|
Generals+unreal 2 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| GLoBaL-MUZiK |
טוב חברשלי צורב לי את המשחק של
C&C
מי שרוצה אני מוכן לצרוב לו, שישלח הודעה באייסיקיו
כמו אז שצרבתי את הסרט הזה "פרי איביזה בלה בלה בלה" אז אין לי בעיה גם עכשיו |
|
|
| MoSH_MaN |
לא אוהב את אנריל .....לא אמיתי זה משע אותי המשחקים האלה
ואסטרטגיה זה לא התחום שלי
ורועי כדאי לךךךך בבקשההההה להחזיר לי את הדיסקים הם אצלך כבר ארבע חודשים! |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
1. לא אוהב את אנריל .....לא אמיתי זה משע אותי המשחקים האלה
2. ואסטרטגיה זה לא התחום שלי
3. ורועי כדאי לךךךך בבקשההההה להחזיר לי את הדיסקים הם אצלך כבר ארבע חודשים! |
1. גם אני לא אוהב אנריל
2. גם שלי לא
3. רועי יחוצפן |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ורועי כדאי לךךךך בבקשההההה להחזיר לי את הדיסקים הם אצלך כבר ארבע חודשים! |
וואו הלחצת אותי לרגע
חשבתי הם פחות זמן :D
אז כנראה שאפשר כבר להחזיר לך...
תזכיר לי רק :) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Shahar
חחח מורן זה קווסט לא??
אם אתה אוהב קווסטים , ניסית את
neverhood? |
שמעתי על זה אבל לא ראיתי וניסיתי ...
אני לא אוהב כ"כ משחקי מחשב ...
רוצה את סיימון 3 !
מוש אל תהיה חרא !
ורועי יא מאנייק תחזיר לילד שלי את הדיסקים |
|
|
| DjChook |
מורן יא מסטול סע אליו קח את זה
את כבר חודשים רושם פה פוסטים
"תן לי תן לי"
תקשר לבן אדם וסע קח |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
מורן יא מסטול סע אליו קח את זה
את כבר חודשים רושם פה פוסטים
"תן לי תן לי"
תקשר לבן אדם וסע קח |
הופה קבלו מי מדבר...
הבנאדם שכל החיים שלו שם פוסטים אורן תעשה לי ככה מוש תעשה לי ככה אלעד תשב על ארבע
דבר אליו יפה!! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
מורן יא מסטול סע אליו קח את זה
את כבר חודשים רושם פה פוסטים
"תן לי תן לי"
תקשר לבן אדם וסע קח |
בדיוק תקשיב לרועי !
ויא בן זונה - נפגשנו כבר אצל עודד והוא לא הביא לי את זה פשוט
המאנייק ! |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
הופה קבלו מי מדבר...
הבנאדם שכל החיים שלו שם פוסטים אורן תעשה לי ככה מוש תעשה לי ככה אלעד תשב על ארבע
דבר אליו יפה!! |
מה אלעד?@#$%@_)!# |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
מה אלעד?@#$%@_)!# |
אלעד מקבל בתחת מחן שנוח לו!! |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by luckystrike
בדיוק תקשיב לרועי !
ויא בן זונה - נפגשנו כבר אצל עודד והוא לא הביא לי את זה פשוט
המאנייק ! |
מנייאק?!?!
אמש שך זונה קטנה
לא ביקשת שאני יביא יא קקה היית ליד הבית שלי העיית יכול לשאול
רר"ר |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
מנייאק?!?!
אמש שך זונה קטנה
לא ביקשת שאני יביא יא קקה היית ליד הבית שלי העיית יכול לשאול
רר"ר |
יא חרבון לא מספיק אני המונית שלך אתה לא
יכול לזכור להביא לי !
יום ראשון ! |
|
|
|
|