return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
icq 2003
View this Thread in Original format
NaOren
מישהו הוריד?

ניסה את זה ?

יודע על זה משהו?
DjChook
מה זה
ICQ
?
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
מה זה
ICQ
?

חחחחחחחחחחחח
אתה והטריליאן שלך ...
בכל אופן
ICQ LITE
שולט !
MoSH_MaN
לייט זה נחמד
אבל לא מחליף את המלא
כי אין היסטורי וכל הדיבור מאפן

אני על 2003 ואין שום הדבל

EDIT:
אני מוריד עכשיו את הבילד החדש
נראה מה ההבדל
Hell_Copter
עזבו אתכם מכל חמש דקות איי סי קיו חדש...

2002 איי מתאים לי וזהו
TinkerbeL
חחח 2003?

אני מאלה שעדיין תקועים ב
2001B
הוא הכי נוח.....
DjChook
ת'אמת המעבר ל 2002 / 2003
היה דיי טעות

כי כל הרעיון של ה
GROUPS
נדפק קצת

בכל מקרה, אני על טריליאן, יש לי כמה הצעות לשיפור אליהם, אבל אני עדיין מעדיף אותו על פני ה
ICQ

וד"א
LITE
שולט

למרות שאני לא מקבל עברית ממנו בטריליאן
Hell_Copter
בואו אני יגיד לכם את האמת...
1998 בי
הכי טוב שיש
חוץ מהקטע של האס אם אס...
זה למה עברתי ל 2002 איי או בי או מה שלא יהיה לי... וזהו
לא צריך יותר מזה
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
בואו אני יגיד לכם את האמת...
1998 בי
הכי טוב שיש
חוץ מהקטע של האס אם אס...
זה למה עברתי ל 2002 איי או בי או מה שלא יהיה לי... וזהו
לא צריך יותר מזה


ראסמי!!!

דרך אגב

אורן מה קרה נעלמת ככה???
coby
אני אומר תשאר אם מה שיש לך..

כל פעם שאני משדרג את האיי סי קיו הוא נהייה יותר דפוק !

DjChook
בגלל זה צריך טריליאן !
Rising
quote:
Originally posted by DjChook
בגלל זה צריך טריליאן !


ואם אני רוצה לשלוח לך כרטיס ברכה ליומלדת?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement