return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
...הספירה החלה, יומיים נותרו עד ש
View this Thread in Original format
Dj-2TaLL
שמעו אנשים, "אני רואה לאן החברה הזאת הולכת" אבל אני לא אוהב את זה
(מהפרסומת של התוכנה לא חוקית, עזבו)

יש לע ביום חמישי מבחן בהסטוריה
כלומר לי יש "הפסקה" מהאתר

כלומר לכם יש לכם יומיים להחליט מה נסגר כבר עם העץ הזה!!!

יומיים לבנות עץ שכולם מסכימים איתו
(אל תתעכבו על זה יותר מידי, תשאירו הרבה זמן לריבים על ההגדרות של הז'אנרים)

ואני מבקש ממכם לעשות משהו!!!
אתם רוצים לשנות או לא!?
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
Scorchio
Trance:
Club Trance
Deep Trance
Progressive Trance
Tech Trance
Hard Trance
Hardstyle
Psychedelic Trance
Electronic Trance

House:
Progressive House
Deep House
Tribal House
Tech House
Groove House
Garage House
Breakbeat

Techno:
Tribal Techno
Techno Club

Chill:
Chillout
Ambient

זה נראה לי הכי טוב
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Scorchio
Trance:
Club Trance
Deep Trance
Progressive Trance - איך תגדיר את זה??
Tech Trance
Hard Trance
Hardstyle
Psychedelic Trance - minimal, full-on, progressive, goa...
Electronic Trance - מה?????!!??

House:
Progressive House
Deep House
Tribal House
Tech House
Groove House
Garage House
Breakbeat HOUSE - יש פול סוגים של ברייקביט...
FRENCH HOUSE

Techno:
Tribal Techno
Techno Club
ELECTRO

Chill:
LOUNGE
Chillout
Ambient

breakbeat-
Drum n' bass\jungle
hip hop?
bigbeat? - אפשר לשייך את זה להאוס נראה לי...

Sniper
אני עד שבוע הבא יהיה בלחץ אטומי אני בקושי יהיה פה

כי יש לי עכשיו מרתון של 4 מיבחנים אינעל ראבאק


מחר אנגלית
מחרתיים תנך
ראשון היסטוריה
רביעי חיבור

יהיה טוב אני מקווה:]]

בכל אופן אחרי זה אני יתחיל לעבוד קצת יותר חזקק
ד"א אני גם מוכן לרשום על טראקים חדשים שיצאו:]
elad11
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
שמעו אנשים, "אני רואה לאן החברה הזאת הולכת" אבל אני לא אוהב את זה
(מהפרסומת של התוכנה לא חוקית, עזבו)

יש לע ביום חמישי מבחן בהסטוריה
כלומר לי יש "הפסקה" מהאתר

כלומר לכם יש לכם יומיים להחליט מה נסגר כבר עם העץ הזה!!!

יומיים לבנות עץ שכולם מסכימים איתו
(אל תתעכבו על זה יותר מידי, תשאירו הרבה זמן לריבים על ההגדרות של הז'אנרים)

ואני מבקש ממכם לעשות משהו!!!
אתם רוצים לשנות או לא!?
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:


חחחחח
אחלה חתימה יש לך
...
:D
-----------
בנוגע לעץ - כל הסוגים שפרסמו פה די נראים לי
אבל בעץ עצמו אני לא חושב שהכל צריך להסתכם בטראנס והאוס.....
זה די מטומטם...
פשוט שמהעץ יצאו ארבעה ענפים של
טראנס, האוס, טכנו וצ'יל
ומשם הכל מתפזר...
וסגרנו עניין..
oDrori
quote:
Originally posted by elad11
פשוט שמהעץ יצאו ארבעה ענפים של
טראנס, האוס, טכנו וצ'יל
ומשם הכל מתפזר...
וסגרנו עניין..

חזק ואמץ

quote:
Originally posted by Scorchio (עם הערות של עודד)
Trance:
Club Trance >>> מפה צריכים לצאת הארד ומלודי לדעתי, וגם דאנס\יורוטראנס
Deep Trance >>> זה צריך לצאת מטראנס וצ'יל
Progressive Trance >>> זה צריך לצאת מטראנס והאוס
Tech Trance >>> לקרוא לזה בשמות כיפיים זה יופי אבל בוא נהיה רציניים ונקרא לזה טכנו - טראנס . זה צריך לצאת מטראנס וטכנו
Hard Trance >>> .ראה קלאב טראנס. מפה צריך לצאת הארדסטייל
Hardstyle >>> ראה הארד טראנס
Psychedelic Trance
Electronic Trance >>> מיותר לדעתי, למחוק
elad11
מסכים ביותר עם מה שעודד אמר לגבי

Electronic Trance
ו
Hardstyle
Vortex_SA
quote:
Originally posted by elad11
חחחחח
אחלה חתימה יש לך
...
:D
-----------
בנוגע לעץ - כל הסוגים שפרסמו פה די נראים לי
אבל בעץ עצמו אני לא חושב שהכל צריך להסתכם בטראנס והאוס.....
זה די מטומטם...
פשוט שמהעץ יצאו ארבעה ענפים של
טראנס, האוס, טכנו וצ'יל
ומשם הכל מתפזר...
וסגרנו עניין..


ומה עם מוזיקה שחורה? פופ? רוק?
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by Vortex_SA
ומה עם מוזיקה שחורה? פופ? רוק?

?!?!? מ-ה ה-ס-י-כ-ו-י

זה אתר שמוקדש לטראנס...

לא בריטני ספירס...

חפש את הטרד הענק של ברוייטמן...
(RIPCURL)

תראה למה האתר הזה קם בכלל
luckystrike
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
?!?!? מ-ה ה-ס-י-כ-ו-י

זה אתר שמוקדש לטראנס...

לא בריטני ספירס...

חפש את הטרד הענק של ברוייטמן...
(RIPCURL)

תראה למה האתר הזה קם בכלל



חתימה גדולה !!!

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
נקרעתי !
המישהוא הקטן שם באדום זה יובל כאילו ?


ואני רואה אימצתם את רעיוני להפריד את הצ'יל
:):):)

Trance man
חסר בטכנו:
Electro
Acid
Detroit (למרות שאף אחד לא שומע את זה) :tongue2

ובהאוס:
New-York House
elad11
חסר גם יורוטראנס או משו כזה לא?

?ואיפה שמים לדוגמא את לאסגו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement