return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
Generals+unreal 2
View this Thread in Original format
arik
חברה שני משחקי הענק האלה יצאו בימים אלו
ואחרי שהוצאתי כל כך הרבה כסף על כרטיס מסך הייתי חייב להוריד אותם

אז מי שרוצה אותם שיבוא אליי אני יצרוב לו;)
DjChook
unreal 2
כבר יש לי
אחלה משחק

GENERALS

לא האמנתי שיצא

שמישהו עם הגישה יפקסס לי אנשיםםםםםםםםםם זרקו עצם

אני מחכה למשחק הזה חודשים

W00000000000000000t
Sniper
quote:
Originally posted by DjChook
unreal 2
כבר יש לי
אחלה משחק

GENERALS

לא האמנתי שיצא

שמישהו עם הגישה יפקסס לי אנשיםםםםםםםםםם זרקו עצם

אני מחכה למשחק הזה חודשים

W00000000000000000t


ברגע שזה מגיע לידיים שלי זה יהיה אצלך
אל תדאג:]
ד"א דיברת עם אבאשך
?
DjChook
כן. נשלח
DjChook
I knew u'll never failed me U !

תודה לכל מי שרצה ולא "הספיק" חחח

מת על כולכם

יאלה סעמק כמה זמן לוקח להעביר שני דיסקים
Sniper
אני מוריד את זה עכשיוווו:]]
זה עדיין בדיסק הראשון
אני לא יכול לחכות שזה יסתיים!!
DjChook
יש בעיות בשליחה, ומוש לא זמין חחח

זה שולח חלק מהקבצים, וחלק הפורט לא בסדר


יש לי כבר 500 מגה
אבל לא בסדר רציף
luckystrike
מה זה
GENERALS ?
Shahar
quote:
Originally posted by luckystrike
מה זה
GENERALS ?


אסטרטגיה..
c&c - אלה שהביאו את רד אלרט
הם תותחים באסטרטגיה
luckystrike
quote:
Originally posted by Shahar
אסטרטגיה..
c&c - אלה שהביאו את רד אלרט
הם תותחים באסטרטגיה

THANKS
...

מוש אם ביום ראשון אתה לא מביא את
SIMON 3
אני הורג אותך !

Shahar
חחח מורן זה קווסט לא??
אם אתה אוהב קווסטים , ניסית את
neverhood?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
THANKS
...

מוש אם ביום ראשון אתה לא מביא את
SIMON 3
אני הורג אותך !


הלו הלו... מוש לא מוזמן ביום ראשון
אם הוא מוזמן אז הוא בטח יבקש ממני את הדיסקים שלו :)
ויש לי אותם כולה כמה חודשים.... ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement