|
Generals+unreal 2 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| coby |
Generals
משחק ענננקק...
מת שיהיה לי אותו |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by coby
Generals
משחק ענננקק...
מת שיהיה לי אותו | [
אם אין לך אותו .. איך אתה יודע שהוא ענק...?
..
טוב לא חשוב...
:crazy:
אין לי כוח להוריד את זה אפילו |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אלעד מקבל בתחת מחן שנוח לו!! |
היי היי היי היי היי!!!
נא לדבר יפה |
|
|
| DjChook |
רועי לך תמצוץ קצת בולבולים
המשחק נראה טוב מאד
קצת כבד, אבל עשיתי משימה עם הסינים, ונראה לי שיהיה בסדר :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
רועי לך תמצוץ קצת בולבולים
|
ומה זה יתן לי? |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ומה זה יתן לי? |
שמע...
יש מקומות ששמה תוכל לעשות את זה בכסף.... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Flotser
שמע...
יש מקומות ששמה תוכל לעשות את זה בכסף.... |
כסף טוב?
אבל שמע אתה חושב יקבלו אותי?!?
אין לי ממש נסיון בזה... |
|
|
| Rising |
לחן יש...
התור הסתיים כפרה? |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כסף טוב?
אבל שמע אתה חושב יקבלו אותי?!?
אין לי ממש נסיון בזה... |
אם אני אבוא למפגש שלכם אני אתן לך להתאמן עלי קצת.... |
|
|
| DjChook |
רועי אל תשחק אותה
אנחנו יודעים מה אתה עושה בבלוק באסטר
אורן לא הבנתי את הטרד
אני יודע שיש לי את זה :)
איזה תור ? |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Flotser
אם אני אבוא למפגש שלכם אני אתן לך להתאמן עלי קצת.... |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אין מכיאל אתה פשוט קרווווועעעעעעעע |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by DjChook
רועי אל תשחק אותה
אנחנו יודעים מה אתה עושה בבלוק באסטר
אורן לא הבנתי את הטרד
אני יודע שיש לי את זה :)
איזה תור ? |
זה.... |
|
|
|
|