|
New track ( beta )
|
View this Thread in Original format
| coby |
תנו לי ביקורת על הטראק החדש שלי ... עדיין לא סיימתי אותו, אבל אני רוצה לדעת מה אתם חושבים
:happy2:
download
*Edit*
טוב העלתי אותו שוב, בגרסא מלאה ואיכות טובה יותר. עכשיו זה אמור לעבוד... |
|
|
| Flotser |
אחי זה לא עובד ...
זה מוריד לי איזה
suspended.html
במקום...
הסרבר פרסי.
:crazy:
*edit*
זה אומר שזה זמני, ואפשר יהיה להוריד עוד שעה...
אז נוריד עוד שעה :) |
|
|
| coby |
כושיליעמוק
אני צריך למצוא מקום להעלות |
|
|
| Flotser |
זה טוב אחי!!!!
:wtf: :wtf: :wtf:
על ההתחלה הציק לי קצת השייקר הזה, קצת לא עם הקצב, אבל זה ממש דבר קטן :)
חוץ מזה אחלה פרקשן!
אהבתי את הבאסליין , אנרגטי מגניב!
3:37
שנכנס הסינט הדק , שווה!!!
4:20
הכניסה קצת מוזרה,...
4:48
ואחורי זה, חזק!!!!!!
המלודיה סבבי נראה לי :)
וגם זה לא היה נקי שומעים הרבה נויס ברקע... אבל אתה אומר זה בטא אז חפיף
כמה זמן דרך אגב אתה כבר עושה טראקים? |
|
|
| coby |
וואלה.. יש לי עוד הרבה עבודה על הטראק הזה..
הכניסה ב 4:20
סיפור ארוך :rolleyes:
בעיה בלוג'יק שאני צריך לסדר..
אני מכין טראנסים כבר שנה ומשהו נראה לי, אני עוד זוכר את הימים של פרוטי
כאילו זה היה אתמול... :tongue2 |
|
|
| Sniper |
לא מצליח להוריד:\\
טוב אני הולך לשם שינוי להכין שיעורים ואז לעבודה
ניראה אולי שאני יחזור זה יעבוד |
|
|
| Shahar |
וואלה אחי הבאת אותה באחד טוב.......
מזכיר את
urban train
מישום מה :))
באיזה תוכנה הכנת? |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Shahar
וואלה אחי הבאת אותה באחד טוב.......
מזכיר את
urban train
מישום מה :))
באיזה תוכנה הכנת? |
יש לך רמז לזה בשם של השיר :) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Flotser
יש לך רמז לזה בשם של השיר :) |
חחח איזה? |
|
|
| Sniper |
ואללה אחי נשמע דיי טובבב
אהבתי:]]
תמשיך ככה |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Shahar
חחח איזה? |
Logic....
:crazy:
אני כמעט בטוח אבל |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Flotser
Logic....
:crazy:
אני כמעט בטוח אבל |
אההץ... לרגע חשבתי פרוטי, ריזן.. |
|
|
|
|