|
icq 2003
|
View this Thread in Original format
| NaOren |
מישהו הוריד?
ניסה את זה ?
יודע על זה משהו? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
מה זה
ICQ
? |
חחחחחחחחחחחח
אתה והטריליאן שלך ...
בכל אופן
ICQ LITE
שולט ! |
|
|
| MoSH_MaN |
לייט זה נחמד
אבל לא מחליף את המלא
כי אין היסטורי וכל הדיבור מאפן
אני על 2003 ואין שום הדבל
EDIT:
אני מוריד עכשיו את הבילד החדש
נראה מה ההבדל |
|
|
| Hell_Copter |
עזבו אתכם מכל חמש דקות איי סי קיו חדש...
2002 איי מתאים לי וזהו |
|
|
| TinkerbeL |
חחח 2003?
אני מאלה שעדיין תקועים ב
2001B
הוא הכי נוח..... |
|
|
| DjChook |
ת'אמת המעבר ל 2002 / 2003
היה דיי טעות
כי כל הרעיון של ה
GROUPS
נדפק קצת
בכל מקרה, אני על טריליאן, יש לי כמה הצעות לשיפור אליהם, אבל אני עדיין מעדיף אותו על פני ה
ICQ
וד"א
LITE
שולט
למרות שאני לא מקבל עברית ממנו בטריליאן |
|
|
| Hell_Copter |
בואו אני יגיד לכם את האמת...
1998 בי
הכי טוב שיש
חוץ מהקטע של האס אם אס...
זה למה עברתי ל 2002 איי או בי או מה שלא יהיה לי... וזהו
לא צריך יותר מזה |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בואו אני יגיד לכם את האמת...
1998 בי
הכי טוב שיש
חוץ מהקטע של האס אם אס...
זה למה עברתי ל 2002 איי או בי או מה שלא יהיה לי... וזהו
לא צריך יותר מזה |
ראסמי!!!
דרך אגב
אורן מה קרה נעלמת ככה??? |
|
|
| coby |
אני אומר תשאר אם מה שיש לך..
כל פעם שאני משדרג את האיי סי קיו הוא נהייה יותר דפוק ! |
|
|
| DjChook |
| בגלל זה צריך טריליאן ! |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by DjChook
בגלל זה צריך טריליאן ! |
ואם אני רוצה לשלוח לך כרטיס ברכה ליומלדת? |
|
|
|
|