return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
logotype-tävling! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Glorie
ok, bara ja som inte tycker det e kul...

har väl dålig humor :p :confused:
Vizay
men okerå nu ska vi inte va taskiga

det jag måste påpeka först är att många antagligen kommer reagera på erat namn eftersom comunityn tranceClubber redan finns *påpeka*

sedan till frågan....ska det vara något mer än tranceclubbers som ska stå...har ni kanske nått tema?
dj_hysterix
sitter fortfarande och garvarr ihjäl mig :stongue:
Endre

sorry grabben men vi har inte haft Flame wars här på 100 år så det är klart man loosar det nångång ;)
Glorie
helt ny kille på forumet asså å ni lattjar runt såhär...va ska han tycka & känna när han kommer tillbaka å kollar svaren?

ey pontus...ja kan inte rita alls så ja kan inte va me... men det finns en massa killar här på forumet som har talang alltså..me bildbehandling.. de kanske vill va me å delta :) om d slutar busa runt :)
ShyTrance
jag kan väl försöka göra nått om jag får tid över nån gång... ska d va en logo och omslag? lr bara en logo?
reveal
frågan är om inte vi SweTAs är mer intresserade av att ta fram en logga till vår t-shirt *hint, hint*
Endre

heh, tror vi skrämde iväg killen mycket? :confused: Connector, ma bitch, din jerk off snubbe äger :D
dbl
skrattade som fan åt alla svar, men annars så va det inte så roligt.

skall se om jag kan ta och göra något när jag kommer hem på torsdag om jag nu inte har massa anant att göra vilket jag knappast har :)
Glorie
quote:
Originally posted by dbl
skall se om jag kan ta och göra något när jag kommer hem på torsdag om jag nu inte har massa anant att göra vilket jag knappast har :)

aaa, du e snäll pojke dbl liksom shytrance :)

Dioxys
snälla som killarna på qontact eh? ;) :stongue: :haha: :tongue2 :toothless
dbl
quote:
Originally posted by Glorie
aaa, du e snäll pojke dbl liksom shytrance :)

jag försöker.... jag försöker :):tongue2 :gsmile:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement