|
logotype-tävling! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
ok, bara ja som inte tycker det e kul...
har väl dålig humor :p :confused: |
|
|
| Vizay |
men okerå nu ska vi inte va taskiga
det jag måste påpeka först är att många antagligen kommer reagera på erat namn eftersom comunityn tranceClubber redan finns *påpeka*
sedan till frågan....ska det vara något mer än tranceclubbers som ska stå...har ni kanske nått tema? |
|
|
| dj_hysterix |
| sitter fortfarande och garvarr ihjäl mig :stongue: |
|
|
| Endre |
sorry grabben men vi har inte haft Flame wars här på 100 år så det är klart man loosar det nångång ;)
|
|
|
| Glorie |
helt ny kille på forumet asså å ni lattjar runt såhär...va ska han tycka & känna när han kommer tillbaka å kollar svaren?
ey pontus...ja kan inte rita alls så ja kan inte va me... men det finns en massa killar här på forumet som har talang alltså..me bildbehandling.. de kanske vill va me å delta :) om d slutar busa runt :) |
|
|
| ShyTrance |
| jag kan väl försöka göra nått om jag får tid över nån gång... ska d va en logo och omslag? lr bara en logo? |
|
|
| reveal |
| frågan är om inte vi SweTAs är mer intresserade av att ta fram en logga till vår t-shirt *hint, hint* |
|
|
| Endre |
heh, tror vi skrämde iväg killen mycket? :confused: Connector, ma bitch, din jerk off snubbe äger :D
|
|
|
| dbl |
skrattade som fan åt alla svar, men annars så va det inte så roligt.
skall se om jag kan ta och göra något när jag kommer hem på torsdag om jag nu inte har massa anant att göra vilket jag knappast har :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by dbl
skall se om jag kan ta och göra något när jag kommer hem på torsdag om jag nu inte har massa anant att göra vilket jag knappast har :) |
aaa, du e snäll pojke dbl liksom shytrance :) |
|
|
| Dioxys |
| snälla som killarna på qontact eh? ;) :stongue: :haha: :tongue2 :toothless |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
aaa, du e snäll pojke dbl liksom shytrance :) |
jag försöker.... jag försöker :):tongue2 :gsmile: |
|