return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
logotype-tävling! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Glorie
quote:
Originally posted by Dioxys
snälla som killarna på qontact eh? ;) :stongue: :haha: :tongue2 :toothless

hahahha...håll tyst me dig :) DE var ju inte snäääälla ju, tsss....
dbl
quote:
Originally posted by Glorie
hahahha...håll tyst me dig :) DE var ju inte snäääälla ju, tsss....

har nån varit dum mot dig glorie.. säg till nästa gång så kommer jag och räddar dig :)
Endre
quote:
Originally posted by dbl
har nån varit dum mot dig glorie.. säg till nästa gång så kommer jag och räddar dig :)

dbl
lol.... ball bild
Dj_ExOn
Hehe.. roligt att tappa kontrollen mot nya! :disbelief
Glorie
quote:
Originally posted by dbl

awww, gullit.. det kan behövas.. men va ska ja göra då? ropa allt ja kan? :D funkar inte ju..

haha endre, mycket ball bild, du har en förmåga att hitta bra bilder till vad som skrivs. har ja märkt förut :)
dbl
quote:
Originally posted by Glorie
awww, gullit.. det kan behövas.. men va ska ja göra då? ropa allt ja kan? :D funkar inte ju..

haha endre, mycket ball bild, du har en förmåga att hitta bra bilder till vad som skrivs. har ja märkt förut :)

du får la ringa mig.. mitt tele# står ju nånstans här på forumet var jag nu skrev det nånstans :)

sen kan det ju ta lite tid för mig att komma beroende på var du e, men ändå :)
ring om du e i gbg iallafall :)
dj_hysterix
Endre e ju fan rolig...vizay oxå :crazy:
Endre
quote:
Originally posted by dj_hysterix
Endre e ju fan rolig...vizay oxå :crazy:

what you talking about? stfu and have some booze dude
pontuzh
Jag postade inte den här tävlingen enbart för att höra en helvetes massa sarkasm och ironi...
Ni som inte vill, behöver absolut inte ställa upp i tävlingen om ni inte vill, men jag vill då helst inte att någon repliar med en massa skit.
Visst, den här skivan är inte alls i klass med MoS och andra samlingar, men det tar ju lite tid att bli grym...men jag är ändå väldigt nöjd med den, och med den här tävlingen vill jag gärna dela med mig av en skön mix av gamla och nya låtar från en superb genre.

Och nej, vinnaren betalar ingen vinstskatt...den frågan tar jag iofs som stor ironi, men ändå...
Som svar på de andra frågan: Jag vill inte påstå att den är helt laglig, jag har tankat hem låtar och mixat ihop dem på skiva, o är redo att skicka ut dem...men lagen om bränning är väl ganska diffus...

MvH Pontuz

pontuzh
Svar på ShyTrance´s fråga: Primärt så är det en lgga vi är ute efter, men om du vill göra ett omslag också så är du välkommen med det!

Och Glorie: Jaoo det hade vatt mkt fett om man hade hittat nån talangfull person...

dbl: Det låter suveränt, jag tar emot alla förslag...
Vizay
hmmm jaoo logga oke...kanske skulle ta upp ps ur papperskorgen igen å testa..

men jag må¨ste säga att du tar en ganska stor risk med att släppa hopmixade låtar sådär...kan åka på feta böter om du blir upptäckt
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement