mad:
7 למרצ..
0 לעלה ירוק בינתיים..! :( :( :(
אבל יש עוד 150 אלף קולות של החיילים שצריכים להספר אז נקווה לטוב..
אני מניח שרוב קולות החיילים יתחלקו לליכוד עבודה שינוי והאיחוד הלאומי..בטח שלא למפלגות הדתיות אז אפשר להרגע :D
איפה החיילים הסטלנים שיצביעו לעלה ירוק?! :)
ונשר בקשר למה שרשמת על מצנע - אני בכלל לא מסכים. בכל הנאומים של מצנע הוא סתם משתמש במילים גדולות כמו "יאוש" "תקוה" "עתיד", וסתם בלי שום כיוון, הוא לא יודע לדבר לעניין כמו למשל טומי לפיד.. |
|
|
| coby |
אני בעד עלה ירוק... אבל אין סיכוי שהם יכנסו..
:( |
|
|
| MasterP |
מוש אל תדבר אם אתה לא מבין
פואד עשה את הטעות שמצנע לא חוזר עליה
פואד הצטרף לממשלת אחדות וישב שם שנתיים.
שנתיים שלמות הוא נתן לשרון אחיזה פוליטית בעם ובכנסת ללא אופוזיציה ממשית.
מה שרון עשה בשנתיים בוא נראה:
הדרדרות בכל התחומים:
בתחום הבטחון, בתחום המדיני הכלכלי החברתי
הכל הכל נפגע כתוצאה ממנו.
אחרי זה שפואד הבין שממשלת אחדות זה לא הפתרון מאשימים את העבודה שהיא ישבה בממשלה ולא עשתה כלום.
ובעיקרון זה נכון.
מצנע לא חוזר על הטעות הזאת וטוב שכך.
שרון בלי מצנע. יהיה חייב את שינוי שלא תסכים אני מקווה להיות עם הימין הקיצוני. וממשלת ימין צרה בלי שינוי ועבודה תהיה מפלה מהירה מאוד לשרון.
ככה או ככה אם מצנע עומד בהבטחה שלו ממשלת שרון תיפול.
יהיו עוד בחירות עוד 500 מיליון שקל ירדו מהמינוס של המדינה שלנו.
עוד פעם העם המטומטם יבחר
הרעה כללית (ידוע כשרון
קיצר המצב על הרצפה.
אני התלבטתי בין שינוי לעבודה בסוף הצבעתי עבודה ואם מישהו רוצה לדעת למה שישאל אני יסביר לו
*edit*
מצנע הוא באמת מנהיג אני ידעתי את זה עוד שכולם אמרו מאיפה הוא הגיע והוא סתם אפס.
סבבה לטומי נקווה שהוא יעמוד במילה שלו ושלא יעשה כלום כמו הקדנציה הקודמת.
מה כולם הצביעו? |
|
|
| Flotser |
לעזאזל איזה קקות אתם!!!
נשר יחולה מה אתה אוהב את מצנע,
א' לציין שהוא נראה כמו האנסים האלה שמציעים סוכריות לידלים קטנים, עם הזקן שלו, בכלל יש לו הבעת פנים של אהבל כזה, כמו איזה בובה כזאתי שמנפחים. (לא אין לי כזאת בחדר למי שחושד)
הבן אדם מפגר, שמעתי מלא נאומים שלו , לא משפיע עלי בגרוש
ואתם עצוב לכם על יוסי שריד??
זה ששלח לאום מכתבים וקרא לשים אמברגוים וסנקציות על ישראל?
זה שקורא בעולם להביא כוח בינלאומי לשטחים (כמו הכוח שהרשה לחיזבאללה , או אלקעידה מי שזה היה, לחטוף לנו חיילים!!)
בן אדם שבחיים לא שמעתי אותו מגן על ישראל, אלא רק יודע להגיד שפיגועים זה רע - בדיוק כמו הרשות הפלשתינאית.
אבל זה מעניין לי את הביצה שהוא התפטר כי כל המפלגה שלו ככה בטח.
חבל שקיבלו כל כך הרבה הם ביחד המפלגות הערביות זה איזה 17 מנדטים נראה לי.
ומצנע אדיוט,
תגיד לי שוב מה כל כך חכם במצנע?? מה היה חכם בנאום שלו גם?
שרון עשה נאום יפה עם כל הקטע של האחדות, והביא ציטוטים של יצחק רבים וחז"ל
:)
| quote: | Originally posted by MasterP
מוש אל תדבר אם אתה לא מבין
פואד עשה את הטעות שמצנע לא חוזר עליה
פואד הצטרף לממשלת אחדות וישב שם שנתיים.
שנתיים שלמות הוא נתן לשרון אחיזה פוליטית בעם ובכנסת ללא אופוזיציה ממשית.
מה שרון עשה בשנתיים בוא נראה:
הדרדרות בכל התחומים:
בתחום הבטחון, בתחום המדיני הכלכלי החברתי
הכל הכל נפגע כתוצאה ממנו.
אחרי זה שפואד הבין שממשלת אחדות זה לא הפתרון מאשימים את העבודה שהיא ישבה בממשלה ולא עשתה כלום.
ובעיקרון זה נכון.
מצנע לא חוזר על הטעות הזאת וטוב שכך.
שרון בלי מצנע. יהיה חייב את שינוי שלא תסכים אני מקווה להיות עם הימין הקיצוני. וממשלת ימין צרה בלי שינוי ועבודה תהיה מפלה מהירה מאוד לשרון.
ככה או ככה אם מצנע עומד בהבטחה שלו ממשלת שרון תיפול.
יהיו עוד בחירות עוד 500 מיליון שקל ירדו מהמינוס של המדינה שלנו.
עוד פעם העם המטומטם יבחר
הרעה כללית (ידוע כשרון
|
זה די לא נכון!
הטעות של פואד ושל העבודה שהיו בממשלת שרון, היא לא טעות שהזיקה למדינה
כי פרס שר חוץ, פואד שר בטחון, ועוד הקבינט המצומצם איתם
כשפואד היה מעודכן בכל המודיעין הוא תמך במהלכים של שרון, לא כי "העבודה לא עשתה כלום", אלא כי פואד ידע שהמהלכים נכונים. נכון הוא לא תמך בהכל, אבל כמעט כל ההחלטות התקבלו ביחד עם העבודה.
אז הנזק היחיד שההצטרפות הזאת זה היה נזק למפלגת עבודה עצמה, שפשוט לא כל כך בלטה בממשלת האחדות, זה לא היה נזק למדינה.
אז עכשיו מצנע אולי יחזק את המפלגה, אבל זה צעד לא אחראי, כי אם הוא באמת מאמין ששרון טועה, הוא צריך להפיע עליו מתוך הממשלה. |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by MasterP
מוש אל תדבר אם אתה לא מבין
*edit*
מצנע הוא באמת מנהיג אני ידעתי את זה עוד שכולם אמרו מאיפה הוא הגיע והוא סתם אפס.
סבבה לטומי נקווה שהוא יעמוד במילה שלו ושלא יעשה כלום כמו הקדנציה הקודמת.
מה כולם הצביעו? |
אל תזיין לי את השכל
הבן האדם הזה חתיכת קקי
לא מנהיג ולא כלום
בנאום שלו הוא אמר משהו רבין
תדע לך שאם רבין היה שומע מה שהוא עושה הוא היה מרביץ לו
מצנע הורס עכשיו את הממשלה
שוב יהיה בדיוק אותו קקה ואנחנו נמשיך לאכול חרא
והוא יהרוס את העבודה לגמרי
מפלגה לא יציבה בלי מנהיג |
|
|
|
|