return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
Generals+unreal 2 (pg. 2)
View this Thread in Original format
GLoBaL-MUZiK
טוב חברשלי צורב לי את המשחק של
C&C
מי שרוצה אני מוכן לצרוב לו, שישלח הודעה באייסיקיו
כמו אז שצרבתי את הסרט הזה "פרי איביזה בלה בלה בלה" אז אין לי בעיה גם עכשיו
MoSH_MaN
לא אוהב את אנריל .....לא אמיתי זה משע אותי המשחקים האלה

ואסטרטגיה זה לא התחום שלי


ורועי כדאי לךךךך בבקשההההה להחזיר לי את הדיסקים הם אצלך כבר ארבע חודשים!
Flotser
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
1. לא אוהב את אנריל .....לא אמיתי זה משע אותי המשחקים האלה

2. ואסטרטגיה זה לא התחום שלי

3. ורועי כדאי לךךךך בבקשההההה להחזיר לי את הדיסקים הם אצלך כבר ארבע חודשים!


1. גם אני לא אוהב אנריל
2. גם שלי לא
3. רועי יחוצפן
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
ורועי כדאי לךךךך בבקשההההה להחזיר לי את הדיסקים הם אצלך כבר ארבע חודשים!


וואו הלחצת אותי לרגע
חשבתי הם פחות זמן :D
אז כנראה שאפשר כבר להחזיר לך...
תזכיר לי רק :)
luckystrike
quote:
Originally posted by Shahar
חחח מורן זה קווסט לא??
אם אתה אוהב קווסטים , ניסית את
neverhood?

שמעתי על זה אבל לא ראיתי וניסיתי ...

אני לא אוהב כ"כ משחקי מחשב ...
רוצה את סיימון 3 !
מוש אל תהיה חרא !

ורועי יא מאנייק תחזיר לילד שלי את הדיסקים
DjChook
מורן יא מסטול סע אליו קח את זה
את כבר חודשים רושם פה פוסטים

"תן לי תן לי"

תקשר לבן אדם וסע קח
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
מורן יא מסטול סע אליו קח את זה
את כבר חודשים רושם פה פוסטים

"תן לי תן לי"

תקשר לבן אדם וסע קח


הופה קבלו מי מדבר...
הבנאדם שכל החיים שלו שם פוסטים אורן תעשה לי ככה מוש תעשה לי ככה אלעד תשב על ארבע
דבר אליו יפה!!
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
מורן יא מסטול סע אליו קח את זה
את כבר חודשים רושם פה פוסטים

"תן לי תן לי"

תקשר לבן אדם וסע קח

בדיוק תקשיב לרועי !

ויא בן זונה - נפגשנו כבר אצל עודד והוא לא הביא לי את זה פשוט
המאנייק !
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
הופה קבלו מי מדבר...
הבנאדם שכל החיים שלו שם פוסטים אורן תעשה לי ככה מוש תעשה לי ככה אלעד תשב על ארבע
דבר אליו יפה!!


מה אלעד?@#$%@_)!#
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
מה אלעד?@#$%@_)!#


אלעד מקבל בתחת מחן שנוח לו!!

MoSH_MaN
quote:
Originally posted by luckystrike
בדיוק תקשיב לרועי !

ויא בן זונה - נפגשנו כבר אצל עודד והוא לא הביא לי את זה פשוט
המאנייק !


מנייאק?!?!
אמש שך זונה קטנה
לא ביקשת שאני יביא יא קקה היית ליד הבית שלי העיית יכול לשאול
רר"ר
luckystrike
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
מנייאק?!?!
אמש שך זונה קטנה
לא ביקשת שאני יביא יא קקה היית ליד הבית שלי העיית יכול לשאול
רר"ר


יא חרבון לא מספיק אני המונית שלך אתה לא
יכול לזכור להביא לי !
יום ראשון !
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement