return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
---+++ חגיגה לדמוקרטיה!!!! +++--- (pg. 3)
View this Thread in Original format
MasterP
quote:
Originally posted by Flotser
זה די לא נכון!
הטעות של פואד ושל העבודה שהיו בממשלת שרון, היא לא טעות שהזיקה למדינה
כי פרס שר חוץ, פואד שר בטחון, ועוד הקבינט המצומצם איתם
כשפואד היה מעודכן בכל המודיעין הוא תמך במהלכים של שרון, לא כי "העבודה לא עשתה כלום", אלא כי פואד ידע שהמהלכים נכונים. נכון הוא לא תמך בהכל, אבל כמעט כל ההחלטות התקבלו ביחד עם העבודה.
אז הנזק היחיד שההצטרפות הזאת זה היה נזק למפלגת עבודה עצמה, שפשוט לא כל כך בלטה בממשלת האחדות, זה לא היה נזק למדינה.
אז עכשיו מצנע אולי יחזק את המפלגה, אבל זה צעד לא אחראי, כי אם הוא באמת מאמין ששרון טועה, הוא צריך להפיע עליו מתוך הממשלה.


אל תספר מה פואד חשב שזה נכון.
כל הקטע היה שהעבודה הייתה בממשלת אחדות.... אחדות זאת מילת המפתח פה.
אי אפשר לבוא לממשלת אחדות ולהתווכח על כל דבר.
ופואד תמך בהחלטות אמנם אבל ההחלטות היו נעשות גם ככה אם העבודה לא הייתה בממשלה.
פואד בטוח לא תמך בהתנחלויות שעולות למדינה פשוט ה-מ-ו-ן כסף.
והן עדין מתפתחות.
פואד לא תמך בתקציב שפגע בשכבות החלשות למרות שהוא התיימר (התקציב)
לעזור להן.
ויש עוד הרבה דוגמאות.
ופלוטסר אי אפשר להשפיע על מישהו בתוך הממשלה זה לא הולך ככה.
כדי להשמיע את הדעה שלך ולהביע התנגדות, וכן להציע אלטרנטויה צריך להיות באלטרנטיבה.
ואם העבודה בממשלת אחדות אז אין אלטרנטיבה ואין אופוזיציה חזקה מספיק כדי להתנגד לממשלה ואז היא עושה מה שהיא רוצה כמו בתקופת שרון.
MasterP
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אל תזיין לי את השכל
הבן האדם הזה חתיכת קקי
לא מנהיג ולא כלום
בנאום שלו הוא אמר משהו רבין
תדע לך שאם רבין היה שומע מה שהוא עושה הוא היה מרביץ לו
מצנע הורס עכשיו את הממשלה
שוב יהיה בדיוק אותו קקה ואנחנו נמשיך לאכול חרא
והוא יהרוס את העבודה לגמרי
מפלגה לא יציבה בלי מנהיג


מוש אם אתה רוצה שיחה מתורבתת אל תתחיל עם מילים כמו קקי
וחרא וכאלו זה מוריד מרמת השיחה. אני לא קורא לאף אחד בשמות וככה גם אתה צריך לנהוג אם אתה רוצה שיחת מבוגרים.

מצנע עדיין לא הוכיח את עצמו כי לא הייתה לו הזדמנות.
אבל לפחות הוא עומד במילה שלו שלא כמו שאר פוליטיקאים.
הוא אמר לא לממשלת אחדות וככה בינתיים הוא עושה.
הוא אמר שגם אם (ואפשר להגיד כאשר
הוא יספוג מפלה בבחירות הוא ימשיך לרוץ. וככה הוא עושה ולא מתקפל.
ואיך מצנע הורס את הממשלה אם הוא מציע אלטרנטיבה?????
מה אתה מציע שהוא צריך לעזור לשרון??
עוד שנתיים של הרעה בכל התחומים?
ממשלת אחדות מוגדרת כאשר אנחנו במלחמה.
אנחנו במלחמה? בסכנת קיום ממשית?
לא ממש.

מישהו אמר על הבחירות שהן כמו גבינה שוויצרית.
עולה המון כסף ואיך שלא יהיה זה תמיד מסריח.
Flotser
MasterP

הוא הבטיח שהוא לא יטפטר - אז הוא לא התפטר
כל הכבוד!
הוא הבטיח שלא יצטרף לממשלה - עדיין מתנגד
כל הכבוד!
אבל הנימוק שלך לזה שהוא ישמש אלטרנטיבה...
אלטרניטיבה עושה רעש בעיתונים, ועושה בעיות בתקציב
אבל בשביל להשפיע באמת צריך לשבת בממשלה.
נכון שפואד אולי היה מפרק התנלויות אם הוא היה הראש ממשלה,
אבל הוא לא נבחר ברוב קולות, אז האופציות היו או לשבת באופוזיציה או בתוך הממשלה, אז אולי בממשלה של שרון הוא לא יכל לפרק התנחלויות, אבל הוא עשה הרבה יותר ממה שהוא היה משפיע כאלטרנטיבה.
ושוב ,
מצנע נראה כמו אנס ילדים קטנים!!

והנה ניתוח פוליטי מאוד מעניין ממליץ לכולכם לקרוא , זה לא ימני או משהו כזה מי שחושב,
זה אולי יגרום לכם לחשוב קצת יותר, לי זה גרם:

תקראו
Scorchio
יו יו רותם תסתום את הפה תעשה טובה
תפסיק להפחיד פה אנשים עם השטויות שלך
אתה מדבר על מצב כלכלי חרא?
הבחירות האלה שעלו למדינה חצי מיליארד שקל היו רעיון של העבודה
בחירות מיותרות התוצאה הייתה ברורה חודשים לפני.
העבודה ביקשה בחירות
שרון אמר סבבה
רוצים בחירות?
רוצים לבזבז עוד כסף?
רוצים שהעם יוכיח לכם שהוא מרוצה מהשלטון?
לכו לבחירות!
והלכו לבחירות
ומצנע נפל בגדול וטוב שכך
כולה 60 יום בראשות המפלגה חושב שהוא מסוגל לנהל מדינה
סתם פלוץ שייקח תפייגלעך ויחזור לחיפה.
אני עוד לא הבנתי איך הטמבל הזה אתמול לא התפטר והוא עוד אומר שהוא לא יילך לממשלת אחדות כשפרס אומר שיש אופציה שזה יקרה
נראה שהעבודה לא גיבשו לעצמם סדר עדיפויות שיתאים לכולם.
ועל מרצ אתם בוכים?
על מרצ?
המפגה השונאת ישראל ואוהבת פלשתין הזאת אתם בוכים עלייה?
לא מסוגל להבין אותכם.
יוסי שריד הגיע הזמן שיקפל תמזוודות ויילך הביתה מספיק סבלנו מהשטויות שלו.
ושינוי?
טומי לפיד אכן אדם בעל כושר שכנוע
ואני מברך אותו על העבודה שהוא עשה בבחירות האלו
מרצ נפלו ל 6 מנדטים וזה מגיע להם כי כל התעמולה שלהם הייתה שנאה והם קיבלו מה שחזו להם.
עכשיו צריך לקוות ששרון יעיף את ש"ס מהממשלה וניתן צ'אנס לשינוי
רק נקווה ששרון לא ייסחב על הגב את ההתחייבויות הקודמות שלו לש"ס אבל תכלס יש מצב שזה יקרה ואז כל העבודה של שינוי יורדת לזבל.

חוץ מזה מה אתם בעד עלה ירוק?
רוצים שהמדינה שלנו תהיה מדינה תומכת סמים?
נכון שיש את חופש הפרט אבל יש גבול אי אפשר להתיר שימוש בסמים ועוד לפרק את הרשות למלחמה בסמים ומה התירוץ המטומטם שלהם
"אנחנו לא מאמינים במלחמות"
חבורה של סטלנים שהפכו למפלגה נשבע לכם צריך להיות חוק נגד מפגרים כאלו.
TranceGiant
Cool Sig Zah!

but please put away that black upper corner in PVDs pic, looks like he died! :eek:
oh an..hayde..sarah...i guess

Do you know how embarassing it is to see brainless arsim jumping in circles and chanting football songs behind the politicians who're interviewd on austrian/german television? Makes us look like a country of stupid hooligans


oh wait :rolleyes:


:stongue:
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Scorchio
יו יו רותם תסתום את הפה תעשה טובה
תפסיק להפחיד פה אנשים עם השטויות שלך
אתה מדבר על מצב כלכלי חרא?
הבחירות האלה שעלו למדינה חצי מיליארד שקל היו רעיון של העבודה
בחירות מיותרות התוצאה הייתה ברורה חודשים לפני.
העבודה ביקשה בחירות
שרון אמר סבבה
רוצים בחירות?
רוצים לבזבז עוד כסף?
רוצים שהעם יוכיח לכם שהוא מרוצה מהשלטון?
לכו לבחירות!
והלכו לבחירות
ומצנע נפל בגדול וטוב שכך
כולה 60 יום בראשות המפלגה חושב שהוא מסוגל לנהל מדינה
סתם פלוץ שייקח תפייגלעך ויחזור לחיפה.
אני עוד לא הבנתי איך הטמבל הזה אתמול לא התפטר והוא עוד אומר שהוא לא יילך לממשלת אחדות כשפרס אומר שיש אופציה שזה יקרה
נראה שהעבודה לא גיבשו לעצמם סדר עדיפויות שיתאים לכולם.
ועל מרצ אתם בוכים?
על מרצ?
המפגה השונאת ישראל ואוהבת פלשתין הזאת אתם בוכים עלייה?
לא מסוגל להבין אותכם.
יוסי שריד הגיע הזמן שיקפל תמזוודות ויילך הביתה מספיק סבלנו מהשטויות שלו.
ושינוי?
טומי לפיד אכן אדם בעל כושר שכנוע
ואני מברך אותו על העבודה שהוא עשה בבחירות האלו
מרצ נפלו ל 6 מנדטים וזה מגיע להם כי כל התעמולה שלהם הייתה שנאה והם קיבלו מה שחזו להם.
עכשיו צריך לקוות ששרון יעיף את ש"ס מהממשלה וניתן צ'אנס לשינוי
רק נקווה ששרון לא ייסחב על הגב את ההתחייבויות הקודמות שלו לש"ס אבל תכלס יש מצב שזה יקרה ואז כל העבודה של שינוי יורדת לזבל.

חוץ מזה מה אתם בעד עלה ירוק?
רוצים שהמדינה שלנו תהיה מדינה תומכת סמים?
נכון שיש את חופש הפרט אבל יש גבול אי אפשר להתיר שימוש בסמים ועוד לפרק את הרשות למלחמה בסמים ומה התירוץ המטומטם שלהם
"אנחנו לא מאמינים במלחמות"
חבורה של סטלנים שהפכו למפלגה נשבע לכם צריך להיות חוק נגד מפגרים כאלו.


יש כן אמת
nesher
quote:
Originally posted by Scorchio
יו יו רותם תסתום את הפה תעשה טובה
תפסיק להפחיד פה אנשים עם השטויות שלך
אתה מדבר על מצב כלכלי חרא?
הבחירות האלה שעלו למדינה חצי מיליארד שקל היו רעיון של העבודה
בחירות מיותרות התוצאה הייתה ברורה חודשים לפני.
העבודה ביקשה בחירות
שרון אמר סבבה
רוצים בחירות?
רוצים לבזבז עוד כסף?
רוצים שהעם יוכיח לכם שהוא מרוצה מהשלטון?
לכו לבחירות!
והלכו לבחירות
ומצנע נפל בגדול וטוב שכך
כולה 60 יום בראשות המפלגה חושב שהוא מסוגל לנהל מדינה
סתם פלוץ שייקח תפייגלעך ויחזור לחיפה.
אני עוד לא הבנתי איך הטמבל הזה אתמול לא התפטר והוא עוד אומר שהוא לא יילך לממשלת אחדות כשפרס אומר שיש אופציה שזה יקרה
נראה שהעבודה לא גיבשו לעצמם סדר עדיפויות שיתאים לכולם.
ועל מרצ אתם בוכים?
על מרצ?
המפגה השונאת ישראל ואוהבת פלשתין הזאת אתם בוכים עלייה?
לא מסוגל להבין אותכם.
יוסי שריד הגיע הזמן שיקפל תמזוודות ויילך הביתה מספיק סבלנו מהשטויות שלו.
ושינוי?
טומי לפיד אכן אדם בעל כושר שכנוע
ואני מברך אותו על העבודה שהוא עשה בבחירות האלו
מרצ נפלו ל 6 מנדטים וזה מגיע להם כי כל התעמולה שלהם הייתה שנאה והם קיבלו מה שחזו להם.
עכשיו צריך לקוות ששרון יעיף את ש"ס מהממשלה וניתן צ'אנס לשינוי
רק נקווה ששרון לא ייסחב על הגב את ההתחייבויות הקודמות שלו לש"ס אבל תכלס יש מצב שזה יקרה ואז כל העבודה של שינוי יורדת לזבל.

חוץ מזה מה אתם בעד עלה ירוק?
רוצים שהמדינה שלנו תהיה מדינה תומכת סמים?
נכון שיש את חופש הפרט אבל יש גבול אי אפשר להתיר שימוש בסמים ועוד לפרק את הרשות למלחמה בסמים ומה התירוץ המטומטם שלהם
"אנחנו לא מאמינים במלחמות"
חבורה של סטלנים שהפכו למפלגה נשבע לכם צריך להיות חוק נגד מפגרים כאלו.


איזה גיבוב של שטויות אלוהים
אז אתה מאשים בזה שהמצב הכלכלי שלנו הוא הכי רע מאז ומעולם בזה שהלכנו לבחירות?
מה אתה מבלבל תמוח, ואתה יודע למה הבחירות מוכרעות מראש?
כי מפלגת העבודה כבר גמרה את הסוס, וזה בגלל העובדה שמפלגת הליכוד מזוהה עם היענו הורגי ערבים , למרות שהם לא ואין מצב גם שהם יהרגו, יענו הם ספרדים , אשכנזים אחד אחד, ויענו דואגים לספרדים ולעניים , מה????????
כל פעם שיש ליכוד בשלטון יש אסון כלכלי, ממש כל פעם
כל העיירות פיתוח נדפקות , אבל מה , הם לא יודעים על דמוקרטיה בשיט, לא יודעים על המדינה, אין להם חינוך והם גודלים בקצב הרבה יותר גדול משלנו
ואתה אחר-כך מתפלא?
זה העם בחר, העם נדפק, ימשיך להיות חרא, ימשיכו בלא לעשות כלום
ומצנע נפל כי הוא לא מוכר בגרוש, הוא היה צריך לבוא הרבה לפני
אתה יודע שחצי עולם לא יודע בכלל מה העקרונות שלו?
אנשים חושבים שהוא רוצה לדבר עם עראפת, מה עראפת ?
זה כזה שקר של הליכוד, ומערכת ההסברה של העבודה הייתה מעפנה, שלא שאם היא הייתה יותר טובה זה היה עוזר כי העם שלך לא מבין בכלל מה הוא מצביע
כן להקמת גדר הפרדה - לא למצנע
כן לפינוי התנחלויות מבודדות - לא למצנע
כן לכלכלה משגשגת שתמיד מושגת ע"י העבודה - לא למצנע
זה העם שלך , ועם זה אנחנו הולכים לחיות הרבהההה זמן
אלא אם כן יקרה משהו כמו שאמרתי
ומצנע?
בינתיים הוא הפוליטאי היחיד בישראל , ביחד עם טומי לפיד ואני מקווה ששניהם ישארו ככה
שאומרים את מה שהם חושבים , את מה שהם רוצים , ולא משקרים לעם בשביל הפוליטיקה
ובגלל זה קראו למצנע טירון פוליטי
גם אני לא ממש ידעתי מי זה מצנע, הוא עלה לראשות העירייה בחיפה שעוד גרתי שם
וראיתי אותו כמה פעמים
אבל לא ידעתי מי הוא ממש
אבל אחרי הנאום שלו אתמול , ואחרי שראיתי אותו כמה וכמה פעמים
ואחרי שאני יודע בדיוק מה הוא חושב, וכמה אכפת לו , וכמה הוא אמיתי ולא זיוף
אני הולך כמעט בטוח לבחור בו פעם הבאה
ועכשיו כמו שאמרתי , אני מנסה להפחיד?
נחיה ונראה
שיעלה הימין , העם בחר אותם נראה מה שווים
זה מה שהעם רוצה, תנו את זה לעם
אחרת למה הלכנו לבחירות?
זה בדיוק אותו סיפור על הנהג אוטובוס שאמר לי שהוא מצביע ליכוד בגלל שהוא יהודי
וזאתי מהטלויזיה שאמרה שהיא מצביע שרון כי מצנע אוהב ערבים , והיא במצב כזה קשה שעוד מעט לילדים שלה אין מה לאכול
וכל הבית שלה מים ואין מי שיעזור
זה העם שלך
תחיה עם זה
Scorchio
אתה אומר שכל מי שמצביע ליכוד הוא חסר חינוך וספרדי שונא ערבים
אל תזיין תשכל
זה העם שלך בדיוק כמו שזה העם שלי
ותפסיק כבר עם כל הנבואות השחורות שלך
אתה באמת חושב שמצנע היה עושה בכלל חצי ממה שהוא אומר?
מניאק אם הוא לא היה מתחיל להתעסק בכל הבעיות האחרות שלא חסרות למדינה הזאת ומשאיר את כל המצע הפוליטי שלו מאחור
בדיוק כמו שברק עשה
אמר שיביא שלום והלך לסוריה במקום להתמקד בישראל
ואז כשהוא כן התמקד בישראל והסכים לתת הכל
עראפאת סירב
אז זה לא משנה מי יעמוד בשלטון
ימין או שמאל
עם עראפאת אין שלום
רק כשהכלב ימות יהיה על מה לדבר אולי.
nesher
quote:
Originally posted by Scorchio

אז זה לא משנה מי יעמוד בשלטון
ימין או שמאל
עם עראפאת אין שלום
רק כשהכלב ימות יהיה על מה לדבר אולי.


נקודה די מעניינת, אתה אומר שלא משנה מי יעמוד בשלטון לא יהיה שלום גם ככה
אז במה צריך להתמקד?
Scorchio
אני אומר שכל עוד עראפאת בשלטון לא יהיה שלום
אחרי שהוא ימות ויבוא מישהו אחר
אז אולי...

oDrori
quote:
Originally posted by Scorchio
אני אומר שכל עוד עראפאת בשלטון לא יהיה שלום
אחרי שהוא ימות ויבוא מישהו אחר
אז אולי...

מאחר וכל מה שצריך לעשות זה לחכות שהוא ימות (הרי לרצוח אותו אתה לא מציע) , למה שבינתיים לא נתרכז בעצמנו ונעלה את עלה ירוק לממשלה שישפרו את המצב הכלכלי? או כל מפלגה אחרת שטובה בזה. לא, הליכוד לא טובים. לא, ש"ס , יהדות התורה, ואהבת ישראל ... ואפילו האיחוד הלאומי, לא משהו בזה.
Sniper
quote:
Originally posted by nesher
נקודה די מעניינת, אתה אומר שלא משנה מי יעמוד בשלטון לא יהיה שלום גם ככה
אז במה צריך להתמקד?


אני יגיד לך במה צריך להתמקד
איך מוצאים את ישראל מהמצב החרא שיש פה, להיכנס חזק בשחיטות ליצור מדינה שכיף לחיות בה ושיהיה שיוויון זוכיות בביטחון צריך להתמקד לא לעשות שלום
מה עושים בשביל להפסיק את הטרור כי ביננו גם אם יהיה שלום תמיד יהיו כאלה שלא יסכימו עם זה ויעשו פיגועים אין סוף.. כי אם תתן להם הם ירצו את הכל הרי מה שהם רוצים זה לא לגור לידך בשכנות אלה לשלוט בכל הארץ!! אני לא אומר שכולם יש ויש אבל עדיין הרוב רוצים לגור לבד בארץ שהם יהיו השולטים פה

נ.ב
אל תגיד ששרון אשם במצב של המדינה מבחינת כלכלה כי כל העולם עכשיו במשבר כלכלי תיראה כמו חברות בהפסדים כמה פיטרו מכלל העולם כמה חברות פשטו רגל אז בחיית אני לא אומר ששרון לא עשה טעיות בינתיים הוא מוכיח את עצמו כמו שצריך ואני בטוח שאם מצנע היה ניבחר הוא לא היה מסוגל לעמוד בלחץ שיש על ראש ממשלה כי אין לו ניסיון בגרוש הוא כולה פעם 1 רץ בכנסת ומה הוא נימצא שם ?? 5 חודשים גג
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement