|
...הספירה החלה, יומיים נותרו עד ש
|
View this Thread in Original format
| Dj-2TaLL |
שמעו אנשים, "אני רואה לאן החברה הזאת הולכת" אבל אני לא אוהב את זה
(מהפרסומת של התוכנה לא חוקית, עזבו)
יש לע ביום חמישי מבחן בהסטוריה
כלומר לי יש "הפסקה" מהאתר
כלומר לכם יש לכם יומיים להחליט מה נסגר כבר עם העץ הזה!!!
יומיים לבנות עץ שכולם מסכימים איתו
(אל תתעכבו על זה יותר מידי, תשאירו הרבה זמן לריבים על ההגדרות של הז'אנרים)
ואני מבקש ממכם לעשות משהו!!!
אתם רוצים לשנות או לא!?
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Scorchio |
Trance:
Club Trance
Deep Trance
Progressive Trance
Tech Trance
Hard Trance
Hardstyle
Psychedelic Trance
Electronic Trance
House:
Progressive House
Deep House
Tribal House
Tech House
Groove House
Garage House
Breakbeat
Techno:
Tribal Techno
Techno Club
Chill:
Chillout
Ambient
זה נראה לי הכי טוב |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Scorchio
Trance:
Club Trance
Deep Trance
Progressive Trance - איך תגדיר את זה??
Tech Trance
Hard Trance
Hardstyle
Psychedelic Trance - minimal, full-on, progressive, goa...
Electronic Trance - מה?????!!??
House:
Progressive House
Deep House
Tribal House
Tech House
Groove House
Garage House
Breakbeat HOUSE - יש פול סוגים של ברייקביט...
FRENCH HOUSE
Techno:
Tribal Techno
Techno Club
ELECTRO
Chill:
LOUNGE
Chillout
Ambient
breakbeat-
Drum n' bass\jungle
hip hop?
bigbeat? - אפשר לשייך את זה להאוס נראה לי...
|
|
|
|
| Sniper |
אני עד שבוע הבא יהיה בלחץ אטומי אני בקושי יהיה פה
כי יש לי עכשיו מרתון של 4 מיבחנים אינעל ראבאק
מחר אנגלית
מחרתיים תנך
ראשון היסטוריה
רביעי חיבור
יהיה טוב אני מקווה:]]
בכל אופן אחרי זה אני יתחיל לעבוד קצת יותר חזקק
ד"א אני גם מוכן לרשום על טראקים חדשים שיצאו:] |
|
|
| elad11 |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
שמעו אנשים, "אני רואה לאן החברה הזאת הולכת" אבל אני לא אוהב את זה
(מהפרסומת של התוכנה לא חוקית, עזבו)
יש לע ביום חמישי מבחן בהסטוריה
כלומר לי יש "הפסקה" מהאתר
כלומר לכם יש לכם יומיים להחליט מה נסגר כבר עם העץ הזה!!!
יומיים לבנות עץ שכולם מסכימים איתו
(אל תתעכבו על זה יותר מידי, תשאירו הרבה זמן לריבים על ההגדרות של הז'אנרים)
ואני מבקש ממכם לעשות משהו!!!
אתם רוצים לשנות או לא!?
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
חחחחח
אחלה חתימה יש לך
...
:D
-----------
בנוגע לעץ - כל הסוגים שפרסמו פה די נראים לי
אבל בעץ עצמו אני לא חושב שהכל צריך להסתכם בטראנס והאוס.....
זה די מטומטם...
פשוט שמהעץ יצאו ארבעה ענפים של
טראנס, האוס, טכנו וצ'יל
ומשם הכל מתפזר...
וסגרנו עניין.. |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by elad11
פשוט שמהעץ יצאו ארבעה ענפים של
טראנס, האוס, טכנו וצ'יל
ומשם הכל מתפזר...
וסגרנו עניין.. |
חזק ואמץ
| quote: | Originally posted by Scorchio (עם הערות של עודד)
Trance:
Club Trance >>> מפה צריכים לצאת הארד ומלודי לדעתי, וגם דאנס\יורוטראנס
Deep Trance >>> זה צריך לצאת מטראנס וצ'יל
Progressive Trance >>> זה צריך לצאת מטראנס והאוס
Tech Trance >>> לקרוא לזה בשמות כיפיים זה יופי אבל בוא נהיה רציניים ונקרא לזה טכנו - טראנס . זה צריך לצאת מטראנס וטכנו
Hard Trance >>> .ראה קלאב טראנס. מפה צריך לצאת הארדסטייל
Hardstyle >>> ראה הארד טראנס
Psychedelic Trance
Electronic Trance >>> מיותר לדעתי, למחוק
|
|
|
|
| elad11 |
מסכים ביותר עם מה שעודד אמר לגבי
Electronic Trance
ו
Hardstyle |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by elad11
חחחחח
אחלה חתימה יש לך
...
:D
-----------
בנוגע לעץ - כל הסוגים שפרסמו פה די נראים לי
אבל בעץ עצמו אני לא חושב שהכל צריך להסתכם בטראנס והאוס.....
זה די מטומטם...
פשוט שמהעץ יצאו ארבעה ענפים של
טראנס, האוס, טכנו וצ'יל
ומשם הכל מתפזר...
וסגרנו עניין.. |
ומה עם מוזיקה שחורה? פופ? רוק? |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
ומה עם מוזיקה שחורה? פופ? רוק? |
?!?!? מ-ה ה-ס-י-כ-ו-י
זה אתר שמוקדש לטראנס...
לא בריטני ספירס...
חפש את הטרד הענק של ברוייטמן...
(RIPCURL)
תראה למה האתר הזה קם בכלל |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
?!?!? מ-ה ה-ס-י-כ-ו-י
זה אתר שמוקדש לטראנס...
לא בריטני ספירס...
חפש את הטרד הענק של ברוייטמן...
(RIPCURL)
תראה למה האתר הזה קם בכלל |
חתימה גדולה !!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
נקרעתי !
המישהוא הקטן שם באדום זה יובל כאילו ?
ואני רואה אימצתם את רעיוני להפריד את הצ'יל
:):):) |
|
|
| Trance man |
חסר בטכנו:
Electro
Acid
Detroit (למרות שאף אחד לא שומע את זה) :tongue2
ובהאוס:
New-York House |
|
|
| elad11 |
חסר גם יורוטראנס או משו כזה לא?
?ואיפה שמים לדוגמא את לאסגו |
|
|
|
|