return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
logotype-tävling! (pg. 5)
View this Thread in Original format
Glorie
..........
RebeL9
Wwwwwwooooooo weeeeeee ja det måste du ju huihuuhuUHuu. alla måste fixa fixa den nuuuuuuuuuu annars blir jag galen tihihhi fnizz :D :D
dj_hysterix
Hembränt är illegalt
Vizay
quote:
Originally posted by dj_hysterix
Hembränt är illegalt

de e alkohol under 18, nedladdning av mp3s, för mycket tomgånskörning och att köra mot rött också....men vem fan bryr sig? :p
reveal
tja.. att köra mot rött ljus hoppas jag fan att ingen gör iaf... livsfarligt ju, även för andra ;)

men... vågar ni verkligen släppa en skiva som består av (olagligt) nedladde mp3or?
AC.
Jag måste erkänna,
att jag på de nästan 7 månader av körkort innehav kört mot rött 3 ggr

Och förövrigt tror jag det är förtsent ang. Rebel han har redan blivit fördärvad. Tokigt!
RebeL9
VA?! VA?! VA?!??!? BAKTALAR NI MIG?!?!
Jag ska ge er på moppo! :whip: :whip: :whip:

Wweeeee inte ska ni vara så elaka ehaehheaheha fnizz ni vet ju att jag blir så på sånt tossi-tossi-humör hihihi :D
Glorie
quote:
Originally posted by RebeL9
Wwwwwwooooooo weeeeeee ja det måste du ju huihuuhuUHuu. alla måste fixa fixa den nuuuuuuuuuu annars blir jag galen tihihhi fnizz :D :D

har du problem?
RebeL9
nej vad får dig att tro det?!??!!? :p :p :p
pontuzh
Jahaopp gott folk....det finnns ju - som en annan sa här - väldigt mycket som är olagligt...
Att släppa den här skivan till olika folk är inte vad jag sätter högst på min Saker-jag-absolut-inte-får-göra-lista.

RebeL9
så länge du inte säljer den så är det väl tillåtet
Vizay
quote:
Originally posted by RebeL9
så länge du inte säljer den så är det väl tillåtet

hmmm tror det, har för mig att man fick dela med sig men inte ta hem själv eller något sådant mycket skumt...minns inte exakt
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement