|
Generals+unreal 2
|
View this Thread in Original format
| arik |
חברה שני משחקי הענק האלה יצאו בימים אלו
ואחרי שהוצאתי כל כך הרבה כסף על כרטיס מסך הייתי חייב להוריד אותם
אז מי שרוצה אותם שיבוא אליי אני יצרוב לו;) |
|
|
| DjChook |
unreal 2
כבר יש לי
אחלה משחק
GENERALS
לא האמנתי שיצא
שמישהו עם הגישה יפקסס לי אנשיםםםםםםםםםם זרקו עצם
אני מחכה למשחק הזה חודשים
W00000000000000000t |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by DjChook
unreal 2
כבר יש לי
אחלה משחק
GENERALS
לא האמנתי שיצא
שמישהו עם הגישה יפקסס לי אנשיםםםםםםםםםם זרקו עצם
אני מחכה למשחק הזה חודשים
W00000000000000000t |
ברגע שזה מגיע לידיים שלי זה יהיה אצלך
אל תדאג:]
ד"א דיברת עם אבאשך
? |
|
|
| DjChook |
I knew u'll never failed me U !
תודה לכל מי שרצה ולא "הספיק" חחח
מת על כולכם
יאלה סעמק כמה זמן לוקח להעביר שני דיסקים |
|
|
| Sniper |
אני מוריד את זה עכשיוווו:]]
זה עדיין בדיסק הראשון
אני לא יכול לחכות שזה יסתיים!! |
|
|
| DjChook |
יש בעיות בשליחה, ומוש לא זמין חחח
זה שולח חלק מהקבצים, וחלק הפורט לא בסדר
יש לי כבר 500 מגה
אבל לא בסדר רציף |
|
|
| luckystrike |
מה זה
GENERALS ? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by luckystrike
מה זה
GENERALS ? |
אסטרטגיה..
c&c - אלה שהביאו את רד אלרט
הם תותחים באסטרטגיה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Shahar
אסטרטגיה..
c&c - אלה שהביאו את רד אלרט
הם תותחים באסטרטגיה |
THANKS
...
מוש אם ביום ראשון אתה לא מביא את
SIMON 3
אני הורג אותך ! |
|
|
| Shahar |
חחח מורן זה קווסט לא??
אם אתה אוהב קווסטים , ניסית את
neverhood? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
THANKS
...
מוש אם ביום ראשון אתה לא מביא את
SIMON 3
אני הורג אותך ! |
הלו הלו... מוש לא מוזמן ביום ראשון
אם הוא מוזמן אז הוא בטח יבקש ממני את הדיסקים שלו :)
ויש לי אותם כולה כמה חודשים.... ;) |
|
|
|
|