|
אוהב לשתות, אבל שונא להקיא על עצמך?
|
View this Thread in Original format
| Djsamorai |
הנה 20 סימנים שאומרים שהפעם כבר שתית מספיק
לא בטוח אם אתה שיכור או לא? הנה כמה סימנים שעשויים לסייע לך:
1. אתה מנהל ויכוח נוקב על פוליטיקה. עם כיסא. והוא מנצח!
2. מישהי מתחילה איתך, אתה מקיא עליה.
3. אתה מנסה להתחיל – ללא הצלחה – עם הקבצן הזקן ברחוב. הוא מקיא עליך.
4. כשהסלולרי שלך מצלצל, אתה מלטף אותו ברכות ומשכיב אותו לישון.
5. אתה הולך להשתין בשירותים, ורק אחר כך מגלה שזו הייתה המיטה שלך.
6. הלכת לישון עליה בכל זאת? כנראה שאתה עדיין שיכור.
7. אתה לא מבין למה כל המכוניות מצפצפות לך, בסך הכל רצית לראות מה קורה כשנוסעים רוורס בכביש המהיר.
8. אתה מרביץ לטלוויזיה שלך (היא מעצבנת!).
9. אתה פורץ בבכי ומבטיח לטלוויזיה שזה לא יקרה שוב.
10. אתה לא מבין למה הברמן לא מסכים להגיש לך יותר אלכוהול.
11. אתה לא מבין למה הברמן לא מסכים להגיש לך "עוגת אגוז מרוחה ושפנים".
12. אתה עונה לטלפון גם כשהוא לא מצלצל.
13. אתה מתאהב בלחמניה שלך ומנסה לנשק אותה.
14. היא מסרבת? אתה כופה עליה יחסי מין.
15. אתה מנהל משחק שתייה קטן: בכל פעם שאתה נתקע בקיר, אתה לוקח עוד שלוק מהבירה.
16. אתה לא מבין למה אתה לא מצליח לקחת ביס מהמרגריטה.
17. המנקה של המועדון צורחת אחריך, "בפעם הבאה אתה מנקה את הטינופת הזו, ברור?".
18. פרוסת הלימון במשקה שלך נורא מצחיקה אותך.
19. אתה מסתכל במראה וצועק על הבחור שם: "עוף לי מהדרך, יא קוף!".
20. אתה מסתכל בשעון וחושב לעצמך: "לא יכול להיות שכבר פרה ורבע".
זה נילקח מפורום אחר שאני משוטט בו
אז כל הקרדיט לבחור שרשם את זה
ואם כבר רשמו
אז סורי
:D :D :eyespop: :tongue3 :crazy: :tongue2 :gsmile: :wtf: :haha: :happy2: :nervous: :disbelief |
|
|
| NyKoN |
וואו זה ישןןןן
אבל מצחיק בכל זאת
פירסמו את זה לפני מלא זמן בביפ |
|
|
| Djsamorai |
LOL
לא ידעתי .. :crazy: |
|
|
| DjChook |
חחחחחח אהבתי
מספר 2 -> מורן |
|
|
| Djsamorai |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחחחחח אהבתי
מספר 2 -> מורן |
אתה רציני !?!
LOLLLLLLLLLLL |
|
|
| DjChook |
| תשמע עם בר רפאלי מתחילה איתך לא תקיא ? |
|
|
| Hell_Copter |
לא אהבתי במיוחד...
רק 18 עוד איכשהו נחמד...
ושתיים זה באמת מורן
אבל אני בטוח שהוא ידע שהוא שיכור כבר אז :D |
|
|
| oDrori |
חביב.
וכן, הוצאתם לי תמילים מהפה בקשר למורן :) |
|
|
| Djsamorai |
| quote: | Originally posted by DjChook
תשמע עם בר רפאלי מתחילה איתך לא תקיא ? |
אם אני רואה את בר רפאלי אני אונס אותה ! |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Djsamorai
אם אני רואה את בר רפאלי אני אונס אותה ! |
Any sane mane will
אבל מורן בחר באפשרות השניה |
|
|
| MasterP |
חחחחחחחחחח מורן איזה שרוט
אהבתי את 11 |
|
|
| NaOren |
חחחחח
ענק....
אהבתייי...
ביחוד את :
אם אתה מתווכח עם הכיסא על פוליטיקה והוא מנצח...
:-) |
|
|
|
|