return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
New track ( beta )
View this Thread in Original format
coby
תנו לי ביקורת על הטראק החדש שלי ... עדיין לא סיימתי אותו, אבל אני רוצה לדעת מה אתם חושבים


:happy2:

download

*Edit*

טוב העלתי אותו שוב, בגרסא מלאה ואיכות טובה יותר. עכשיו זה אמור לעבוד...
Flotser
אחי זה לא עובד ...

זה מוריד לי איזה
suspended.html
במקום...

הסרבר פרסי.
:crazy:

*edit*
זה אומר שזה זמני, ואפשר יהיה להוריד עוד שעה...
אז נוריד עוד שעה :)
coby
כושיליעמוק

אני צריך למצוא מקום להעלות
Flotser
זה טוב אחי!!!!
:wtf: :wtf: :wtf:

על ההתחלה הציק לי קצת השייקר הזה, קצת לא עם הקצב, אבל זה ממש דבר קטן :)
חוץ מזה אחלה פרקשן!
אהבתי את הבאסליין , אנרגטי מגניב!
3:37
שנכנס הסינט הדק , שווה!!!
4:20
הכניסה קצת מוזרה,...
4:48
ואחורי זה, חזק!!!!!!
המלודיה סבבי נראה לי :)
וגם זה לא היה נקי שומעים הרבה נויס ברקע... אבל אתה אומר זה בטא אז חפיף

כמה זמן דרך אגב אתה כבר עושה טראקים?
coby
וואלה.. יש לי עוד הרבה עבודה על הטראק הזה..

הכניסה ב 4:20
סיפור ארוך :rolleyes:
בעיה בלוג'יק שאני צריך לסדר..

אני מכין טראנסים כבר שנה ומשהו נראה לי, אני עוד זוכר את הימים של פרוטי

כאילו זה היה אתמול... :tongue2
Sniper
לא מצליח להוריד:\\

טוב אני הולך לשם שינוי להכין שיעורים ואז לעבודה
ניראה אולי שאני יחזור זה יעבוד
Shahar
וואלה אחי הבאת אותה באחד טוב.......
מזכיר את
urban train
מישום מה :))
באיזה תוכנה הכנת?
Flotser
quote:
Originally posted by Shahar
וואלה אחי הבאת אותה באחד טוב.......
מזכיר את
urban train
מישום מה :))
באיזה תוכנה הכנת?


יש לך רמז לזה בשם של השיר :)
Shahar
quote:
Originally posted by Flotser
יש לך רמז לזה בשם של השיר :)



חחח איזה?
Sniper
ואללה אחי נשמע דיי טובבב
אהבתי:]]
תמשיך ככה

Flotser
quote:
Originally posted by Shahar
חחח איזה?


Logic....
:crazy:
אני כמעט בטוח אבל
Shahar
quote:
Originally posted by Flotser
Logic....
:crazy:
אני כמעט בטוח אבל


אההץ... לרגע חשבתי פרוטי, ריזן..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement