|
...אורן אני מאוכזב
|
View this Thread in Original format
| Dj-2TaLL |
שמע אתה לא בסדר...
הצעת לעשות לי חתימה סבבה...
ציפיתי למשהו ברמה אתה יודע אבל אני חושב שהתדרדרת קצת...
אתה יודע זה נחמד יש הרבה צבעים ואפקטים ממש פצצתיים
אבל חסר משהו...
: \
-=EDIT=-
...הייתי חייב להחליף כי אורן ביקש
זאת החתימה המדוברת...
 |
|
|
| DjChook |
| חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ענק |
|
|
| YuVaL |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מלך אתה אחי
:) |
|
|
| nesher |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גמרת אותי אחשלי
גדולללל |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by Rising
מה לא בסדר?
:\ |
לא הבנתי מה עשית עם האיש האדום...
יש לו 3 רגלים באוויר או הוא קופץ?
מה נסגר איתו? |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
לא הבנתי מה עשית עם האיש האדום...
יש לו 3 רגלים באוויר או הוא קופץ?
מה נסגר איתו? |
מצטער אחי חשבתי שתאהב.. |
|
|
| Scorchio |
אורן אתה בטוח שאח שלך הקטן לא השתלט לך על המחשב ובטעות עשה משהו עם הפוטושופ?
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אורן אתה בטוח שאח שלך הקטן לא השתלט לך על המחשב ובטעות עשה משהו עם הפוטושופ? |
עשה משהו עם מה?
מה זה? זה מקצועי כמו
PAINT?
אין כמו זה, זה התוכנה! |
|
|
| Flotser |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| NyKoN |
וואו איזה סטייייייייל
פאק
תעשה גם לי
:D |
|
|
|
|