return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
אוהב לשתות, אבל שונא להקיא על עצמך?
View this Thread in Original format
Djsamorai
הנה 20 סימנים שאומרים שהפעם כבר שתית מספיק


לא בטוח אם אתה שיכור או לא? הנה כמה סימנים שעשויים לסייע לך:

1. אתה מנהל ויכוח נוקב על פוליטיקה. עם כיסא. והוא מנצח!

2. מישהי מתחילה איתך, אתה מקיא עליה.

3. אתה מנסה להתחיל – ללא הצלחה – עם הקבצן הזקן ברחוב. הוא מקיא עליך.

4. כשהסלולרי שלך מצלצל, אתה מלטף אותו ברכות ומשכיב אותו לישון.

5. אתה הולך להשתין בשירותים, ורק אחר כך מגלה שזו הייתה המיטה שלך.

6. הלכת לישון עליה בכל זאת? כנראה שאתה עדיין שיכור.

7. אתה לא מבין למה כל המכוניות מצפצפות לך, בסך הכל רצית לראות מה קורה כשנוסעים רוורס בכביש המהיר.

8. אתה מרביץ לטלוויזיה שלך (היא מעצבנת!).

9. אתה פורץ בבכי ומבטיח לטלוויזיה שזה לא יקרה שוב.

10. אתה לא מבין למה הברמן לא מסכים להגיש לך יותר אלכוהול.

11. אתה לא מבין למה הברמן לא מסכים להגיש לך "עוגת אגוז מרוחה ושפנים".

12. אתה עונה לטלפון גם כשהוא לא מצלצל.

13. אתה מתאהב בלחמניה שלך ומנסה לנשק אותה.

14. היא מסרבת? אתה כופה עליה יחסי מין.

15. אתה מנהל משחק שתייה קטן: בכל פעם שאתה נתקע בקיר, אתה לוקח עוד שלוק מהבירה.

16. אתה לא מבין למה אתה לא מצליח לקחת ביס מהמרגריטה.

17. המנקה של המועדון צורחת אחריך, "בפעם הבאה אתה מנקה את הטינופת הזו, ברור?".

18. פרוסת הלימון במשקה שלך נורא מצחיקה אותך.

19. אתה מסתכל במראה וצועק על הבחור שם: "עוף לי מהדרך, יא קוף!".

20. אתה מסתכל בשעון וחושב לעצמך: "לא יכול להיות שכבר פרה ורבע".

זה נילקח מפורום אחר שאני משוטט בו
אז כל הקרדיט לבחור שרשם את זה
ואם כבר רשמו
אז סורי
:D :D :eyespop: :tongue3 :crazy: :tongue2 :gsmile: :wtf: :haha: :happy2: :nervous: :disbelief
NyKoN
וואו זה ישןןןן
אבל מצחיק בכל זאת

פירסמו את זה לפני מלא זמן בביפ
Djsamorai
LOL
לא ידעתי .. :crazy:
DjChook
חחחחחח אהבתי

מספר 2 -> מורן
Djsamorai
quote:
Originally posted by DjChook
חחחחחח אהבתי

מספר 2 -> מורן


אתה רציני !?!

LOLLLLLLLLLLL
DjChook
תשמע עם בר רפאלי מתחילה איתך לא תקיא ?
Hell_Copter
לא אהבתי במיוחד...

רק 18 עוד איכשהו נחמד...
ושתיים זה באמת מורן
אבל אני בטוח שהוא ידע שהוא שיכור כבר אז :D
oDrori
חביב.

וכן, הוצאתם לי תמילים מהפה בקשר למורן :)
Djsamorai
quote:
Originally posted by DjChook
תשמע עם בר רפאלי מתחילה איתך לא תקיא ?



אם אני רואה את בר רפאלי אני אונס אותה !
DjChook
quote:
Originally posted by Djsamorai
אם אני רואה את בר רפאלי אני אונס אותה !


Any sane mane will

אבל מורן בחר באפשרות השניה

MasterP
חחחחחחחחחח מורן איזה שרוט
אהבתי את 11
NaOren
חחחחח
ענק....

אהבתייי...

ביחוד את :
אם אתה מתווכח עם הכיסא על פוליטיקה והוא מנצח...

:-)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement