|
logotype-tävling! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| RebeL9 |
| Wwwwwwooooooo weeeeeee ja det måste du ju huihuuhuUHuu. alla måste fixa fixa den nuuuuuuuuuu annars blir jag galen tihihhi fnizz :D :D |
|
|
| dj_hysterix |
| Hembränt är illegalt |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
Hembränt är illegalt |
de e alkohol under 18, nedladdning av mp3s, för mycket tomgånskörning och att köra mot rött också....men vem fan bryr sig? :p |
|
|
| reveal |
tja.. att köra mot rött ljus hoppas jag fan att ingen gör iaf... livsfarligt ju, även för andra ;)
men... vågar ni verkligen släppa en skiva som består av (olagligt) nedladde mp3or? |
|
|
| AC. |
Jag måste erkänna,
att jag på de nästan 7 månader av körkort innehav kört mot rött 3 ggr
Och förövrigt tror jag det är förtsent ang. Rebel han har redan blivit fördärvad. Tokigt! |
|
|
| RebeL9 |
VA?! VA?! VA?!??!? BAKTALAR NI MIG?!?!
Jag ska ge er på moppo! :whip: :whip: :whip:
Wweeeee inte ska ni vara så elaka ehaehheaheha fnizz ni vet ju att jag blir så på sånt tossi-tossi-humör hihihi :D |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by RebeL9
Wwwwwwooooooo weeeeeee ja det måste du ju huihuuhuUHuu. alla måste fixa fixa den nuuuuuuuuuu annars blir jag galen tihihhi fnizz :D :D |
har du problem? |
|
|
| RebeL9 |
| nej vad får dig att tro det?!??!!? :p :p :p |
|
|
| pontuzh |
Jahaopp gott folk....det finnns ju - som en annan sa här - väldigt mycket som är olagligt...
Att släppa den här skivan till olika folk är inte vad jag sätter högst på min Saker-jag-absolut-inte-får-göra-lista. |
|
|
| RebeL9 |
| så länge du inte säljer den så är det väl tillåtet |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by RebeL9
så länge du inte säljer den så är det väl tillåtet |
hmmm tror det, har för mig att man fick dela med sig men inte ta hem själv eller något sådant mycket skumt...minns inte exakt |
|
|
|
|