|
Wat drinken we op een party??
|
View this Thread in Original format
| DŽeameŽ |
Doe mij dus maar een Up-pie!
Beter dan bier(daar droog je zo van uit! |
|
|
| Henkie_henk |
| Anders laat je ff de mixjes en de pure drankjes weg... |
|
|
| magrec |
hmm red bull dan maar hehe wel fijn dat je het hier op school zelfs kunt kopen :D
maarre 7up en sinas hebben ook mijn voorkeur en af en toe een biertje. |
|
|
| Bellie |
Water!!!
als je begrijpt wat ik bedoel!! ;)
GREETZ! |
|
|
| Robvef |
Ik kon geen combinatie kiezen, dus daarom heb ik maar bier gekozen. Maar eigenlijk maakt het niet zoveel uit wat ik drink. De ene keer drink ik bier, de andere keer zit ik weer gewoon aan de Energydrink.
Het is gewoon waar ik zin in heb. |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Bellie
Water!!!
als je begrijpt wat ik bedoel!! ;)
GREETZ! |
HUH?? :rolleyes:
Doe mij maar een lekker safarietje.. lekker mixje.. doe ik ook me rokje aan.. ik drink bijna alleen maar wijven drankjes :) Kost me handen vol geld lol... |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Bellie
Water!!!
als je begrijpt wat ik bedoel!! ;)
GREETZ! |
damn jah ik drink eigenlijk meestal in deze volgorde
3 biertjes wordt ik wat losser
7up plus water
sinas plus water
red bull
water
7up plus water
red bull
sinas plus water
(Zo ongeveer ik haal meestal 2 dingen tegelijk meestal he je zo'n dorst dan is 1 niet genoeg)
en dan zijn me munten op.......... haal meestal voor 50 tot 75 piek aan munten mcht het heel snel gaan dan wil de 90 piek wel gehaald worden |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by magrec
damn jah ik drink eigenlijk meestal in deze volgorde
3 biertjes wordt ik wat losser
7up plus water
sinas plus water
red bull
water
7up plus water
red bull
sinas plus water
(Zo ongeveer ik haal meestal 2 dingen tegelijk meestal he je zo'n dorst dan is 1 niet genoeg)
en dan zijn me munten op.......... haal meestal voor 50 tot 75 piek aan munten mcht het heel snel gaan dan wil de 90 piek wel gehaald worden |
Ja, zo gaat het bij mij ook een beetje, alleen drink ik wat minder. Ben meestal tot 50 piek (binnenkort: 25 euro :D) kwijt aan drinken. |
|
|
| magrec |
het ligt er natuulijk ook aan:
of het warm is
of ik veel dans
of het drinken duur is
___________________________
sjees ik verveel me echt hier op school :( |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by magrec
sjees ik verveel me echt hier op school :( |
Wat dacht van op mijn werk dan. Hier is ook geen te doen. Collega's van mij lopen nu zelfs met wc rollen door de kamer heen te gooien. :D :D :D |
|
|
| MetzZ_!! |
| Metz! maar dat hebben ze meestal niet dus dan RedBull....en Flugel! |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Robvef
Wat dacht van op mijn werk dan. Hier is ook geen te doen. Collega's van mij lopen nu zelfs met wc rollen door de kamer heen te gooien. :D :D :D |
hmm ook leuk :p
ik moet nu eigenlijk met project bezig zijn maar dat kanik ook wel thuis doen, officieel gezien had ik gister mijn laatste lesdag volgende week tentamen spaans project inlevern die week daarna ander tentamen (alg economie en recht :() en ff engelse presentatie houden :( :(
en dan VAKANTIE hoop ik :D |
|
|
|
|