return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
---+++ חגיגה לדמוקרטיה!!!! +++--- (pg. 4)
View this Thread in Original format
DjChook
אנשים

עידן הדמוקרטיה נעלם
אין מה לעשות, זה פשוט לא עובד כמו שצריך.

כל הרעיון של הדמוקרטיה מגוננת על עצמה ועוד כל מני דברים שאני לא זוכר עכשיו כי אני רושם את הפוסט הזה עייף, אבל בעיקרון צריך תקווה שיהיה טוב כי קשה לסדר את זה. אפילו ספינת הדגל שאנחנו תחתיה, ארהב מתפרקת ואתם לא ממש מבינים את זה.

גם להם אין כסף, בגלל זה לא מגיעים סיועיים לישראל כמו שצריך, בגלל זה פתאום רק פעם בשנתיים מטיסים חללית לחלל, אין מה לעשות התקופה קשה, כל עידן ה
E-COMMERENCE
דפק את המערכת, כל העניין של הבורסה, דופק את העולם, אנשים אומנם מרוויחים, אבל אלפים מפסידים, מישהו חייב לעצור את זה.

ואתם מדברים על שחיטות ? מה נראה לכם ישראל המציאה את זה ?

היו נגד בוש המון הפגנות בעבר שהוא פוגע באיכות הסביבה והטבע בגלל שהספונסרים שלו למסע הבחירות היו חברות חשמל ונפט וכאלה שמזהמות, והם שילמו לו שיעביר חוקים או שיבטל חוקים, שהם יוכלו לזהם יותר

אז אל תחשבו שרק הממשלה שלנו מושחטת

אבל מה שכן אנחנו צריכים לדאוג לעצמנו, ואני חושב על הטווח הרחוק, לדעתי ישראל מדינה קטנה, וואלה לאט לאט אני מבין כשמאלני בדם שאין מה לעשות וצריך לוותר, ולא לחכות שערפאת יסכים, פשוט לעשות נסיגה, ואז שנהיה סגורים בתוך עצמנו, לא נשאל אף אחד ונצא ונילחם בהם,
Sniper
quote:
Originally posted by DjChook
אנשים

עידן הדמוקרטיה נעלם
אין מה לעשות, זה פשוט לא עובד כמו שצריך.

כל הרעיון של הדמוקרטיה מגוננת על עצמה ועוד כל מני דברים שאני לא זוכר עכשיו כי אני רושם את הפוסט הזה עייף, אבל בעיקרון צריך תקווה שיהיה טוב כי קשה לסדר את זה. אפילו ספינת הדגל שאנחנו תחתיה, ארהב מתפרקת ואתם לא ממש מבינים את זה.

גם להם אין כסף, בגלל זה לא מגיעים סיועיים לישראל כמו שצריך, בגלל זה פתאום רק פעם בשנתיים מטיסים חללית לחלל, אין מה לעשות התקופה קשה, כל עידן ה
E-COMMERENCE
דפק את המערכת, כל העניין של הבורסה, דופק את העולם, אנשים אומנם מרוויחים, אבל אלפים מפסידים, מישהו חייב לעצור את זה.

ואתם מדברים על שחיטות ? מה נראה לכם ישראל המציאה את זה ?

היו נגד בוש המון הפגנות בעבר שהוא פוגע באיכות הסביבה והטבע בגלל שהספונסרים שלו למסע הבחירות היו חברות חשמל ונפט וכאלה שמזהמות, והם שילמו לו שיעביר חוקים או שיבטל חוקים, שהם יוכלו לזהם יותר

אז אל תחשבו שרק הממשלה שלנו מושחטת



אתה כ"כ צודק!!
luckystrike
quote:
Originally posted by nesher

אבל התוצאות היו ידועות , העם שלנו , הוא עם מפגר
נקודה
אני לא צריך להסביר למה, כבר טחנו את הנושא, לימין אין באמת אלטרנטיבה
אי אפשר לעשות טרנספר אין כלום
השמאל\מרכז הוא השלטון היחיד שיוציא שלום במצב כזה

כמובן שאני שמח מאוד מהתוצאות של טומי
ואני מאוד מקווה שהוא ומצנע יעמדו במילים שלהם
ואני מקווה שלא יקרה לשינוי מה שקרה לד"ש

התחושה של כולם , הוא שחד משמעית משהו הולך לקרות בממשלה הזאת
משהו שיזעזע את כל המדינה, במיוחד עם זאת תהיה ממשלת ימין

כל עם מקבל בדיוק את המנהיג שמגיע לו
ולעם הזה מגיע את שרון , כי העם הזה הוא עם של חיות
לא של אנשים


מסכים עם כל מילה ... אין מה לעשות עם העם הזה ...
אנחנו חיים פה בבועה אבל מה לעשות הרוב בעם באמת ככה ...
זה לא נכון שהימין לא יכול לעשות שלום - יש תאוריה שאומרת הפוך
תחשוב אם הימין בסופו של דבר יעשה הצבעה בכנסת לאיזהשהוא
הסכם - השמאל יתמוך בו הרי ויהיה קל להעביר את ההסכם לעומת השמאל
שתמיד יזכה להתנגדות עיוורת מהימין המפגר שנמצא בליכוד
שכולל את המזכירה של נתניהו שאלוהים יודע איך היא במקום
14
כאילו מה היא עשתה לטובת המדינה ... ??!?
ואת גילה גמליאל שכבר בגיל 27 הספיקה לגנוב יותר מחצי
מהכסף של קופת הסטודנטים בישראל ועכשיו יותר מ14 תביעות
הוגשו נגדה בגיל כזה צעיר - זה מה שיפה בליכוד
החברי כנסת החדשים בליכוד הבינו את הראש של הליכוד הם מושחתים מגיל צעיר ...

quote:
Originally posted by oDrori
אכן דוגמא טובה!

ואל תדאג כל מה שאני צריך זה לחכות שבוע לראות ששינוי והעבודה עומדים בהתחייבות וסוף סוף לא נותנים לשרון פרטנר להאשים, נותנים לו לשחק לבד ושיעשה תפאשלות שלו, וכמו מתג אני יכול כבר לעבור שנה- שנה וחצי הלאה ולראות את מצנע ראש ממשלה בבחירות הבאות, פלוס תיקים רציניים לשינוי ... תיק חינוך יהיה טוב למשל


אחי אמן וזה היה ככה אבל כמו שזה נראה אחרי הפגישה של מצנע וטומי היום
שינוי יצטרפו לממשלה גם בלי העבודה - וידעתי שזה יקרה ושטומי לא יתאפק
שינוי כביכול מפרה פה לראשונה הבטחה ברורה לבוחרים בה שטומי שעצמו אמר בנאומי הבחירות שלו ששיוני לא תלך לממשלה שהיא לא ממשלת אחדות ...
אבל מה ברגע ששמעתי את פורז אומר בטלוויזיה ממש יום לפני הבחירות שאם
העבודה לא תצטרף לממשלה מטעמים שלא נראים לשינוי אז הם יצטרפו בלעדיהם ...
ומזה התאכזבתי לאללה - כן שינוי חכמים גדולים לתת לעצמם פתח מילוט מההבטחה יומיים לפני הבחירות בטלוויזיה ...
והכי צחקתי והתאכזבתי שטומי אמר שהוא התכוון לממשלת אחדות וששינוי
והליכוד זה האחדות שהוא התכוון ...
כאילו באמת ...
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
תיק החינוך לשינוי זה הדבר הכי טוב שיכול לקרוא למדינה שלנו

עוד שנה אני מצביע :)

תאמינו לי אני בוכה אבל על מרצ

זה גם מפלגה שנורא אהבתי


מה שאמרת על החינוך בשינוי אתה צודק וזה נראה לי הייתרון
היחיד בזה ששינוי תהיה בממשלה ...

גם אני מצטער על מרץ - מפלגה שהייתה הכי פעילה בכנסת ויזמה
המון הצעות וחוקים ... חבל

בכל אופן כולם אומרים מה שריד נכשל , הוא דפוק וזה
אבל זה לא כזה כישלון - תמיד מרץ הייתה מפלגה יחסית קטנה של 6 מנדטים
וזה שבבחירות האחרונות היו לה 10 לא מראה על מה שהיה בדרך כלל
יוסי תיכנן לפרוש לחופש מהפוליטיקה עוד לפני הבחירות והוא
יצא תותח שהוא חיכה לאחרי כדי לא לדפוק את מרץ לפני הבחירות ...

quote:
Originally posted by Sniper
כמו שזה ניראה לי מצנע יצא מעפן בכך שהוא לא יקח תהיזדמנות של ממשלת אחדות ביגלל שהממשלה שוב תיפול וכמו שטומי לפיד אמר זה שהוא לא יעמוד במילה שלו חשוב לו יותר מהמדינה??? באמת הוא צודק הוא אמר עוד כמה דוגמאות ואני ממש מסכים איתו


מצנע צודק באלפיים אחוז ...
הוא תותח הוא יעמוד בהבטחה שלו ... אין לעבודה מה להיכנס
לאחדות - פואד זה שהרס את המפלגה בזה שהוא נכנס לאחדות בפעם האחרונה
וזה מה שמוטט את העבודה שלא היה לה כמעט שום חופש פעולה
בכנסת האחרונה והאחדות הזאת ריסקה אותה לגמרי ...
פואד חתיכת אידיוט - מתאים לו להיות ליכודניק ... לא רק שהפסיד
בגדול בפריימריס במקום להיות גבר ולתמוך במצנע
שהרוויח את לחמו בכבוד הוא יצא נגדו כל פעם בקטנות במשך כל הבחירות ...
בכלל לכל הדפוקים פה כמו מוש שאומרים שמצנע הרס את המפלגה
זה הדברים הכי מטומטמים שקראתי ומצער אותי לראות אנשים בגיל כזה
אומרים דברים כאלה שמראים שהם לא מתענינים בגרוש - מצנע לא הרס
כלום ... הוא קיבל את העבודה במצב הכי מפורק שהיא נמצאה בו
איי-פעם ואם פואד היה מנסה להיבחר העבודה לא הייתה עוברת את ה10 מנדטים
ואני יכול לחתום על זה ...
oDrori
quote:
Originally posted by luckystrike
אחי אמן וזה היה ככה אבל כמו שזה נראה אחרי הפגישה של מצנע וטומי היום
שינוי יצטרפו לממשלה גם בלי העבודה - וידעתי שזה יקרה ושטומי לא יתאפק

סעמק... בדיוק יום אחד לקח לי בהאמת לקלוט שהממשלה לא ממש צריכה את שינוי ושגם ככה שינוי מצטרפים. אם ככה זה אומר שהאפשרות השנייה תקרה ואנחנו סופסוף הולכים לקבל את הסטירת לחי שאנחנו כבר דורשים כמה זמן... מהעולם, כי ממשלת ימין קיצונית?!?! הכיוון שלילי חזק אחים שלי...

ואמן שתהיה פה התפקחות בעקבות זה, אני לא בהכרח מתעצבן שהימין ניצח בגלל שאני שמאלני, אלא שזה כ"כ הרבה אנשים בורים ... פשוט מחליא אותי.
luckystrike
אני לא מאמין - עוד מנדט לליכוד ועוד מנדט למפד"ל ...

איזה ביזיון !
ועלה ירוק בטוח לא עלו ... בעסה ...
בכל אופן - מסכן אדיסו מסאללה מעם אחד
רק עכשיו גילו שהם לא נכנסו ...

איזה בעסה תמיד דופקים את האתיופים תאמינו לי ...

טראנסמן לדעתי אתה טועה מצנע מדבר ממש טוב ולפחות כמו טומי ...
מאסטר פי אתה צודק במאה אחוז אחי - מסכים איתך ...
:)

מוש ממך אני הכי מאוכזב מכל הט'רד הזה ...
וכמו שמאסטר פי אמר מהשפה - מצנע קקי
מצנע קקי ...
יופי אחי ...

quote:
Originally posted by Scorchio
יו יו רותם תסתום את הפה תעשה טובה
תפסיק להפחיד פה אנשים עם השטויות שלך
אתה מדבר על מצב כלכלי חרא?
הבחירות האלה שעלו למדינה חצי מיליארד שקל היו רעיון של העבודה
בחירות מיותרות התוצאה הייתה ברורה חודשים לפני.
העבודה ביקשה בחירות
שרון אמר סבבה
רוצים בחירות?
רוצים לבזבז עוד כסף?
רוצים שהעם יוכיח לכם שהוא מרוצה מהשלטון?
לכו לבחירות!
והלכו לבחירות
ומצנע נפל בגדול וטוב שכך
כולה 60 יום בראשות המפלגה חושב שהוא מסוגל לנהל מדינה
סתם פלוץ שייקח תפייגלעך ויחזור לחיפה.
אני עוד לא הבנתי איך הטמבל הזה אתמול לא התפטר והוא עוד אומר שהוא לא יילך לממשלת אחדות כשפרס אומר שיש אופציה שזה יקרה
נראה שהעבודה לא גיבשו לעצמם סדר עדיפויות שיתאים לכולם.
ועל מרצ אתם בוכים?
על מרצ?
המפגה השונאת ישראל ואוהבת פלשתין הזאת אתם בוכים עלייה?
לא מסוגל להבין אותכם.
יוסי שריד הגיע הזמן שיקפל תמזוודות ויילך הביתה מספיק סבלנו מהשטויות שלו.
ושינוי?
טומי לפיד אכן אדם בעל כושר שכנוע
ואני מברך אותו על העבודה שהוא עשה בבחירות האלו
מרצ נפלו ל 6 מנדטים וזה מגיע להם כי כל התעמולה שלהם הייתה שנאה והם קיבלו מה שחזו להם.
עכשיו צריך לקוות ששרון יעיף את ש"ס מהממשלה וניתן צ'אנס לשינוי
רק נקווה ששרון לא ייסחב על הגב את ההתחייבויות הקודמות שלו לש"ס אבל תכלס יש מצב שזה יקרה ואז כל העבודה של שינוי יורדת לזבל.

חוץ מזה מה אתם בעד עלה ירוק?
רוצים שהמדינה שלנו תהיה מדינה תומכת סמים?
נכון שיש את חופש הפרט אבל יש גבול אי אפשר להתיר שימוש בסמים ועוד לפרק את הרשות למלחמה בסמים ומה התירוץ המטומטם שלהם
"אנחנו לא מאמינים במלחמות"
חבורה של סטלנים שהפכו למפלגה נשבע לכם צריך להיות חוק נגד מפגרים כאלו.


נשר כבר ענה על זה ראיתי ...
אחי כמה שטויות בפוסט אחד אלוהים ישמור ...


למה שרון כל כך צריך את העבודה ? למה הוא עדיין למרות
שכבר יש לו כ"כ הרבה מנדטים בגוש הימין צריך את העבודה ?
כי הוא יודע שהוא לא יחזיק בלעדייה - לא תהיה לו לגיטמציה בינלאומית
ובממשלת ימין בחיים ארצות הברית לא יאשרו לו את הערבויות שהוא ביקש

עכשיו מחכה בקשה של ישראל לערבויות של ארצות הברית בסך של
14
מיליון שקל ! מה שבחיים לא יאושר עם ממשלת ימין ...

שרון חייב את העבודה - הוא יודע שהוא לא יחזיק בלעדייה
ועודד צודק תוך שנה מקסימום בחירות ולדעתי אז כבר יגיע מה שנשר
אומר - העם במצב הגרוע של המשק לא יסבול עוד בחירות ויבוא
משהוא שיעזע את כולם - אין לי מושג מה אבל מה שבטוח שזה
לא יהיה שוב פעם בחירות והכל יימשך כרגיל ...
אני מקווה שלא מלחמת אזרחים אבל שוב מגיע לעם שישלם על
הטעויות שלו ... עם מטומטם אין מה לעשות ...

ואם אחרי הכל יהיה בחירות תוך שנה אני מאמין שהעם המטומטם יהיה
עיוור ויצביע שרון שוב ... בגלל זה אין תקווה ...
luckystrike
quote:
Originally posted by oDrori
פשוט מחליא אותי.


זאת בדיוק המילה אחי ...
ראסמי אני יורד מהארץ אחרי הצבא ...
Flotser
quote:
Originally posted by luckystrike
נשר כבר ענה על זה ראיתי ...
אחי כמה שטויות בפוסט אחד אלוהים ישמור ...

למה שרון כל כך צריך את העבודה ? למה הוא עדיין למרות
שכבר יש לו כ"כ הרבה מנדטים בגוש הימין צריך את העבודה ?
כי הוא יודע שהוא לא יחזיק בלעדייה - לא תהיה לו לגיטמציה בינלאומית
ובממשלת ימין בחיים ארצות הברית לא יאשרו לו את הערבויות שהוא ביקש

עכשיו מחכה בקשה של ישראל לערבויות של ארצות הברית בסך של
14
מיליון שקל ! מה שבחיים לא יאושר עם ממשלת ימין ...

שרון חייב את העבודה - הוא יודע שהוא לא יחזיק בלעדייה
ועודד צודק תוך שנה מקסימום בחירות ולדעתי אז כבר יגיע מה שנשר
אומר - העם במצב הגרוע של המשק לא יסבול עוד בחירות ויבוא
משהוא שיעזע את כולם - אין לי מושג מה אבל מה שבטוח שזה
לא יהיה שוב פעם בחירות והכל יימשך כרגיל ...
אני מקווה שלא מלחמת אזרחים אבל שוב מגיע לעם שישלם על
הטעויות שלו ... עם מטומטם אין מה לעשות ...

ואם אחרי הכל יהיה בחירות תוך שנה אני מאמין שהעם המטומטם יהיה
עיוור ויצביע שרון שוב ... בגלל זה אין תקווה ...


מה שאתה אומר אחי זה סך הכל ספקולציות, אתה לא באמת יודע למה שרון רוצה אחדות, גם אני לא, אני יכול אבל לענות לך על מה שאמרת, שלדעתי מבחינת ארה"ב לא ממש חשוב אם לצד שרון ישבו שינוי או עבודה, שינוי בכל זאת מצטיירת כמפלגה ליברלית, שמאלנית, נגד פונדמטליזם דתי ובלה בלה
אז אני לא חושב שזה כל כך קשור ל14 מליון

ואני מאמין ששרון צריך את העבודה, לא כדי להחזיק מעמד בכנסת, אלא כי הוא באמת מעוניין לחתום בסופו של דבר הסכם עם הפלשתינאים. הוא יודע שאם יהיה לו ממשלה ימנית, והוא יגיע למצב שיאשפר לו לעשות שלום - ואני מאמין ששרון באמת רוצה שלום, ובמיוחד כשהוא עושה כל מהלך שלו בתיאום עם בוש
אז ליברמן, ש"ס וחבריהם לא יתנו לו חופש פעולה מדיני, וגם הוא זקוק לעבודה גם בתהליך עצמו של ההסכם שלום, עם נסיון של פרס וכאלה.

ואני אומר יש תקווה,
אני מאמין ששרון בשנתיים האלה עשה לפחות משהו שכולכם תסכימו שהוא צעד אחד ורציני לקראת השלום
כשבוש בנאום שלו הארוך אתמול אומר שצריך
"ישראל בטוחה ופלשתין דמוקטרית"
אני מאמין ומקווה שבסופו של דבר באמת תהיה רפורמה ברשות, כי לא תהיה להם ברירה,
ולכן לדעתי - יש תקווה
DjChook
מורן ציפיתי לתגובה על ההודעה שלי בדבר שבירת הכלים :)
luckystrike
quote:
Originally posted by Flotser
מה שאתה אומר אחי זה סך הכל ספקולציות, אתה לא באמת יודע למה שרון רוצה אחדות, גם אני לא, אני יכול אבל לענות לך על מה שאמרת, שלדעתי מבחינת ארה"ב לא ממש חשוב אם לצד שרון ישבו שינוי או עבודה, שינוי בכל זאת מצטיירת כמפלגה ליברלית, שמאלנית, נגד פונדמטליזם דתי ובלה בלה
אז אני לא חושב שזה כל כך קשור ל14 מליון

ואני מאמין ששרון צריך את העבודה, לא כדי להחזיק מעמד בכנסת, אלא כי הוא באמת מעוניין לחתום בסופו של דבר הסכם עם הפלשתינאים. הוא יודע שאם יהיה לו ממשלה ימנית, והוא יגיע למצב שיאשפר לו לעשות שלום - ואני מאמין ששרון באמת רוצה שלום, ובמיוחד כשהוא עושה כל מהלך שלו בתיאום עם בוש
אז ליברמן, ש"ס וחבריהם לא יתנו לו חופש פעולה מדיני, וגם הוא זקוק לעבודה גם בתהליך עצמו של ההסכם שלום, עם נסיון של פרס וכאלה.

ואני אומר יש תקווה,
אני מאמין ששרון בשנתיים האלה עשה לפחות משהו שכולכם תסכימו שהוא צעד אחד ורציני לקראת השלום
כשבוש בנאום שלו הארוך אתמול אומר שצריך
"ישראל בטוחה ופלשתין דמוקטרית"
אני מאמין ומקווה שבסופו של דבר באמת תהיה רפורמה ברשות, כי לא תהיה להם ברירה,
ולכן לדעתי - יש תקווה

ברור ששרון מתאם מהלכים עם בוש ומלקק לו - הוא חייב את הערבויות
ישראל לא תחזיק בלעדיהם וזה כסף שנורא קריטי לנו עכשיו ואחי
מה שאמרת זה בולשיט ותקרא קצת מאמרים שיוצאים על זה לאחרונה
בחיים ארה"ב לא תאשר לנו את הערבויות עם ממשלת ימין !
בחיים !
וזה בדוק - עם ליברמן בכנסת אין לנו ערבויות ואין נעליים ושרון יודע את
זה - אין מה לעשות לא תהיה לו לגיטמציה בינלאומית ותאמין לי
שהוא צריך להילחץ בגלל זה ...
שינוי רוצה להיכנס לממשלה לדעתי כי היא יודעת שבלעדייה
ועוד עם העבודה לא בפנים אז יהיו בחירות עוד שנה ושינוי יודעת שאין
כמעט סיכויים שהיא תחזור על ההישג הזה בבחירות שיהיו ושבאמת רוב
הסיכויים שהעבודה תשתקם לפחות יותר מעכשיו ...
שרון בשנתיים האלה באמת עשה הרבה : הרס את הכלכלה והביא אותנו למצב
הכי גרוע שהיינו בו מאז תקופת הצנע ... פיטורים , אבטלה
שחיתות בשלטון , כספים לחרדים בכמויות אסטרונומיות

מה למה אתם אומרים ששרון לא עושה כלום ?
תראו כמה הוא הספיק ?
המון לשנתיים לא ...

פלוצר - כנראה לא שמעת מה שרון אמר ליועצים שלו אחרי
המדגם והוא עדיין מדבר על זה
יש מצב שאם העבודה לא רוצה אחדות חלק מהיועצים של שרון
ושרון נוטה להסכים איתם כרגע - זה שאם באמת אין אחדות ישר
הולכים לעוד בחירות ... שרון רוצה לעשות הכל כדי
למנוע ממשלת ימין ... אין מה לעשות עם כזאת ממשלה
בכזה מצב חרא ושרון יודע מזה - המצב אבסורדי - העלייה המטורפת של
גוש הימין דפקה את שרון ...

luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
מורן ציפיתי לתגובה על ההודעה שלי בדבר שבירת הכלים :)

איפה היא אחי ?
Flotser
quote:
Originally posted by luckystrike
ברור ששרון מתאם מהלכים עם בוש ומלקק לו - הוא חייב את הערבויות
ישראל לא תחזיק בלעדיהם וזה כסף שנורא קריטי לנו עכשיו ואחי
מה שאמרת זה בולשיט ותקרא קצת מאמרים שיוצאים על זה לאחרונה
בחיים ארה"ב לא תאשר לנו את הערבויות עם ממשלת ימין !
בחיים !
וזה בדוק - עם ליברמן בכנסת אין לנו ערבויות ואין נעליים ושרון יודע את
זה - אין מה לעשות לא תהיה לו לגיטמציה בינלאומית ותאמין לי
שהוא צריך להילחץ בגלל זה ...
שינוי רוצה להיכנס לממשלה לדעתי כי היא יודעת שבלעדייה
ועוד עם העבודה לא בפנים אז יהיו בחירות עוד שנה ושינוי יודעת שאין
כמעט סיכויים שהיא תחזור על ההישג הזה בבחירות שיהיו ושבאמת רוב
הסיכויים שהעבודה תשתקם לפחות יותר מעכשיו ...
שרון בשנתיים האלה באמת עשה הרבה : הרס את הכלכלה והביא אותנו למצב
הכי גרוע שהיינו בו מאז תקופת הצנע ... פיטורים , אבטלה
שחיתות בשלטון , כספים לחרדים בכמויות אסטרונומיות

מה למה אתם אומרים ששרון לא עושה כלום ?
תראו כמה הוא הספיק ?
המון לשנתיים לא ...

פלוצר - כנראה לא שמעת מה שרון אמר ליועצים שלו אחרי
המדגם והוא עדיין מדבר על זה
יש מצב שאם העבודה לא רוצה אחדות חלק מהיועצים של שרון
ושרון נוטה להסכים איתם כרגע - זה שאם באמת אין אחדות ישר
הולכים לעוד בחירות ... שרון רוצה לעשות הכל כדי
למנוע ממשלת ימין ... אין מה לעשות עם כזאת ממשלה
בכזה מצב חרא ושרון יודע מזה - המצב אבסורדי - העלייה המטורפת של
גוש הימין דפקה את שרון ...


אחלה בחלה....
אבל פסקה ראשונה שלך בכלל התעלמת ממה שאמרתי, אמרתי שנכון שבשביל תמיכה מארה"ב, צריך ממשלת אחדות, אבל גם הסברתי למה גם שינוי יכולה לשמש כמפלגת השמאל כאילו , ולמרות זאת שרון רוצה את עבודה - והסברתי שמה למה. אני יודע שהוא צריך להלחם בגלל זה וגם הסברתי את הדעה שלי למה הוא עושה את זה, אבל הקטע שזה לא רק כדי לקבל ערביות וללקק לבוש , אלא כדי ליצור ממשלה שיכולה להגיע להסכם שלום בלי לחצים של ימין קיצוני.

ופקסקא שלישית - זה בדיוק מה שאמרתי., שרון לא מעוניין בממשלת ימין. אבל שוב חשוב להבין את כל הסיבות לזה, לא הכל סובב את הכסף.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement