return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Wat drinken we op een party??
View this Thread in Original format
DŽeameŽ
Doe mij dus maar een Up-pie!
Beter dan bier(daar droog je zo van uit!
Henkie_henk
Anders laat je ff de mixjes en de pure drankjes weg...
magrec
hmm red bull dan maar hehe wel fijn dat je het hier op school zelfs kunt kopen :D

maarre 7up en sinas hebben ook mijn voorkeur en af en toe een biertje.
Bellie
Water!!!

als je begrijpt wat ik bedoel!! ;)

GREETZ!
Robvef
Ik kon geen combinatie kiezen, dus daarom heb ik maar bier gekozen. Maar eigenlijk maakt het niet zoveel uit wat ik drink. De ene keer drink ik bier, de andere keer zit ik weer gewoon aan de Energydrink.

Het is gewoon waar ik zin in heb.
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Bellie
Water!!!

als je begrijpt wat ik bedoel!! ;)

GREETZ!


HUH?? :rolleyes:

Doe mij maar een lekker safarietje.. lekker mixje.. doe ik ook me rokje aan.. ik drink bijna alleen maar wijven drankjes :) Kost me handen vol geld lol...
magrec
quote:
Originally posted by Bellie
Water!!!

als je begrijpt wat ik bedoel!! ;)

GREETZ!


damn jah ik drink eigenlijk meestal in deze volgorde

3 biertjes wordt ik wat losser
7up plus water
sinas plus water
red bull
water
7up plus water
red bull
sinas plus water
(Zo ongeveer ik haal meestal 2 dingen tegelijk meestal he je zo'n dorst dan is 1 niet genoeg)

en dan zijn me munten op.......... haal meestal voor 50 tot 75 piek aan munten mcht het heel snel gaan dan wil de 90 piek wel gehaald worden
Robvef
quote:
Originally posted by magrec


damn jah ik drink eigenlijk meestal in deze volgorde

3 biertjes wordt ik wat losser
7up plus water
sinas plus water
red bull
water
7up plus water
red bull
sinas plus water
(Zo ongeveer ik haal meestal 2 dingen tegelijk meestal he je zo'n dorst dan is 1 niet genoeg)

en dan zijn me munten op.......... haal meestal voor 50 tot 75 piek aan munten mcht het heel snel gaan dan wil de 90 piek wel gehaald worden


Ja, zo gaat het bij mij ook een beetje, alleen drink ik wat minder. Ben meestal tot 50 piek (binnenkort: 25 euro :D) kwijt aan drinken.
magrec
het ligt er natuulijk ook aan:

of het warm is
of ik veel dans
of het drinken duur is
___________________________
sjees ik verveel me echt hier op school :(
Robvef
quote:
Originally posted by magrec
sjees ik verveel me echt hier op school :(


Wat dacht van op mijn werk dan. Hier is ook geen te doen. Collega's van mij lopen nu zelfs met wc rollen door de kamer heen te gooien. :D :D :D

MetzZ_!!
Metz! maar dat hebben ze meestal niet dus dan RedBull....en Flugel!
magrec
quote:
Originally posted by Robvef


Wat dacht van op mijn werk dan. Hier is ook geen te doen. Collega's van mij lopen nu zelfs met wc rollen door de kamer heen te gooien. :D :D :D


hmm ook leuk :p

ik moet nu eigenlijk met project bezig zijn maar dat kanik ook wel thuis doen, officieel gezien had ik gister mijn laatste lesdag volgende week tentamen spaans project inlevern die week daarna ander tentamen (alg economie en recht :() en ff engelse presentatie houden :( :(

en dan VAKANTIE hoop ik :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement