|
שירים שהופתעם לשמוע ברדיו המגעיל שלכם !
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
טוב ראיתי את זה במיוזיק דיסקשיין פה
ופתאום נזכרתי אז העברתי לפה את הרעיון ...
בכל אופן - אני לא מתכוון ל99 אפאם שיש שם את עידן גוטמן
אלא לסתם איזה פעם שפתחתם את הרדיו ופתאום שמעתם
טראק פצצה שלא הבנתם מה הקשור לתחנות המסחריות
המגעילות שיש ומאיפה הוא צץ ...
ולא אני לא מדבר על לאסגו ...
נגיד לפני איזה חודש אני נוסע באוטו
ופותח רדיו ובא להעביר לדיסק ופתאום
אני קולט שאני שומע את
DJ TIESTO FT. JAN JOHNSTON - CLOSE TO YOU
באמצע היום בגל"צ ...
אני כזה
WTF ?!?!!?
קרה לי גם באילת שככה באמצע היום שמעתי בלי קשר לכלום
את
YORK - ON THE BEACH (CRW REMIX)
שזה טראק עננננק
וככה הוא היה באמצע היום ברדיו שם בלי קשר לכלום ...
הכי כיף לשמוע ככה - אתה נהנה יותר מהטראק ... |
|
|
| elad11 |
עוד לא קרה לי
מקווה שיקרה פעם...
??איך הגיע דבר כזה לגלגלצ
באמת ניסחת את זה טוב:
"WTF?!?!" |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by elad11
עוד לא קרה לי
מקווה שיקרה פעם...
??איך הגיע דבר כזה לגלגלצ
באמת ניסחת את זה טוב:
"WTF?!?!" |
הכי כייף לשמוע ככה שטראק ...
עשה לי את היום - ועוד ככה בגל"ץ !!!!
אשכרה
WTF ?!?!?!? |
|
|
| Trance man |
חחחח גם לי זה קרה אחי! ששמעתי את
close to you
ברדיו, ולא בביו..
לפני איזה חצי שנה ככה...
הייתי במכונית עם חברים אני עושה להם
"מה קשור?! זה טיאסטו"
והם לא מבינים מה אני רוצה..
:) |
|
|
| luckystrike |
אני יגיד לכם גם מה חרא בארץ
כל התכניות האלה של הבקשות פעם
עוד השקעתי והתקשרתי והם פשוט לא
שמים כלום שמישהוא מבקש והוא לא מסחרי
או משהוא שהיו שמים במילא ...
איזה עצבים ! |
|
|
| Hell_Copter |
הכי כיף לצפוניים בקטע הזה...
שנסענו אז לטבריה קלטנו רדיו בצפון שנקרא רדיו אחד או משהו כזה...
יש שם דברים פצצה!!!
זה היה לפני חצי שנה ככה... ושמו שם את סאוט'רן סאן ועוד דברים טובים |
|
|
| DjChook |
בכלל ככל שמתרחקים מהמרכז, ומהערים הגדולות ,, יש מלא תחנות
חלקן של ערבים, ששמים מלא טראנסים חדשים
הרבה ב
AM |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
בכלל ככל שמתרחקים מהמרכז, ומהערים הגדולות ,, יש מלא תחנות
חלקן של ערבים, ששמים מלא טראנסים חדשים
הרבה ב
AM |
1260 ערבי מניאק!!!!!!!!!!!!!
רדיו סאווה!!!!!
לפעמים אנחנו שומעים את זה... די מצחיק |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
1260 ערבי מניאק!!!!!!!!!!!!!
רדיו סאווה!!!!!
לפעמים אנחנו שומעים את זה... די מצחיק |
חחח אני לא ישכח תיום שהרמקולים של המחשב שלי התחילו לשדר שירים בערבית
אפילו שהמחשב היה כבוי!! זה היה אחד הלילות היותר מפחידים שהיו לי
לא הבנתי מאיפה מגיע מוזיקה עדדדד שבסוף קלטתי שזה מהרמקולים ועד היום לפעמים אני שומע רדיו דרך הרמקולים אפילו שהמחשב\מערכת כבויים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
חחח אני לא ישכח תיום שהרמקולים של המחשב שלי התחילו לשדר שירים בערבית
|
חבר שלי שלח לי איזה שיר בערבית.... משהו מצחיק לגמרי
קיצר הוא ועוד חבר שלי עשו לזה רמיקס...
אז שומעים ערבית בהארד טראנס
זה כזה קורע!!!
אם עדיין יש לי את האורגינל של הערבית אני יכול לשלוח לך ... משעשע למדי |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חבר שלי שלח לי איזה שיר בערבית.... משהו מצחיק לגמרי
קיצר הוא ועוד חבר שלי עשו לזה רמיקס...
אז שומעים ערבית בהארד טראנס
זה כזה קורע!!!
אם עדיין יש לי את האורגינל של הערבית אני יכול לשלוח לך ... משעשע למדי |
בזמנך הפנוי תארגן שליחה נשמע את זה:] |
|
|
| Scorchio |
אתמול ב 1 בלילה פתאום אני שומע ב 102 את
Sasha And Junkie XL - Beauty Never Fades [Original Mix]
הייתי בהלם! |
|
|
|
|